Natuurlijk. Helemaal die 2 wedstrijden over het hoofd gezien.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:20 schreef CAZZO het volgende:
@openingspost
25 Maart Tokyo Dome
A's vs Red Sox
en iig zonder Curt Schilling
Ik denk dat ik dit jaar ook weer meedoe!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Almighty het volgende:
Fantasy staat alweer klaar:
League ID#: 40328
Password: Utrecht
Deze league is geen head-to-head, maar roto.
Grappig kaartje. Ik vraag me af waarom de Dodgers bijv. in FL zitten? In CA is het ook aardig weer in de winter.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:01 schreef fanneke het volgende:
Gisteren zijn de pitchers/catchers begonnen aan hun spring-training.
De rest volgt later.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een weekje of 6 voordat het echt los gaat.
Ik kijk er naar uit...
Ze zitten er al sinds '53 (uit de Brooklyn Dodgers tijd). Complex heet ook Dodgertown.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Grappig kaartje. Ik vraag me af waarom de Dodgers bijv. in FL zitten? In CA is het ook aardig weer in de winter.
Jammer dat het geen head-to-head is,maar count me in!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Almighty het volgende:
Ik zie al dat Popo's Tiger Asylum weer van de partij is!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef popolon het volgende:
Ja jammer maar ik ben ook van de partij.
Fantasy Baseball.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef mitt het volgende:
*present.
Ok, we hebben nu al 6 teams, als er nog mensen willen meedoen kunnen die zich nog inschrijven. Ik zal in het midden van deze week een aantal amerikaanse vrienden ook de kans geven om mee te doen, maar hoe meer Nederlanders er mee doen des te beter, toch? Dus schrijf je in als je het nog niet gedaan hebt.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Almighty het volgende:
Ik doe misschien mee, maar ik moet eerst even de regels doorlezen. Ik neem aan dat dit meer tijd kost dan de NFL Fantasy league?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef popolon het volgende:
Zie het nog even aan Almighty. Ik denk dat er nog wel wat fokusers bijkomen. De draft is over een maand pas namelijk.
Yep.Je bent toch vaak dagelijks bezig met je lineup voor die dag,met de waiver list....quote:Op maandag 18 februari 2008 15:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik doe misschien mee, maar ik moet eerst even de regels doorlezen. Ik neem aan dat dit meer tijd kost dan de NFL Fantasy league?
Ik volg het MLB toch wel, dat is het probleem niet. Ik kijk wel of ik het niet samen met iemand anders kan doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:46 schreef popolon het volgende:
Dat kost een paar minuten.
Maar goed, ik vind het leuk, toch een extra aanleiding MLB nog beter te volgen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef Terreros85 het volgende:
Leuke geintjes bij de Phillies: Kyle Kendick got punk'd bij zijn eigen teamgenoten
http://nl.youtube.com/watch?v=BPz3KY6H16g
Will doquote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef popolon het volgende:
Zie het nog even aan Almighty. Ik denk dat er nog wel wat fokusers bijkomen. De draft is over een maand pas namelijk.
Ik heb de sprong ook maar genomenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Almighty het volgende:
Clay Buchholzquote:Op zondag 24 februari 2008 11:37 schreef TJAY het volgende:
Verder iemand al enig idee wie naast Lincecum en Gallardo opgaat voor #1 pitching prospect dit jaar? Chamberlain?
Ik zeg geen Nee tegen een head-to-head league.Dat ging vorig jaar errug lekker!quote:Op zondag 24 februari 2008 11:37 schreef TJAY het volgende:
lekker dat fantasy een beetje begint te lopen;![]()
hier ff de belangrijkste regels
#1 kick almighty's ass![]()
#2 see rule #1
#3 have fun, be active!
als er nog veel mensen zijn die graag ook (naast de rounders league) ook head to head willen spelen dan kan ik eindelijk mijn titel uit 2006verdedigen!
als mensen verdre op of aanmerkingen hebben naar aanleiding van de scoring stats dan kan ik dara bij meerderheid van stemmen ook veranderingen in aanbrengen.
Verder iemand al enig idee wie naast Lincecum en Gallardo opgaat voor #1 pitching prospect dit jaar? Chamberlain?
TJAY
Hehe that's the spirit. Alleen jammer dat het je weer niet gaat lukken, maar ik bewonder je doorzettingsvermogen. Ga zo door!quote:Op zondag 24 februari 2008 11:37 schreef TJAY het volgende:
lekker dat fantasy een beetje begint te lopen;![]()
hier ff de belangrijkste regels
#1 kick almighty's ass![]()
#2 see rule #1
#3 have fun, be active!
En als de Tigers heel blijven hebben die een heerlijk seizoen. Ik verwacht dit jaar echt niks van de Marlins, misschien bouwen ze op naar het moment dat ze een nieuw stadion krijgen. Werkte in StLouis ook wel lekker.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef Playmaker het volgende:
Het gaat vermoedelijk een laaaaaang seizoen worden voor de Marlins.Cabrera weg.Willis weg.Maar hopen dat die nieuwe jonge jongens als Cameron Maybin,Mike Rabelo en Andrew Miller wat kunnen laten zien.Ach,ze hebben gelukkig over een paar jaar een nieuw stadion.
Nu alleen nog toeschouwers...
De verwachtingen zijn hoog in Michigan. Kan ook niet anders, wat een roster.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:24 schreef Almighty het volgende:
[..]
En als de Tigers heel blijven hebben die een heerlijk seizoen.
Die lineup van de Tigers is echt om te likkebaarden zo sterk.Alleen de pitching is een beetje een vraagteken.Hoe zal Willis het doen in de sterkere AL?Hoe zal de bullpen eruit zien?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:24 schreef Almighty het volgende:
[..]
En als de Tigers heel blijven hebben die een heerlijk seizoen. Ik verwacht dit jaar echt niks van de Marlins, misschien bouwen ze op naar het moment dat ze een nieuw stadion krijgen. Werkte in StLouis ook wel lekker.
Waar koop je zoiets?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:27 schreef fanneke het volgende:
Gisteren 2 seizoensgidsen 2008 gekocht (van Sporting News en Lindy's). Heerlijk om die voorspellingen en cijfertjes te lezen.
Antwerpen, bij IMS.quote:
Ah thanks, das meteen een goede reden om weer eens naar Antwerpen te gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Antwerpen, bij IMS.
Daar verkopen ze (zeer) veel buitenlandse tijdschriften.
Ga daar regelmatig heen voor Amerikaanse sport- en muziekbladen.
Maar ik heb de laatste jaren ook wel eens zo'n MLB gids hier in een plaatselijke boek-/tijdschriftenhandel gekocht.
Hier in Rotterdam kun je ze ook krijgen alleen is het frustrerend dat ze het ene jaar er wel zijn en het andere jaar weer niet.Hetzelfde verhaal met NFL season preview guides.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Antwerpen, bij IMS.
Daar verkopen ze (zeer) veel buitenlandse tijdschriften.
Ga daar regelmatig heen voor Amerikaanse sport- en muziekbladen.
Maar ik heb de laatste jaren ook wel eens zo'n MLB gids hier in een plaatselijke boek-/tijdschriftenhandel gekocht.
Die Athlon gids lag ook hier bij de tijdschriftenhandel. Nog wel met mijn 'held' Ichiro op de voorpagina.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:13 schreef blueleafss het volgende:
heb net zelf 'Athlon Sports Baseball Preview' gekocht op Schiphol...heerlijk al die cijfertjes en voorspellingen!
Ik ben zeker van de partij.Ik moet m'n titel van vorig jaar verdedigen!quote:Op zondag 2 maart 2008 11:31 schreef blueleafss het volgende:
evenals de laatste jaren heb ik een yahoo fantasy fok!league opgezet...
heb het ook op een Canadees forum gezet en hoop zo een mix te krijgen ;-)
je kunt joinen
http://baseball.fantasysp(...)ague_select?.scrumb=
username: fok!league
password: playball
Dit is een head-to-head league.De andere is een rotisserie.quote:
nhl heb ik er ook 2 maar het seizoen bijna klaar...NBA ook nog maar paar weekjes ;-)quote:Op zondag 2 maart 2008 15:32 schreef popolon het volgende:
Dat zou m'n derde worden dan, met die van NBA en NHL erbij maakt vijf. Ik denk dat ik even pas.
Ook niet zo handig he? Gokken op oefenpartijtjes waar iedereen, zelfs de waterboy, even mag slaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:21 schreef PirE het volgende:
En Boys, don't bet on pre-season in MLB![]()
![]()
. Gewoon nog een paar weken wachten en sparen
er is 1 plakje vrij omdat 1 iemand zich heeft teruggetrokken...wie wil? ;-)quote:Op zondag 2 maart 2008 11:31 schreef blueleafss het volgende:
evenals de laatste jaren heb ik een yahoo fantasy fok!league opgezet...
heb het ook op een Canadees forum gezet en hoop zo een mix te krijgen ;-)
je kunt joinen
http://baseball.fantasysp(...)ague_select?.scrumb=
id: 155999
pw: playball
quote:TAMPA, Fla. -- Leading off for the Yankees, the designated hitter, No. 60, Billy Crystal. No. 60.
No, beloved Yankee Stadium public-address announcer Bob Sheppard won't be on hand to officially introduce Crystal to the Legends Field crowd on Thursday afternoon against the Pirates. But that may be the only thing missing, as the comedian is in line to lead off in the bottom of the first inning for the Yankees.
Signed on Wednesday to a one-day contract by the Yankees to coincide with his 60th birthday, and with Major League Baseball's approval, Crystal will top a lineup that includes Derek Jeter, Alex Rodriguez, Bobby Abreu and Robinson Cano.
Yankees manager Joe Girardi penciled Crystal into the leadoff spot to face Pirates pitcher Paul Maholm. He was to remain in the game for an undetermined number of at-bats.
"I feel very fortunate," Crystal said on Wednesday after taking batting practice with the Yankees. "I know this doesn't happen to anybody, but I hope that anyone who is watching what I'm doing, that it makes them feel they can do something.
"Granted, it's an extreme situation, but it's coming true for me, so it can come true for anybody else who wants it and just works hard at making their dreams come true."
Ja mooi is dat.quote:
Je gaat toch niet weer het halve Detroit Tigers team draften of wel soms?Laat ook een paar spelers aan ons over!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja mooi is dat.
Ben er niet bij , bij de draft. Heb draft rankings opgegeven.
quote:FORT MYERS, Fla. (AP) -- The Boston Red Sox have placed Curt Schilling on the 60-day disabled list as he continues to rehabilitate his right shoulder.
The 41-year-old is expected to be sidelined at least until the All-Star break.
Schilling has said he would have preferred surgery, but the team insisted that he first try rehab. The right-hander denied he was hurt when he signed a one-year, $8 million contract with the Red Sox in November.
Moving Schilling to the disabled list cleared space for Boston to sign right-hander Lincoln Holdzkom to the team's 40-man roster.
Holdzkom pitched for the Red Sox in the minors last season. He was selected by Philadelphia in the Rule 5 draft last December, but was placed on waivers this week
en het filmpjequote:Op donderdag 13 maart 2008 08:19 schreef Playmaker het volgende:
Kijk,de Devil Rays en Yanks maken spring training tenminste nog een beetje leuk!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was ook zo nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:16 schreef blueleafss het volgende:
MLB heeft het filmpje alweer verwijderd...jammer!
Ja die aanval is zonder twijfel de beste in de hele MLB, wie had dat gedacht drie jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:16 schreef mitt het volgende:
Ik zou bijna jaloers worden op de Tigers, popo..wat een line up
Pudge, Cabrera, Polanco, Rentiera, Guillen, Granderson, Ordonez, Jones met Sheffield als DH
Het is dat de pitchers sucken
Nog een voordeel van de lentequote:Op zondag 23 maart 2008 11:43 schreef Guard het volgende:
Nog twee dagen en dan gaat het weer om de knikkers
Mooi voor Miguel.Heb ik tenminste een reden om naar de Tigers te kijken.quote:DETROIT (AP) - Miguel Cabrera and the Detroit Tigers have reached a preliminary agreement on a $152.3 million, eight-year contract, according a personal familiar with the deal.
Cabrera agreed on Jan. 18 to an $11.3 million salary for this season. The new deal adds $141 million over the following seven seasons.
Cabrera will earn $15 million in 2009, when he would have been eligible for salary arbitration. He will average $21 million annually over the next six seasons, when he would have been eligible for free agency.
Cabrera's average salary of $19,037,500 will be the fourth-highest in the major leagues behind those of New York Yankees third baseman Alex Rodriguez ($27.5 million), New York Mets pitcher Johan Santana ($22,916,667) and Boston left fielder Manny Ramirez ($20 million).
His deal will be the fourth-highest package. Rodriguez is starting a $275 million, 10-year contract, Yankees shortstop Derek Jeter is entering the eighth season of a $189 million, 10-year deal and Ramirez is in the final guaranteed season of a $160 million, eight-year contract.
Dinsdag- en woensdagochtend om 11 uur LIVE op NASN: A's-Red Sox.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:43 schreef Guard het volgende:
Nog twee dagen en dan gaat het weer om de knikkers
Helaas moet ik dinsdag en woensdag gewoon werken, maar de rerun is dezelfde dag nog om 18.30, dus dat isquote:Op zondag 23 maart 2008 22:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dinsdag- en woensdagochtend om 11 uur LIVE op NASN: A's-Red Sox.
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:01 schreef Dos37 het volgende:
Go Yankeeeeeeeesss
Ik zie helemaal geen avatarquote:Op maandag 24 maart 2008 14:56 schreef popolon het volgende:
Ook maar even mijn avatar weer aangepast.
Deeeeeetroit.
My two cents. Heb vandaag een Red Sox pet besteld. Ik erger me dood aan die hype in Europa om een Yankees pet te dragen.quote:
Ik denk dat de meesten niet eens weten dat de New York Yankees honkbal spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
My two cents. Heb vandaag een Red Sox pet besteld. Ik erger me dood aan die hype in Europa om een Yankees pet te dragen.
Ik moet vanaf morgen ook gewoon werken.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaas moet ik dinsdag en woensdag gewoon werken, maar de rerun is dezelfde dag nog om 18.30, dus dat is, moet ik alleen even moeite doen om spoilers te vermijden overdag.
wellicht is het weer tijd voor mijn Manny avatar
Ik ook, iedereen loopt met zo'n petquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
My two cents. Heb vandaag een Red Sox pet besteld. Ik erger me dood aan die hype in Europa om een Yankees pet te dragen.
hij hersteld zich goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:05 schreef maril het volgende:
Die pitcher van Boston, waarom zetten ze er geen ander op
Hij stond na 2 innings al op 60 pitches, nu na 5 op 95. En 6 K's.quote:
Bestel dan een pet van een echt obscuur team...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ja precies. Snap niet dat mensen een hekel kunnen hebben aan de Yankees omdat ze zoveel geld uitgeven en vervolgens zijn ze voor de Red Sox.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:34 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Bestel dan een pet van een echt obscuur team...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:34 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Bestel dan een pet van een echt obscuur team...
Die heb ik hier nog liggen. Of de Nats.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:54 schreef popolon het volgende:
Maar echt grappig zou zijn Tampa Bay, Florida
Hey Popo!Niet zo over de Marlins!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn de caps die je overal ziet: Boston en NY. Detroit bijv. zie je buiten Michigan bijzonder weinig. Kid Rock loopt altijd met een Detroit petje maar dat is het wel.
Alhoewel, de Tigers zijn van een absoluut loser team een paar jaar geleden nu gewoon kandidaten voor de play offs.
Maar echt grappig zou zijn Tampa Bay, Florida of Pitt.
Hup A's, nog 1 inning volhouden.
quote:LAKELAND, Fla. -- Miguel Cabrera and the Detroit Tigers finalized their $152.3 million, eight-year contract on Tuesday, the fourth-largest package among current major leaguers.The eight-year contract vaults the slugging third baseman into the company of baseball's highest-paid players with the biggest contract ever given to a Detroit player.
The third baseman gets $15 million in 2009, $20 million in each of the next two seasons, $21 million each in 2012 and 2013, and $22 million apiece in 2014 and 2015, according to contract terms obtained by the Associated Press. He also receives a limited no-trade clause, similar to that of Tigers teammate Magglio Ordonez.
A four-time All-Star, Cabrera will be 32 when the contract expires. After Tigers president Dave Dombrowski mentioned that, Cabrera looked, laughed and said: "Let's talk about the extension now."
Detroit acquired Cabrera from the Florida Marlins during December's winter meetings along with pitcher Dontrelle Willis for up six prospects. Cabrera averaged 32 homers and 115 RBI while hitting .318 the past four seasons for the Marlins.
Cabrera's average salary of $19,037,500 is the fourth-highest in the major leagues, trailing those of New York Yankees third baseman Alex Rodriguez ($27.5 million), New York Mets pitcher Johan Santana ($22,916,667) and Boston left fielder Manny Ramirez ($20 million).
His deal also is the fourth-highest current package. Rodriguez is starting a $275 million, 10-year contract, Yankees shortstop Derek Jeter is entering the eighth season of a $189 million, 10-year deal and Ramirez is in the final guaranteed season of a $160 million, eight-year contract.
quote:"I think we are going to win the World Series this season.I really do," according to Chicago Cubs pitcher Ryan Dempster.
That's a bold prediction before the start of a season that marks the 100th anniversary of the Cubs' last World Series winner.
en afgelopen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:51 schreef Dos37 het volgende:
1-5
Het zal idd niet veel worden met dit jong team.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:10 schreef Almighty het volgende:
Van den Hurk 2e in de rotatie van de Marlins! Echt top! Zal wel niet veel worden met zoveel jonge spelers en zonder Cabrera en Willis, maar toch, blijft uniek!
Ik zal nooit die homerun vergeten die hij als rookie tegen Clemens sloeg in de World Series van 2003.Clemens wilde hem intimideren door erg aan de binnenkant te pitchen en Miggy jaagde hem over de hekken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:05 schreef popolon het volgende:
Kan ik trouwens uit je ondertitel, #24 - Miguel Cabrera, opmaken dat je de Tigers dit jaar ook gaat bewonderen Playmaker?
Ze bouwen een heel nieuw team. Vorig jaar gingen Beckett en Lowell weg. Dit jaar zijn het Willis en Cabrera die getrade worden voor jong talent. Over een paar jaar staat er een heel goed team, maar tot die tijd is 70 overwinningen al aardig moeilijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:30 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Het zal idd niet veel worden met dit jong team.Maar goed,als Marlins fan vind ik het super dat een Nederlandse speler in de selectie zit.Ik zal zeker een hoop van zijn starts gaan kijken.
en ik zie nog lege stoeltjes...quote:Op zondag 30 maart 2008 19:40 schreef popolon het volgende:
LOS ANGELES -- The Dodgers used a five-man infield against the Boston Red Sox.
The Red Sox beat the Dodgers 7-4 Saturday night before an announced crowd of 115,300 -- largest ever to watch a baseball game.
115.000 mensen.
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:01 schreef Guard het volgende:
the Coliseum? Why?Das duidelijk niet gemaakt voor baseball, that rightfield![]()
quote:This exhibition game was part of the Dodgers' 50th anniversary celebration of their move west from Brooklyn in 1958. They played at the Coliseum for four years before making Dodger Stadium their permanent home in 1962.
The Coliseum was built for track and football, not baseball.
Routine fly balls, even popups, soared over a 42-foot high screen in left field, where the distance from home plate to the foul pole was just 251 feet. Meanwhile, drives to right and center of more than 400 feet were easy outs.
Stadion ziet er prachtig uit. Wil ik nog wel eens heen.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:55 schreef Playmaker het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar dat nieuwe stadion van de Nationals.
Dat klonk als muziek in m'n oren.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Stadion ziet er prachtig uit. Wil ik nog wel eens heen.
Mooi, dat 'boegeroep' toen Bush de 1e bal kwam gooien.
Ik ook, maar ik ga ff kijken of er ook een wedstrijdje op het internet het goed doet, betekend 2 wedstrijden tegelijk bekijkenquote:
7 hits al, komt goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:57 schreef Guard het volgende:
Hehehe dankzij die regenbui in NY, zit je opeens naar Popo's fantasyteameuuhhhh de Tigers te kijken.
3-2 door een HR van Gordon.quote:
Staan voor 4-3quote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef popolon het volgende:
Oops, KC komt terug.
Afgelast.quote:
Gagne mag proberen de win veilig te stellen.... als dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:09 schreef Playmaker het volgende:
Weer zo'n intentional walk die meteen word afgestraft.1-0 Brew Crew.
edit:3-0 Brewers.Kerry Wood....![]()
Ik kijk ook. Dat dome, kan dat dak er ook af?quote:
Nee. Ze zijn momenteel wel een nieuw openlucht stadion aan het bouwen dat in 2010 geopend gaat worden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Dat dome, kan dat dak er ook af?
Yep, er gaat al met al zo'n 20 cm vallen, dus dan zou de game afgelast zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:53 schreef popolon het volgende:
Da's jammer maar aan de andere kant, er komt een sneeuwstorm over daar.
Dat is dus 1 uur CET?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Afgelast.
Wordt morgen gespeeld, 7pm ET
Jawohlquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:44 schreef Phoolie het volgende:
Jammer dat de Yankees game uitgesteld is.
Ja, al is het niet verrassend. De komende 2 jaar zijn bouwjaren en dan wordt het hopelijk vlammen als het nieuwe stadion opent (en de Tigers en Indians hopelijk over hun top heen zijn).quote:Op woensdag 2 april 2008 10:38 schreef Guard het volgende:
Twinspijnlijk in eigen huis, zo'n nederlaag
Gaat het nu al mis?!quote:
Yanks speelden toch echt thuis hoor!quote:
Zorgwekkend is het wel, two games back from division leader KC...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:59 schreef popolon het volgende:
Pak maar in, einde seizoen. Dit valt niet meer in te halen.
Om 21.30 uur: Astros @ Padres in het prachtige PETCO Park.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:40 schreef Guard het volgende:
morgen weer live MLB op NASN op een christelijke tijdstip (voor ons Ollanders dan he?)
Inmiddels 6-1 in de 5e inning en al 4 errors voor de Phillies.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Washington begint ook lekker tegen Phillies, 5 punten in de eerste inning.
0-2 na 5 innings.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tigers ook weer achter tegen de Royals trouwens.
En ik sta 9de op de waiver list dus mijn kansen om die jongen op te pikken in Fantasy zijn weer lekker laag.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Guard het volgende:
Cueto is ook lekker bezig in zijn debut, al 10 K's
quote:
Phillies winnen in 10 innings alsnog met 8-7 van de Nationals.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inmiddels 6-1 in de 5e inning en al 4 errors voor de Phillies.
en de Padres winnen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:02 schreef Colplay het volgende:
Trevor Hoffman op de heuvel in de negende inning voor de Padres met een 3-2 voorsprong.
We hoeven zeker niet te vragen wie er dan op bezoek komen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
en de Padres winnen.
vandaag over precies 2 maanden, 3 juni, zit ik in datzelfde Petco Park.
Helaas geen Mariners voor mij dit jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:10 schreef Guard het volgende:
[..]
We hoeven zeker niet te vragen wie er dan op bezoek komen?
Echt wel, Cubs.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Helaas geen Mariners voor mij dit jaar.
