Vrienden Van Amstel Live op ned 3quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Is er verder nog iets leuks op tv?
Dat een beetje mixen met tof/super/geweldig, en wat husselen met de kandidaten, en je hebt de vorige topics in een notendop.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Niet nodig.
Nikki: goed/mwah
Charlene: mwah/goed
Nathalie: mwah/mwah
Nigel: bleh/blerggggg
Neil: sterf!!!/Doodd!!!
Laat me raden:quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Wicha het volgende:
[..]
Te laat, ik heb al 5x op Neil gestemd![]()
![]()
Re, kroelenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:07 schreef Re het volgende:
de intro was wel leuk vond ik... nikki was weer gewoon top maar had een veel betere ballad uit moeten kiezen, nigel vond ik wel ok, ik zie hem iig genieten, nathalie was ook goed maar had idd toni braxton veel gevoeliger kunnen zingen, charlene vond ik beter dan vorige week en tsja neil.... neil mag dood en op het kamperkerkhof begraven worden
Mooi! Kusje aan MBquote:
Ik heb ook 6 keer op charlene gestemdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef CJ het volgende:
Ik heb een stuk of 6x op Charlene gestemd. Vorige keer niet gestemd en toen zat ze op de bank.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geswitcht naar Sky en CNN - Camden Market in Londen brandt.
echt wtf! camdenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geswitcht naar Sky en CNN - Camden Market in Londen brandt.
Nu reclame op CNN.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu reclame op CNN.
Laten we het hier hebben over Idols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |