heb jij de regio 1 of 2 box?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:00 schreef bar_rel het volgende: Ik had een vette openklapbare dvd set verwacht. Zijn het gewoon 3 dunne dvd'tjes in een box. Waarom is season 3 niet zo vet als de season 1 dvd box, die helemaal openklapbare enzoNog 2 week jongens.
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef Liquidootje het volgende:
Damn!!! Best season opening van alle series dit seizoen!!!!
Volgens mij kan die het wel herrineren maar wil die de andere er gewoon niet mee lastig vallen of weet hoe die het moet vertellen. Wat heel erg begrijpbaar isquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef Crane. het volgende:
Haha! geweldig. God mengt zich in de situatie. Dit gaat zeer interessant worden. vooral ook wat er zich in die 4 maanden in hel heeft afgespeeld toen dean daar zat, en wat hij uiteraard niet kan herrineren.
de levenden kunnen hun ervaring na de dood niet herrineren als ze weer levend zijn.
Can't wait till next week!
Hij hing aan haken in een ruimte die nogal leeg en eindeloos leek. Hoe had je dat in zes afleveringen willen verwerken, behalve gewoon hem zien schreeuwen zoals aan het einde van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze premiereWaarvoor op voorhand mijn excuses.
Ik vind het ergens een ernstige cop-out dat Dean nu in de season premiere gewoon weer pats-boem op aarde is. Doet me denken aan de Star Trek TNG cliffhanger waarbij ze op een Borg cube schieten terwijl Captain Picard geassimileerd is en dat in de premiere van het volgende seizoen dat schot GEEN SCHADE heeft aangericht.
Welnu.
Het grote verschil wat ik daarmee dan ook gelijk zie is dat onze Dean wel degelijk in de hel heeft gezeten en dat ze God als verhaallijn inbrengen. Dat had ik ECHT niet zien aankomen, de hele FOK!king aflevering niet. Waarvoor ik de schrijvers een dikke vette pluim wil geven![]()
Daardoor heeft deze aflevering zeer zeker een mooi zilveren randje. Geen gouden randje IMO, omdat ik Dean eigenlijk gewoon een aflevering of, mwoah, 6 wel in de hel had willen zien. Maar ik heb nu mijn hoop gevestigd op hel flashbacks, ofzoiets.
Roll on God, en helse flashbacks!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |