Als je een creditcard hebt is die Play.com link het goedkoopst.quote:
Je betaalt bij Play.com pas als de DVD geshipped wordt. Als de prijs wijzigd, wordt dat niet aan jou doorberekendquote:Op zondag 6 juli 2008 16:01 schreef PeRi het volgende:
Ik wist wel dat je iets zou weten WR.
Bedankt ook Iwan1976!
Ik heb geen ervaring nog bij Play; Moet je 'm bij Play al betalen, als je 'm nu bestelt? Ik ga volgende week op vakantie, dus ik wil mn CC het liefst deze maand niet gebruiken voor andere dingen, zodat ie daar nog volledige krediet heeft. Blijft de prijs bij Play hetzelfde, kan ik 'm in Augustus nog voor die prijs aanschaffen - dat ie niet verhoogd wordt ofzo
?
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:42 schreef bar_rel het volgende:
4 september begint Supernatural btw weer. Maandje eerder als vorig jaar.
In Euro's afrekenen in plaats van Poundsquote:
Nee dacht het niet, er werd wel over gesproken maar het worden gewoon 22 episodes, wat ik het laatst heb gelezen.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je betaalt bij Play.com pas als de DVD geshipped wordt. Als de prijs wijzigd, wordt dat niet aan jou doorberekend(zowel bij prijsverlaging als verhoging. Maar dat 1e is mij nog nooit overkomen
)
[..]![]()
Dat is goed nieuws
Krijgt de serie toevallig, met een beetje mazzel, omdat het vorige seizoen vanwege een zekere staking zo kort was, nog een paar episodes extra toevallig?
Of we krijgen een Dean Demon! Oftewel een Dean-mon!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:00 schreef Ulreazj het volgende:
Misschien dat Dean terug wil komen via die gate op dat kerkhof. Of hij gaat mensen bezitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
fap fap.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:04 schreef PeRi het volgende:
" Your order for Supernatural: Season 3 (5 Discs) has been posted.".
whahahahahahahahahahhaquote:Op maandag 21 juli 2008 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of we krijgen een Dean Demon! Oftewel een Dean-mon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mn aankoop vervloekt, het is nog steeds niet aangekomen en Play kan pas na 11 september een nieuwe opsturen of refund geven.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb mn aankoop vervloekt, het is nog steeds niet aangekomen en Play kan pas na 11 september een nieuwe opsturen of refund geven..
* nagelbijt * stampvoet *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |