waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:16 schreef TC03 het volgende:
Waarschijnlijk heeft ie pech, zulk soort dingen zijn vaak uitsluitend WO.
't Is denk ik een redelijk academische en abstracte studie, past niet echt bij het HBO.quote:
Heeft te maken met de mate van intelligentie die vooraf vereist is.quote:
Omdat ze geen mensen willen opleiden die niet representatief zijn voor het vak...? Waarmee dan natuurlijk vooral een hoge mate van intelligentie, diplomatie en doorzettingsvermogen bedoeld wordt.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:35 schreef Kinz het volgende:
[..]
Heeft te maken met de mate van intelligentie die vooraf vereist is.
Misschien is hij er zelf wel éénquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:00 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij wil je dat echt niet, zit je de hele dag tussen de anime kijkende ddr spelende geeks
Klopt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:00 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij wil je dat echt niet, zit je de hele dag tussen de anime kijkende ddr spelende geeks
wie ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Misschien is hij er zelf wel één
Japtardquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:00 schreef Repeat het volgende:
Als je een stelling poneert, geef je daar doorgaans argumenten voor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vraag waarom omdat ik talen en japankunde niet WOwaardig genoeg vind dat zou je ook op het HBO kunnen hebben, is goed haalbaar.
Trade Management Azie ofzo...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:12 schreef DjinN het volgende:
Heej mensen
Ik wou even wat vragen hier...
Mijn broertje is gek op alles wat met Japan te maken heeft...taal, eten, vanalles.
Hij is ook nog op zoek naar een opleiding. Nu wil ik vragen of iemand hier weet of er een studie Japankunde is, en hoe ie daar het beste mee kan beginnen (vanaf de middelbare school afkomend, vmbo)
Ik heb al op google gezocht, maar ik vind alleen vanalles over universiteiten. Aangezien meneer pas 16 is, denk ik niet dat ie daar al ver komt
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
GrtZ DjinN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |