quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 10:34 schreef kybe het volgende:[..]
Zij voegt inderdaad niets toe,zit vaak een beetje dom te lachen er komt totaal niets van uit.
In een discussie is zij het zwakste persoon die ik in de villa heb gezien.
Sommige vinden het prettig dat zij bv Huub en Eric zo lekker laat praten maar ik erger me dat zij totaal niets aan dat soort gesprekken kan toevoegen.
Voor Huub is Claire ideaal....lekker makkelijk zo'n type dat zich altijd weer zal laten omlullen.
Ze heeft alle advies van haar vader in de wind geslagen...gisteren zie die vader tegen Claire...."laat die lul vallen en laat eens zien wie de echte Claire is"
Die man was echt pissed op Huub..maar het is tegen Claire aan dovemansoren gezegd...ze begrijpt er niets van en doet er niets mee en laat zich als een hondje gebruiken...de volgende klap die ze toebedeeld krijgt zal nog veel harder aankomen....gisteren na het verorberen van haar dagelijkse hoeveelheid alcoholische drankjes en het puffen van de zoveelste slof sigaretten was ze alles van de avond ervoor vergeten.
Claire heeft zo weinig inhoud dat ze mensen om haar heen nodig heeft die haar saaiheid camoufleren....zijn die er niet is het gewoon een meubelstuk in die villa,die je kan verplaatsen naar welke plek je ook maar wilt.
Een vrouw die een relatie aangaat met iemand die vrouwen die hij daarvoor heeft gehad structueel vernederde en niet respecteerde is in mijn mijn ogen iemand zonder inhoud....in plaats van dat je zo'n vent eens echt laat zien wat je van hem vindt dook ze met hem in bed.
Net zoals jezelf single bent en je vriendin wordt in elkaar geslagen door haar man dat ze dan zegt tegen die man.."kom maar bij mij"...en alles van hem goed praat en die vriendin laat vallen en aan haar lot overlaat.
Dat soort vrouwen maken dat sommige mannen zich agressief blijven gedragen naar vrouwen omdat ze alles van ze goedkeuren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar