Yep, heb het wel gezien en de tekst ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nog geen vliegtuig gezien, iemand anders wel??
[ afbeelding ]
Dit is toch echt te triest voor woorden.![]()
Ik heb ff geen streams hier, maar lach me slap om deze foto en jullie commentaar erbijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
Grappig en sneu tegelijk.... de enige aandacht voor dat vliegtuigje is van Dennis. Hij houdt vsn z'n fans zegt ie....... blijft een sukkel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Beetje om zich heen kijken. Ja, na een kwartier weet je wel wat er staat natuurlijk.
Handen in de zakken en maar om je heen kijken. Dadelijk zal die deze actie wel gaan vieren met een spetterend potje schaken
Een soort "Wie van de Drie".quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Kind kan er gewoon uitkomen via de navels. Net zoals dat spelletje met die cavia's. Kan Brooke zelf kiezen uit welke navel ze komt. Wel leuk, RTL kan er gelijk een familieshow aan vast plakken.
En dat kan natuurlijk niet want ze zijn aan het racen! De arme jongen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
Fans!! Hij houdt van jullie!!
Ik denk ik geef het even door. Hij gaat nu gelijk zijn nummertje draaien.
![]()
![]()
![]()
Bij de vijver? Ín de vijver!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:10 schreef noekje het volgende:
Vanavond gaat die vast een liedje zingen bij de vijver voor de fans om ze te bedanken.
En arme Kelly en Nadia fans!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dat kan natuurlijk niet want ze zijn aan het racen! De arme jongen!
In zn kikkerpak die hij waarschijnlijk draagt bij al zijn optredens!quote:
Aber natürlich! Die Dennis, hij is ook geen steek veranderd en gelukkig maar!! Kunnen wij ook nog even lachen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:14 schreef farscapevr6 het volgende:
eerst een happie eten natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Aber natürlich! Die Dennis, hij is ook geen steek veranderd en gelukkig maar!! Kunnen wij ook nog even lachen.
5seconde in beeld geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis zorgde altijd voor harmonie hier. Iedereen was het met elkaar eens als het ging om Dennis. Op één iemand na maar die trok het ook niet meer. Dennis Kumbaya Bax.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ben al 2 pagina's van deze COS hardop aan het lachen om die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |