Eerst was Nathalie mijn favoriet, maar ze kakt wat in de laatste weken, en ik ben er echt van overtuigd dat die verlegenheid buiten het podium een act is, en ik hou niet van onoprechtheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van mij mag ie winnen, mijn favoriet is eruit en ik vind het een prima slot van een zouteloos Idols.
Dat meisje is zo schattigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Die reclame van Unox met Jan Vayne is best leuk.
quote:
Ik ga wel mee naar parijs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb 4 kaartjes voor james blunt. Wie gaan er mee!
eens ja! wat een zeikstem!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:28 schreef Cee het volgende:
Holy mother of fuck die praatstem (laat staan zangstem) van James Blunt zorgt ervoor dat ik met een roestige spijker m'n trommelvliezen wil doorboren.
Big Band. Neil die "I did it my way" gaat zingen ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk is er volgende week weer een fatsoenlijk thema. "Love" is echt drie keer niks.
nicequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:28 schreef W-A het volgende:
Effe dit luisteren, wat een verademing bij al die "idols" zeg.
http://youtube.com/watch?v=cebKjCquEc0
Ik twijfel nog, The Mothman Prophecies is een toffe filmquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel even zien!
Kunnen we gezellig in het bijna lente weer naar de eifeltoren gaanquote:
Meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nog, The Mothman Propecies is een toffe film
Schijnt geweldig te zijn dus ik ga het zeker even kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, The Mothman Propecies is een toffe film
Maar toch maar In Rosso, wil Leontine Borsato wel eens horen zingen
I've got youuuuu under my skinnnnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Big Band. Neil die "I did it my way" gaat zingen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |