abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210182
Ten eerste wilde ik een kleine Bianca imitatie weggeven ('dit zegt meer over jou...'). Ten tweede zegt je stukje, naar mijn bescheiden mening, inderdaad meer over jou dan over Bianca.

Je kunt bv. dit van Bianca vinden:
'ze probeert rekening te houden met anderen, met ze mee te voelen en ze bij te staan'
of je kunt dit vinden:
'ze moet zich met iedereen bemoeien en geeft iedereen ongevraagd advies'

Als je het nog een keer leest, zie je dat dit op hetzelfde neerkomt. Hoe jij het invult, en wat jij in Bianca 'ziet', zegt meer over jou dan over haar. Bovendien, als je zo heftig reageert als in jouw post (die je bovendien in twee verschillende threads plaatst...), houdt het je blijkbaar nogal bezig. Zegt niks over jou?

pi_210183
quote:
op 11-01-1999 om 03:06 AM schreef The MarK het volgende: Ik wens Bianca gemeend het allerbeste. De videorecorder zal het allemaal goed doen komen.

Dat je heel veel kunt schrijven (wat een iechelijk maar half leest) weten we,.... wat we ons echter af vragen, Markje.... kun jij ook LEZEN?

Zie de Bianca suxx topics, niet deze. Hee probeer anders de buurvrouw te shockeren met je 'brute' texten! Succes!

Grtz,

Meerhoerman en Doodenrij.

pi_210184
UBERHAUBT VOOR AL DIE DOMBO'S DIE NOG STEEDS DOMME POSTS HIER PLAATSEN

Leer lezen, plaats je domme nietszeggende gezeur over Bianca ergens anders.... Deze is bedoeld als Pro-Bianca topic.... degene die nu nog een domme anti post hier plaatst geld het volgende voor:

Je zegt hiermee: 'Ik ben een loser, ik heb geen leven en heb niets beters te doen dan Bianca-fans te irriteren, ik suck.'

Grtz,

Meerhoerman en Doodenrij.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')