Ik hoop het ook idd..ben benieuwd. Denk het wel, dat opent weer veel wegen voor verhaallijnen enzo!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk leukKroket demon for teh win
Ik hoop dat Dean naar de hel gaat eigenlijkDat kan echt briljante TV opleveren
De audio van de 350 MB AVI was wel verneukt trouwens, met kraken en harder geluidsniveau op het linker kanaalZelf het 720P HDTV bestand maar ff converteren naar een fatsoenlijk bestandje dan maar.
Ze is in de hel nu denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
Hoezo van Bella af? Ze is toch niet dood ofzo?
Oh ik heb het nu nog een keer gekeken met de aandacht erbij. Supernatural is écht goed. Voelt gewoon aan als een speelfilm zoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze is in de hel nu denk ik.
Vette aflevering
Toffe verschijning van Good old X uit The X-FilesIk heb zin in de finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of dit spoiler waardig was btw maar toch maar gedaan...Correct en tevens juist...
Ruby is er nogquote:Op maandag 12 mei 2008 19:09 schreef Wepeel2 het volgende:
Zit er ook een keer een terugkerend kijkgenot in voor de mannelijke kijkers, gaat ze dood. Godver.
Maar wel een goede twist. En erg sneu dat ze seksueel misbruikt is.
Vaarwel Bella.
Ja..voor dit seizoen dan hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
hu was dat echt de laatste? komt er toch vast nog eentje?
Idd..ik dacht ook nog even nadat die hellhounds niet in die kamer konden komen van...oh oh komt Dean toch onder zijn deal uit? gelukkig nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Dean is gewoon in de FUCKING hel mensen. Ik had het ergens niet meer verwacht![]()
Supernatural
![]()
Eric Kripke
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |