quote:Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef bar_rel het volgende:
Potver, ik heb hem nog niet eens gezien.!
Meestal kijk ik altijd meteen om 9 uur vrijdagochtend![]()
Straks maar doen..zo te zien istie weer goed.. as always!
Oh btw..dit was wel het hoogtepunt he uit de eerste aflevering;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef bar_rel het volgende:
Oh btw..dit was wel het hoogtepunt he uit de eerste aflevering;
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik vond hem ook saai, in tegenstelling tot de vorige aflevering.quote:Op zondag 28 september 2008 17:39 schreef jmac het volgende:
Oh ik vond 'm juist heel erg tegenvallen en beetje saai.. Ach ben ik iig de enige
Ja, het moet natuurlijk wel in 1 seizoen allemaal te behappen zijn. Daar hebben God en Lucifer (leuke kattennaamquote:Op zondag 28 september 2008 01:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Mwoah, Castiel had het er over dat er al iets van zes engelen gesneuveld waren in de afgelopen weken. Ik denk dat er dus wel meerdere seals open zijn nu.
Sam legde uit dat Lillithhem niets kon doen, waardoor hij dus overleefde. Ruby is daarnaast weer back from hell in een nieuw gedaante. Enige wat een beetje wazig is, is dus dat het weer Lillith is die bezig is en niet iemand anders zoals in andere seizoenen eigenlijk steeds zo was.quote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef Ulreazj het volgende:
Maar hoe is Sam en Ruby nou gered dan ? Was dat dan een engel met zn witte licht ? In seizoeneinde van Season 3.
En die engel is dus al vet sterk, als demonen er al bang voor zijn en en zo'n engel ff naar de hel kan knallen. Maar wat voor andere hoge demonen moet er dan wel niet zijn, als er veel engelen sterven?
Mary Winchester mag er ook best wezen andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:11 schreef bar_rel het volgende:
Wat een lekkere jonge John Winchester was dat zeg
Ja, ok maar waarom kon Lilith niks doen. Was het witte licht van een engel of een power van Sam?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sam legde uit dat Lillithhem niets kon doen, waardoor hij dus overleefde. Ruby is daarnaast weer back from hell in een nieuw gedaante. Enige wat een beetje wazig is, is dus dat het weer Lillith is die bezig is en niet iemand anders zoals in andere seizoenen eigenlijk steeds zo was.
Dat is niet echt verklaard nog, alleen dat ze dus niets kon doen. Na de ep van vandaag zou ik zeggen dat ze niets WILDE doen omdat Sam een hoger doel gaat dienen voor onze yellow eyed friend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja, ok maar waarom kon Lilith niks doen. Was het witte licht van een engel of een power van Sam?
En inderdaad vaag van lilith, zij lijkt me niet sterk genoeg om een engel te killen, naja we zullen zien.
Vragen vragen.
hmmz....als ik het goed onthouden heb uit seizoen 3 zei Ruby daar dat zo ongeveer alle demonen die zij kende eigenlijk gestorven mensen waren, die een paar honderd jaar in Hell gezeten hadden....geen 'echte' demonen dus, op misschien Yellow Eyes en Lilith na...quote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef Ulreazj het volgende:
En die engel is dus al vet sterk, als demonen er al bang voor zijn en en zo'n engel ff naar de hel kan knallen. Maar wat voor andere hoge demonen moet er dan wel niet zijn, als er veel engelen sterven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |