Dat nummer was zó vet bij de introquote:
Seizoen 1 voor 23,99 Euro bij CD-WOW.nl: Link!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:39 schreef PeRi het volgende:
Ik wacht nog steeds zo'n aanbieding van seizoen 2 bij cd-wow.
Ik wacht op de R1 want ik heb seizoen 1 en seizoen 2 ook in R1quote:Op maandag 26 mei 2008 06:41 schreef bar_rel het volgende:
S3 dvd is in europa eerder uit dan in us. In us pas september en hier augustus woo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:12 schreef Liquidootje het volgende:Don't know...we shall see!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel beniewd.
Deze week zijn ze begonnen met filmen, dus spoilers zouden binnenkort meer moeten komen!
Correct en tevens juist...
Die is pas 2,3 keer uitgezonden in de loop der jarenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:00 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Zondag eindelijk 1.1 in Nederland, de Pilot..ben benieuwd
Denk dat de meeste gewoon via internet kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is pas 2,3 keer uitgezonden in de loop der jaren
Er is ook een NL topic over, maar ook daar zijn ze met de rest al een stuk verder.
S3 dvd moet pas in september uitkomen, en dat is dan region1. Zal iets van 30 euro zijn ofzo op ebay.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |