Nu nog de man............................die dat ook wil, met haar erbij...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef Yavido het volgende:
Selene wil als ze 27 is kinderen.....
Dat komt nog. Hij heeft tenslotte gevraagd of Dennix bij het vuur wil komen zitten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:55 schreef Lady-night het volgende:
Nou dat was een flinke aanval van Brian......bbrrr
Nee die noemden ze omdat het over Marco Borsatoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dus met behulp van John Yewbank (hoe je het ook schrijft, hij zat in de Idols jury ) heeft Dennis zn nummer voor elkaar gekregen..
quote:
Moeten we daar opwachten ? Laat haar nu buiten de Kooi de juiste man zoeken , want kinderen neem je niet omdat het moet (D&N)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef Yavido het volgende:
Selene wil als ze 27 is kinderen.....
Oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat komt nog. Hij heeft tenslotte gevraagd of Dennix bij het vuur wil komen zitten.
quote:
Is dit een verkapte vrijwillige aanmelding?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu nog de man............................die dat ook wil, met haar erbij...
Als je volkomen doof bent, kan ik me er iets bij voorstellen...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is dit een verkapte vrijwillige aanmelding?
Hij zat op een telefoontje [van Nadia?] te wachten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dennix vraagt zich af waarom Brian met hem wil praten en zit in zichzelf te lullen. Hij zegt tegen Brian dat hij nog wat moet doen maar gaat zitten kwelen. Hij stelt het knallen nog even uit.
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als je volkomen doof bent, kan ik me er iets bij voorstellen...
Tot en met de 17e ok????????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
mag ik je avatar een tijdje lenen???????????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |