Volgend seizoen zal er vast plek zijn als de leegloop echt doorgaatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op welke plek moet hij staan dan?
Ik betwijfel dat op het middenveld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgend seizoen zal er vast plek zijn als de leegloop echt doorgaat
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:20 schreef Jodelaar het volgende:
Morgen winnen
Omdat je beter Denthemen nog in de spits kunt zetten dan onze Ismael.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef Rumille het volgende:
Waarom speelt Urzaiz nooit?
Koster zegt dat hij een voorbeeldige prof is, goed traint en dergelijke, maar verder?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat je beter Denthemen nog in de spits kunt zetten dan onze Ismael.
Ja dat welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef Silenus het volgende:
Vroeg opstaan, je woont zowat naast het stadion dude. Niet zeiken, gewoon gaan.
Is een beetje te standaard aan t worden doen meer spelersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
Bradley direct kopen na dat gebaar richting de psv "fans". Nu al een held
Zou me niet verbazen als Ajax daar tegenwoordig op scout. Ze waren dan ongetwijfeld ook zeer onder de indruk van den Ouden die een bekertje opving uit het publiek nadat hij tegen Ajax scoorde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
Bradley direct kopen na dat gebaar richting de psv "fans". Nu al een held
Geef toe: Het was knap..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Ajax daar tegenwoordig op scout. Ze waren dan ongetwijfeld ook zeer onder de indruk van den Ouden die een bekertje opving uit het publiek nadat hij tegen Ajax scoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |