abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58720908
Maar is Ruby nu dood of niet?
pi_58721218
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Is mij ook niet duidelijk, hoop het in ieder geval niet. ze is zo
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_58726209
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Ze is weggestuurd "somewhere far far away". Dus misschien ergens in hel en gaat sam haar halen als ie dean gaat redden.
pi_58727212
Bruut hoe die haak door Dean z'n schouder zit op het eind!
Wel weer zielig hoe die bang lijkt (ook voor het eerst ) en keihard om Sam roept.
Pff.....
Dit is echt een vreselijke cliffhanger zeg
Wanneer begint het nieuwe seizoen weer?
pi_58732666
Ik hoop september.. Maar zal wel begin october zijn. Andere shows van the CW zoals gossip girl en OTH beginnen in september!! Dus lets hope voor september
Correct en tevens juist...
pi_58733171
Heb dit altijd op dvd gekeken als ze uitkwamen maar kan het wachten niet meer opbrengen..inmiddels de eerste 3 van dit seizoen gezien en de rest zal in no time wel volgen..tvp dus
Oja damn wat is die Lauren Cohan een mooie dame zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58733431
bewegend is ze mooier
A little bit hateful
pi_58735261
Zojuist de laatste aflevering van seizoen 3 gezien echt top.
Vooral het einde met die haken in Dean en hem echt ang zien te zijn duidelijk voor het eerst
  zondag 18 mei 2008 @ 10:31:35 #134
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58739137
Ik had me de hel wel wat gruwelijker voorgesteld.

Dean is gewoon aan het bungee-jumpen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 13:38:35 #135
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_58741740
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:31 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ruby is er nog
En kom op elke aflevering zit er bijna wel een chick in

Morgen season finale, ben benieuwd..wel jammer dat het stopt dan 3 maand ofzo
Ja maar ik heb ook behoefte aan een 'chick' waar ik me emotioneel mee kan binden.

Goede laatste aflevering overigens. Ben erg benieuwd naar volgend seizoen.

Op tv.com staat overigens nog een interessant stuk over CW. Klinkt niet erg positief, dus laten we hopen dat het enigzins overdreven is:
quote:
Business paper says Gossip Girl mothership could go dark if ratings dips continue.

The CW may come across just as spunky and full of life as any one of the stars of Gossip Girl, but things may be a bit different when peeking behind the curtain.

When I was your age, we watched TV on a TV!
The network came to being when the UPN and WB joined forces a few years ago, and, according to The Wall Street Journal, the sum of the two parts may still not be enough to keep the CW afloat. The paper points out that more than a quarter of its targeted demographic--18- to 34-year-olds--have abandoned the network this season, and that 2008 so far has been the worst that the CW, UPN, or WB has ever seen in terms of average weekly viewers at roughly two and a half million.

Targeting the highly sought-after youth demo can be both a blessing and a curse. Advertisers will line up in droves to sell to 18- to 34-year-olds, but that same age group isn't always watching television shows on an actual television.

Many more people are watching Gossip Girl than Nielsen ratings indicate; the show is getting downloaded (both legally and illegally) and is watched online via CW's streaming video. The CW tried to combat this by trying a new tactic--it withheld video streams of poststrike Gossip Girl episodes, and the result seemed to defy logic--ratings didn't change much at all.

One would expect that if the CW wanted to survive, it would try to expand its viewer demographics. But as its new schedule indicates, it is actually narrowing its target audience. By dropping wrestling programs and adding the new 90210 and How to Survive the Filthy Rich, it's clear that the focus is almost exclusively on young women.

The Wall Street Journal cites one inside source who says if the CW doesn't turn around its slide soon, "at least one of the network's owners is likely to abandon the venture."
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_58742301
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:38 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ja maar ik heb ook behoefte aan een 'chick' waar ik me emotioneel mee kan binden.

Goede laatste aflevering overigens. Ben erg benieuwd naar volgend seizoen.

Op tv.com staat overigens nog een interessant stuk over CW. Klinkt niet erg positief, dus laten we hopen dat het enigzins overdreven is:
[..]

Ja. the CW krijgt nog 1 kans dacht ik volgend seizoen om zichzelf te 'bewijzen'. Nou als CW er mee kapt, dan kappen al mijn series erook mee !
Hopen dat 90210 CW beetje omhoog krikt!
  zondag 18 mei 2008 @ 15:43:52 #137
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58743759
De finale !
Whatever I want.
pi_58745059
Wepeel2, ik kan op tv.com dat artikel niet vinden... heb je misschien een linkje naar het volledige artikel?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_58745619
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:42 schreef wolfrolf het volgende:
Wepeel2, ik kan op tv.com dat artikel niet vinden... heb je misschien een linkje naar het volledige artikel?
http://www.tv.com/gossip-(...)g=story_list;title;0
pi_58749446
Van wie is eigenlijk het lied in het begin? Heb de aflevering nu nog een keer gekeken en vind het toch erg leuk.
pi_58750354
Super, dank je!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:18:26 #143
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58772541
tvpje Morgen zijn de laatste afleveringen van Gossip Girl en One Tree Hill en dan ga ik eens beginnen om Supernatural te bekijken. Hoor er veel goede dingen over en ik heb een nieuwe show nodig om te kijken. Hopen dat CW het volhoud want al de series die ik kijk zijn op die zender behalve Grey's Anatomy en Lost. Dus hopen dat 90210 de kijkcijvers omhoog krikt. Maar te veel mensen kijken series nu via de PC dus vinden ze het niet meer nodig om het op televisie te kijken, en dat is jammer. Anyway, ik ga morgen eens de pilot bekijken
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:43:45 #144
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_58789670
Holy shit, dikke cliffhanger. Ik vraag me af wat sam nou had gedaan?
Maar is lilith nou dood, of is ze gewoon gevlucht?
Ik hoop dat Ruby terug komt. Ze is cool als killerbitch
Damn ik haat die writersstrike. Alleen maar 16 ep ipv de normale 20 a 22 eps.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:12:23 #145
41127 Richardfun
Redemption
pi_58790551
Lillith vluchte vlak voordat Sam haar te grazen wilde nemen Hopey. En als er geen strike was geweest hadden we dit probably ook als finale gehad hoor, maar dan met meer fillers tussendoor
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_58791361
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:12 schreef Richardfun het volgende:
Lillith vluchte vlak voordat Sam haar te grazen wilde nemen Hopey. En als er geen strike was geweest hadden we dit probably ook als finale gehad hoor, maar dan met meer fillers tussendoor
Hmm, ik denk eerlijk gezegd dat we zonder die staking een stuk solidere opbouw naar de finale hadden gehad. Het voelde in deze 4 afleveringen mij een tikkie gehaast aan.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:43:32 #147
41127 Richardfun
Redemption
pi_58791461
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hmm, ik denk eerlijk gezegd dat we zonder die staking een stuk solidere opbouw naar de finale hadden gehad. Het voelde in deze 4 afleveringen mij een tikkie gehaast aan.
Ja, maar we zouden basically met dezelfde cliffhanger hebben gezeten
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_58792173
Jongens o jongens wat moeten we nu 4 maanden lang
pi_58792429
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:06 schreef bar_rel het volgende:
Jongens o jongens wat moeten we nu 4 maanden lang
pi_58792609
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja wacht, ik bel Jensen wel op. !

Ook wel leuk trouwens dat de boys ook films aant het filmen zijn. Jared met Friday 13th remake en Jensen met Valentine 3D ofzo. In ieder geval weer twee films die ik moet kopen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')