Op maandag?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:15 schreef Sethje het volgende:
we gaan morgen gewoon weer lekker verliezen
Euh juistquote:Op zondag 10 februari 2008 09:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat was niet jorientje zijn fout, maar de fout van RTL voetbal. Die zeiden dat gisterenavond. Logisch dat jorientje dat overneemd.
Hebben jullie weer een slachtoffer gevonden voor de slechte resultaten?quote:
Wil het best uitleggen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hebben jullie weer een slachtoffer gevonden voor de slechte resultaten?
Wel Kennedy, geen Suarezquote:Op zondag 10 februari 2008 11:58 schreef F1Bas het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, De Jong, Lindgren, Perez; Kennedy, Huntelaar
Vind ik niet gek als je zoveel reist binnen 1 week en ook nog eens 3 wedstrijden moet spelen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:06 schreef Black-Death het volgende:
Suarez is vermoeid volgens Ajax Netwerk
Leo is niet wedstrijd fitquote:Op zondag 10 februari 2008 12:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Koster is een mafkees, geen Luque en Leonardo meer en altijd die klote kennedy
Daar is een ander topic over ,mja myp2p.eu / football en klik je op ajax roda en dan heb je genoeg streams.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik krijg sopcast niet aan de praat voor Roda-Ajax..
Iemand een idee, deze zegt: Server tijdelijk online..
Iemand de goede link voor sopcast ofzo?
1 week geleden is hij op de bank gehouden vanwege zijn slechte invalbeurt tegen vitesse en nu ineens niet wedstrijd fit?quote:
Live wedstrijden via Internet streams #20quote:Op zondag 10 februari 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik krijg sopcast niet aan de praat voor Roda-Ajax..
Iemand een idee, deze zegt: Server tijdelijk online..
Iemand de goede link voor sopcast ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |