abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:13:12 #76
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_56751967
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:11 schreef JeOma het volgende:

[..]

Ja eh... dat kan. En dan is het voorstel dat als ik naar de wc moet gewoon bij de buren aanbel? Ik zal 's kijken of zij open staan voor zo'n constructie. Lijkt me op termijn best vermoeiend. En hoe doe ik het dan als zij op vakantie gaan?

(oftewel: ik heb geen 2e toilet ofzo... heb 'n 3-kamer appartement)
Ah Dan houdt dat op ja.

Hou in ieder geval wel rekening met de ruimte die je nodig hebt aan weerskanten. Bij ons staat de WC in een alkoofje en dat is soms best krap. In een paar van je voorstellen had ik zoiets van "dat past niet...dat wordt blauwe plekken..."
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:47:44 #77
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_56752852
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ah Dan houdt dat op ja.

Hou in ieder geval wel rekening met de ruimte die je nodig hebt aan weerskanten. Bij ons staat de WC in een alkoofje en dat is soms best krap. In een paar van je voorstellen had ik zoiets van "dat past niet...dat wordt blauwe plekken..."
Ja precies. Daarom ben ik ondertussen ook wel overtuigd van optie 1 -op de laatste schets in dit topic- (of optie 1, maar dan met het toilet 90 graden gedraaid).
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:01:31 #78
71919 wonderer
pi_56753159
Ja, denk wel dat dat kan. Gebruik je de wastafel vaak? Ook daar moet je met sta-ruimte rekening houden...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:23:05 #79
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_56762242
Oke, allerlaatste schets dan! :-) Ik ben er vrijwel uit, alleen die wc nog. Nog 1x een shoot-out. Welke is mooier? A of B? Tussen wastafel-meubel en toilet zit iets meer dan 80cm ruimte bij optie A, bij optie B nog iets meer. Maar in beide gevallen genoeg...

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:28:33 #80
71919 wonderer
pi_56762396
Ik zou voor B gaan. Hoewel je dan waarschijnlijk tijdens het schijten tegen je eigen kop aan zit te kijken, afhankelijk van hoe hoog je spiegel hangt
pi_56762657
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef wonderer het volgende:
Ik zou voor B gaan. Hoewel je dan waarschijnlijk tijdens het schijten tegen je eigen kop aan zit te kijken, afhankelijk van hoe hoog je spiegel hangt
Als dit een zwaarwegend argument is dan moet je in elk geval een douchecabine met ontspiegeld glas nemen is optie A
-
pi_56762814
Ik zou voor A gaan. Als spiegeling op douchecel stoort kun je er altijd nog een handdoek voor hangen (op zo'n ouderwetse metalen uitzwiep arm).
Waarom A? A biedt meer ruimte om een stap naar achteren te gaan bij wasbak spiegel.
pi_56765635
Doe mij maar B.

Zojuist gemeten : 80 cm is voldoende !
  zaterdag 16 februari 2008 @ 05:43:42 #84
71919 wonderer
pi_56765679
En de WC in de hoek (45 graden met de muur), je gezicht richting de muur tussen de wastafel en douchebak door? Is dat niks?
pi_56766503
Optie B vind ik ook beter Ik zou niet gaan voor een plee in de hoek (45 graden met muur), dat neemt veel meer ruimte in. Alhoewel je dan in de driehoek die achter de plee overblijft weer een kastje boven de plee kunt maken (3hoekskastje zeg maar), is weer wat bergruimte.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:13:28 #86
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_56766540
ik zou nog steeds voor mijn idee gaan
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_56827141
Zoals iemand anders ook al zei, zet je wasmachine/droger naast elkaar met een blad erboven. Dan krijg je zoiets. je zou nog ff moeten passen en meten of de maten uitkomen voor je en ik ga er wel vanuit dat je deuren naar buiten opengaan. Je wastafel zou ook nog tussen de apparaten kunnen heb je een vrije wand voor een mooie radiator ofzo.

Plaatje gemaakt met de gratis online tool van baderie. Kleurtjes zijn een standaard pallet dus niet zeuren over dat paars Uiteraard crashte me IE (tooltje draait alleen op ie ) op het moment dat ik het schuinbovenaanzicht wilde maken.
  maandag 18 februari 2008 @ 23:17:30 #88
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_56827483
Psies dat!. zou alleen de wastafel ook op het blad doen, uiterst rechts met spiegel erboven. Onder het blad is voldoende ruimte om was en droger links op te stellen. rolodex deur ervoor, klaar!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:18:12 #89
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_56896448
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:06 schreef Icex het volgende:
Zoals iemand anders ook al zei, zet je wasmachine/droger naast elkaar met een blad erboven. Dan krijg je zoiets. je zou nog ff moeten passen en meten of de maten uitkomen voor je en ik ga er wel vanuit dat je deuren naar buiten opengaan. Je wastafel zou ook nog tussen de apparaten kunnen heb je een vrije wand voor een mooie radiator ofzo.

[ afbeelding ]

Plaatje gemaakt met de gratis online tool van baderie. Kleurtjes zijn een standaard pallet dus niet zeuren over dat paars Uiteraard crashte me IE (tooltje draait alleen op ie ) op het moment dat ik het schuinbovenaanzicht wilde maken.
He shit, ik had deze nieuwe postings in dit topic helemaal gemist. Thanks voor het meedenken en meetekenen! Erg leuk. En het heeft me best wel aan het denken gezet, helemaal niet zo'n hele gekke oplossing. Toch blijf ik eigenwijs, ik vind het mooier als die wasmachine/droger niet echt onderdeel uitmaken van de badkamer en dus een beetje afgescheiden staan. Maar da's een kwestie van smaak. Denk trouwens wel dat die douchecabine in jouw plaatje een beetje optimistisch is, omdat er tussen deur en muur (waar de wasmachine in MIJN schetsje staat) maar iets van 70/80 cm aanwezig is... dus die douchecabine in jouw plaatje steekt wat verder uit. (daarnaast ben ik niet zo gecharmeerd van ronde vormen in die douche)

Maaruh, thanks voor het meedenken, really appreciated!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')