abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 09:07:40 #276
101884 PeRi
Allons-y!
pi_61965087
Oh en hoe matig dat Ruby een bangeschijt is .
Whatever I want.
pi_61974474
Toffe ep weer

Schrok me kapot toen ik Henriksen zag maar wel cool, heb die altijd al een goed figuur gevonden. Wel mooi ook om de originele Meg te zien, toch opeens een heel ander meisje
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_61974889
Oh ik vond 'm juist heel erg tegenvallen en beetje saai.. Ach ben ik iig de enige
  zondag 28 september 2008 @ 17:43:14 #279
101884 PeRi
Allons-y!
pi_61974959
Nah ik begrijp wel waar dat vandaan komt jmac, maar er waren er dan gewoon hoogtepunten die alles weer overschreden en waardoor het weer überfantastisch is, Supernatural galore .
Whatever I want.
pi_61976820
Potver, ik heb hem nog niet eens gezien. !

Meestal kijk ik altijd meteen om 9 uur vrijdagochtend

Straks maar doen..zo te zien istie weer goed.. as always!

Oh btw..dit was wel het hoogtepunt he uit de eerste aflevering;

Correct en tevens juist...
pi_61977126
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef bar_rel het volgende:
Potver, ik heb hem nog niet eens gezien. !

Meestal kijk ik altijd meteen om 9 uur vrijdagochtend

Straks maar doen..zo te zien istie weer goed.. as always!

[ afbeelding ]
pi_61985548
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef bar_rel het volgende:

[ afbeelding ]

Het is dat mijn vriendin zo'n lekker ding is, anders zou ik er spontaan van uit de kast komen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 04:52:46 #283
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_61988078
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:39 schreef jmac het volgende:
Oh ik vond 'm juist heel erg tegenvallen en beetje saai.. Ach ben ik iig de enige
Nee hoor, ik vond hem ook saai, in tegenstelling tot de vorige aflevering.
Ben benieuwd hoe Lucifer zich manifesteert.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_61991505
Maar hoe is Sam en Ruby nou gered dan ? Was dat dan een engel met zn witte licht ? In seizoeneinde van Season 3.

En die engel is dus al vet sterk, als demonen er al bang voor zijn en en zo'n engel ff naar de hel kan knallen. Maar wat voor andere hoge demonen moet er dan wel niet zijn, als er veel engelen sterven?
  maandag 29 september 2008 @ 11:23:56 #285
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_61991903
Volgens openbaringen zijn er zeven zegels..
http://freestockphotos.com/SevenSeals.html
En houden de zegels niet de duivel tegen, die begint al lol te trappen bij de zesde zegel.

Ze nemen aardig wat vrijheden emt de mythologie, maar ik ben zeer benieuwd...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_62000881
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:21 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Mwoah, Castiel had het er over dat er al iets van zes engelen gesneuveld waren in de afgelopen weken. Ik denk dat er dus wel meerdere seals open zijn nu.
Ja, het moet natuurlijk wel in 1 seizoen allemaal te behappen zijn. Daar hebben God en Lucifer (leuke kattennaam !) de schema's uiteraard op aangepast.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:38:46 #287
146922 Crane.
Tweener de Peener
pi_62047678
Friday morning is my morning.

+ Supernatural =
It's my law..
pi_62048014
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef Ulreazj het volgende:
Maar hoe is Sam en Ruby nou gered dan ? Was dat dan een engel met zn witte licht ? In seizoeneinde van Season 3.

En die engel is dus al vet sterk, als demonen er al bang voor zijn en en zo'n engel ff naar de hel kan knallen. Maar wat voor andere hoge demonen moet er dan wel niet zijn, als er veel engelen sterven?
Sam legde uit dat Lillithhem niets kon doen, waardoor hij dus overleefde. Ruby is daarnaast weer back from hell in een nieuw gedaante. Enige wat een beetje wazig is, is dus dat het weer Lillith is die bezig is en niet iemand anders zoals in andere seizoenen eigenlijk steeds zo was.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62102734
Wat een heerlijke serie toch

Ik denk zomaar dat dit dus naar een showdown tussen Dean en Sam gaat op een gegeven moment...

Wat een lekkere jonge John Winchester was dat zeg
Correct en tevens juist...
pi_62104688
Mom is a babe!!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:55:18 #291
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_62104988
Één van de weinig series die het seizoen goed begint!
The more debt, the better
pi_62116818
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:11 schreef bar_rel het volgende:
Wat een lekkere jonge John Winchester was dat zeg
Mary Winchester mag er ook best wezen anders

Vette aflevering weer. YED for the win zeg ik. Ik zit likkebaardend uit te kijken naar wat er met Sam gaat gebeuren!!

I Supernatural
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_62117343
Wat een ge-wel-di-ge ep weer...was elke serie maar zo stabiel qua niveau
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62118778
"So stop it.. Or we will.."

Grappig als John een auto wil gaan kopen en Dean de opmerking maakt: "that's not the one you want" Vond het een goeie aflevering en een mooie inleiding op Sam en z'n eigenwijze gekloot met Ruby!
pi_62118881
Ben ik de enige trouwens die een Back to the future moment verwachtte tussen Dean en zijn moeder...love was almost in the air
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62120274
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:56 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sam legde uit dat Lillithhem niets kon doen, waardoor hij dus overleefde. Ruby is daarnaast weer back from hell in een nieuw gedaante. Enige wat een beetje wazig is, is dus dat het weer Lillith is die bezig is en niet iemand anders zoals in andere seizoenen eigenlijk steeds zo was.
Ja, ok maar waarom kon Lilith niks doen. Was het witte licht van een engel of een power van Sam?
En inderdaad vaag van lilith, zij lijkt me niet sterk genoeg om een engel te killen, naja we zullen zien.
Vragen vragen.
pi_62120411
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 00:42 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Ja, ok maar waarom kon Lilith niks doen. Was het witte licht van een engel of een power van Sam?
En inderdaad vaag van lilith, zij lijkt me niet sterk genoeg om een engel te killen, naja we zullen zien.
Vragen vragen.
Dat is niet echt verklaard nog, alleen dat ze dus niets kon doen. Na de ep van vandaag zou ik zeggen dat ze niets WILDE doen omdat Sam een hoger doel gaat dienen voor onze yellow eyed friend.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62121609
Shit, wat is dit een vette serie! Erg toffe aflevering en et ziet erna uit dat er nog meer episodes van hoge kwaliteit aankomen
pi_62122550
Ik heb het normaal gesproken niet zo op afleveringen waar de helft van de vaste cast niet verschijnt, maar bij Supernatural weten ze ermee weg te komen. Ondanks dat het gimmicky had kunnen zijn met het tijdreizen is het gewoon weer een geweldige aflevering
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:26:35 #300
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62122774
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef Ulreazj het volgende:
hmmz....als ik het goed onthouden heb uit seizoen 3 zei Ruby daar dat zo ongeveer alle demonen die zij kende eigenlijk gestorven mensen waren, die een paar honderd jaar in Hell gezeten hadden....geen 'echte' demonen dus, op misschien Yellow Eyes en Lilith na...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')