De Cubs komen die dag(en) op bezoek. Ook leuk om die eens te zien.
oh ok, nou jah Cubs zijn inderdaad wel OK (stukken beter als de White Sox iig)quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Helaas geen Mariners voor mij dit jaar.
De Cubs komen die dag(en) op bezoek. Ook leuk om die eens te zien.
en eind juni zie ik ze weer als ze op bezoek gaan bij de Giants.quote:
Die staan met 4-2 achter door twee punten in de achtste inning.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:05 schreef popolon het volgende:
Nou mooi, kan ik me concentreren op de Cubs. Seizoen voor Detroit is over.
Yep,Tigers verliezen ook deze wedstrijd.Misschien dat Willis(sowieso een betere pitcher dan Robertson) morgen het tij kan keren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef Colplay het volgende:
Detroit staat al weer achter, 8-5 nu in de achtste inning. Lijken ook hun vierde thuiswedstrijd te gaan verliezen. Dramatische competitiestart wordt het zo.
Robertson was het probleem niet echt. Die had zulke cijfers vorig jaar ook en scoorden de Tigers rustig 10 runs met 8 tegen ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:23 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Yep,Tigers verliezen ook deze wedstrijd.Misschien dat Willis(sowieso een betere pitcher dan Robertson) morgen het tij kan keren.
Bullpen van de Tigers is nog steeds triest, net als vorig jaar en de Cubs gaan niet veel beter. Zit zelf te twijfelen of ik opblijf voor Rays tegen de Yankees. Denk dat de Rays vandaag of morgen wel kunnen winnen van de Yankeesquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Robertson was het probleem niet echt. Die had zulke cijfers vorig jaar ook en scoorden de Tigers rustig 10 runs met 8 tegen ofzo.
Grilli deed 't weer eens slecht. IP 1, H 5, R 3.Zoals we hem kennen dus eigenlijk.
Een collega van me heeft 't ook, we kijken op 't werk ook wel eens. Wel wat prijzig maar als Mets fan in MI moet je wel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:50 schreef fanneke het volgende:
Zo, over een dik kwartier weer eens proberen 6 wedstrijden tegelijk te kijken.
Toch wel mooi, dat MLB.TV Mosaic.
Welcome to my world.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:37 schreef fanneke het volgende:
Ondertussen 7-2 voor de Orioles in de 7e.![]()
Ga pitten.
Dat is lekker wakker worden. Rays winnen met 13-4 van de Yankeesquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:14 schreef fanneke het volgende:
2 run HR Beltre, 2-1 Mariners![]()
Rays 6-0 tegen de yanks (3e inning).
Zumaya en Rodney zijn allebei geblesseerd of niet soms?Je moet ook maar afwachten of Zumaya goed herstelt van zijn operatie.Er gaan geruchten dat de Tigers in Rauch(Nationals)geïnteresseerd zijn.Dat zou een goede aanwinst zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef popolon het volgende:
Bullpen is nooit fantastisch geweest, en dan zit Zumaya nog in de lappenmand ook.
Ik verwacht wel dat Leyland actie onderneemt snel.
Het seizoen is nog lang. Yankees begonnen vorig jaar ook dramatisch maar ze begonnen aan een goede run na de All-Star-break. Ze hadden ook wel een favourable schema toen. Tampa Bay pakt meestal wel een game tegen de Red Sox en Yankees in een series, dat deden ze vorig jaar ook en toen hadden ze een so-so team, dit team is stukken beter.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:21 schreef fanneke het volgende:
De bullpen van de Red Sox laat het voor de 2e opeenvolgende dag lekker afweten.
En de yanks die weer flink klop krijgen van Tampa.![]()
Is dit een voorbode op een leuk seizoen, zoals vele kenners voorspelden?
(En dan bedoel ik niet alleen in de AL East.)
Vorig jaar had je nog kunnen hopen dat Aardsma het kwam verneuken voor de White Sux, maar die knuppel zit nu bij de Red Soxquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:41 schreef popolon het volgende:
En daar komt de Detroit bullpen.
Guess what, 4-3 achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |