Blijkbaar is dat niet het enige wat de Dean heeft meegemaakt in de hel, neem ik aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:54 schreef Richardfun het volgende:
Hij hing aan haken in een ruimte die nogal leeg en eindeloos leek. Hoe had je dat in zes afleveringen willen verwerken, behalve gewoon hem zien schreeuwen zoals aan het einde van vorig seizoen.
Precies! En terwijl het wél precies volgens de bijbelse verhalen gaat. Dat de mens echt engels nooit in hun ware vorm kunnen aanschouwen of hun ware stem aan kunnen horen. Daarom verschijnen engels altijd in visioenen enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
Het grote verschil wat ik daarmee dan ook gelijk zie is dat onze Dean wel degelijk in de hel heeft gezeten en dat ze God als verhaallijn inbrengen. Dat had ik [b]ECHT niet zien aankomen, de hele FOK!king aflevering niet. Waarvoor ik de schrijvers een dikke vette pluim wil geven[/b]
Wat is er mee? Mag ik geen kritische blik hebben? Weerleg mijn argumenten dan, haal me over waarom alles briljant isquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:45 schreef Hopey het volgende:
miscchien krijgt Dean nu hij in dienst van de Heer is ook wel wat psychic krachten erbij. Dan zou best tof zijn.. Dean en telekinesis.. Woosh wooosh wazaaaaa![]()
Die engel plot had ik echt niet zien aankomen. Je denkt toch gelijk aan iets evils bij de serie. Echt.. en dat dit.. briljant gewoon.
Yup.. vandaar ook mijn vraag. Whatever happened to her...quote:Die chick is ruby toch? Vind wil jammer dat de oude Ruby er niet is. Die had tenminste nog zo'n tough chick attitude. Deze ziet er gewoon zwak en dom uit met haar pruil lipjes.. Damn zo slecht gecast gewoon.
Had ik meteen in het begin ook, 'dat was wel heel snel en makkelijk opgelost' dacht ik. Maar bij nader inzien vind ik het toch de beste oplossing.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze premiereWaarvoor op voorhand mijn excuses.
Ik vind het ergens een ernstige cop-out dat Dean nu in de season premiere gewoon weer pats-boem op aarde is. Doet me denken aan de Star Trek TNG cliffhanger waarbij ze op een Borg cube schieten terwijl Captain Picard geassimileerd is en dat in de premiere van het volgende seizoen dat schot GEEN SCHADE heeft aangericht.
Nieuw rubyquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:20 schreef athlonkmf het volgende:
Wie is deze meid eigenlijk?
[ afbeelding ]
En waarom neemt ze pizza's aan in een onderbroekie? Leek me een scenario voor een cheap p0rnmovie
Misschien kon ze het lichaam van die chick niet meer gebruiken. Dat toen Lilith uit het lichaam trad, het meisje dus dus dood was en begraven werd. Toen Ruby terug kwam moest ze misschien een andere nemen? Dunno..quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens mij was er al gedacht over "the other side" in voorgaande topics. Zo van... als er hel is, waarom dan geen hemel?
[..]
Yup.. vandaar ook mijn vraag. Whatever happened to her...
Even ter informatie. deze "let down" over hel... Ik weet vrijwel zeker dat ze er later in het seizoen naar gaan terugkoppelen. Voor mij had het een echte let down geweest als Dean in hel zat en sam in zn eentje god knows what op aarde deed en dat te verspreiden over 8 afleveringen ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat niet het enige wat de Dean heeft meegemaakt in de hel, neem ik aan.
Begrijp me niet verkeerd, Supernatural is op dit moment mijn méést favoriete serie. Het gevoel dat ik me belazerd voelde met de seizoen 3 cliffhanger was eigenlijk mijn eerste emotie toen bleek dat Dean weer op aarde rondloopt. Ik vond het de moeite om dat even te ventileren
Ik zit kwijlend uit te kijken naar het vervolg, want ik heb er alle vertrouwen in dat de schrijvers het heel erg creatief en spannend gaan oplossen hoe het Dean zal vergaan in dienst van de schepper () en wat hij in de hel heeft meegemaakt.
Hoe meer ik er nu over nadenk, hoe toffer ik deze premiere begin te vinden, gezien de verhaal mogelijkheden die het geeft.
Ik heb er zin in, in dit dit nu wel volledige seizoen
Ja, al moet ik zeggen dat die engel: "Castiel" me de interesse nu even gewekt heeft. Ruby is waarschijnlijk door de devilsgate ontsnapt toen Sam dean probeerde terug te halen of sam heeft haar gewoon gesummoned..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:35 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie hebben het steeds over dean, maar die van sam en de nieuwe "ruby" is ook een blankspot.
Heerlijk gewoon hoe ze in één aflevering zoveel nieuwe mogelijkheden bieden. Epic battle tussen engelen en demonen
Maar ja, als ik zie dat 1 angel al demonen makkelijk aan kan en zelfs Lilith bang is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:35 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie hebben het steeds over dean, maar die van sam en de nieuwe "ruby" is ook een blankspot.
Heerlijk gewoon hoe ze in één aflevering zoveel nieuwe mogelijkheden bieden. Epic battle tussen engelen en demonen
Dat van Sam en Ruby lijkt me een goeie aanname ja. Ook omdat Sam zegt dat ie heel veel demonen heeft gekilled. Hij kon trouwens ook veel meer hebben met knokken tegen die ene demon in dat restaurant.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:40 schreef Crane. het volgende:
[..]
Ja, al moet ik zeggen dat die engel: "Castiel" me de interesse nu even gewekt heeft. Ruby is waarschijnlijk door de devilsgate ontsnapt toen Sam dean probeerde terug te halen of sam heeft haar gewoon gesummoned..
en Sam heeft van ruby geleerd wat hij allemaal nog meer kan en was samen met haar demonen aan het vechten.
Wild guess.
De strijdt tussen god en de duivel zelf mag niet bevochten worden door de directe inmenging van die twee. Demonen zijn outlaws die juist willen ontsnappen, dus daar heeft de duivel geen inzage op... Engelen daarentegen doen de bidding of god... dus officieel zou dat niet mogen. Een engel die dat zonder de goedkeuring doet is een fallen angel.. wat lucifer infeite ook is, dat zal in dit geval dus niet zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Maar ja, als ik zie dat 1 angel al demonen makkelijk aan kan en zelfs Lilith bang is.En god zou keer een legertje engelen sturen. Zijn ze wel aangescheten.
Die naam werd de waarzegster ingefluisterd toen ze hem wilden oproepen. Je weet wel. Toen haar ogen uitgebrand werd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:13 schreef Richardfun het volgende:
Hoe kwamen ze ook al weer achter de naam Castiel in het begin van de ep?
Ik ben onder de indruk van hoeveel je hierover weetquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:16 schreef Liquidootje het volgende:
De strijdt tussen god en de duivel zelf mag niet bevochten worden door de directe inmenging van die twee. Demonen zijn outlaws die juist willen ontsnappen, dus daar heeft de duivel geen inzage op... Engelen daarentegen doen de bidding of god... dus officieel zou dat niet mogen. Een engel die dat zonder de goedkeuring doet is een fallen angel.. wat lucifer infeite ook is, dat zal in dit geval dus niet zijn.
Maar zo nu en dan.. dan worden de regel doorbroken.. stiekem.. under the radar voor de balance of good and evil. Een leger van Engelen zul je niet zien, dat is in de mythische tijden al gebeurd en heeft de gevallen engelen niet zoveel goed gedaan
Maar "de strijd" met -dt is natuurlijk wel een klein beetje jammerquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van hoeveel je hierover weetLeuke feiten!
Ja ok, maar dit is toch nooit gezegd in de serie ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De strijdt tussen god en de duivel zelf mag niet bevochten worden door de directe inmenging van die twee. Demonen zijn outlaws die juist willen ontsnappen, dus daar heeft de duivel geen inzage op... Engelen daarentegen doen de bidding of god... dus officieel zou dat niet mogen. Een engel die dat zonder de goedkeuring doet is een fallen angel.. wat lucifer infeite ook is, dat zal in dit geval dus niet zijn.
Maar zo nu en dan.. dan worden de regel doorbroken.. stiekem.. under the radar voor de balance of good and evil. Een leger van Engelen zul je niet zien, dat is in de mythische tijden al gebeurd en heeft de gevallen engelen niet zoveel goed gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |