Ik denk dat Marco hem wel kan motiverenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ag van al die fantastische aankopen snap ik geen reet van.
Ja kennedy speelt echt goedquote:Op zondag 10 februari 2008 13:26 schreef denthemen het volgende:
Kennedy als zondebok is onzin. Kijk eens naar Perez die drama speelt. Kennedy heeft ook al voor veel gevaar gezorgt
die heeft het ook niet zo op vedette'squote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco hem wel kan motiveren
noem eens iets dan...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:26 schreef denthemen het volgende:
Kennedy als zondebok is onzin. Kijk eens naar Perez die drama speelt. Kennedy heeft ook al voor veel gevaar gezorgt
Nee dat niet, maar dat doet Gabri ook niet, Perez ook niet, Lindgren ook niet etc.quote:
Of je eigen trainerquote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
triestig om je eigen spelers zo te behandelen
Kans in de 4e minuut die Perez over schiet, de bal waar Hunt voorbij loopt, de pingel die gegeven had moeten wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
noem eens iets dan...
ik kan niet snel iets bedenken
Loopt telkens op de verkeerde plekken, speelt de ballen te langzaam af. Probeert een moeilijke oplossing te vinden waar het makkelijke een beter oplossing is.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
noem eens iets dan...
ik kan niet snel iets bedenken
En als je dit afweegt tegen hetgeen wat ie verkeerd heeft gedaan is het rendement zo'n 10% ?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kans in de 4e minuut die Perez over schiet, de bal waar Hunt voorbij loopt, de pingel die gegeven had moeten worden
Met zo'n opstelling vraag je erom . Je maakt van je elftal een botte speer door alle snelheid en nauwkeurigheid voorin eruit te halen en alles wat in je elftal creatief is op links te zetten.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:42 schreef koningdavid het volgende:
Het zit ons wel weer mee zeg...
Maar toch, een doelpunt is m.i. ten onrechte afgekeurd en we hadden een penalty moeten krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met zo'n opstelling vraag je erom . Je maakt van je elftal een botte speer door alle snelheid en nauwkeurigheid voorin eruit te halen en alles wat in je elftal creatief is op links te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |