Natuurlijk. Helemaal die 2 wedstrijden over het hoofd gezien.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:20 schreef CAZZO het volgende:
@openingspost
25 Maart Tokyo Dome
A's vs Red Sox
en iig zonder Curt Schilling
Ik denk dat ik dit jaar ook weer meedoe!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Almighty het volgende:
Fantasy staat alweer klaar:
League ID#: 40328
Password: Utrecht
Deze league is geen head-to-head, maar roto.
Grappig kaartje. Ik vraag me af waarom de Dodgers bijv. in FL zitten? In CA is het ook aardig weer in de winter.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:01 schreef fanneke het volgende:
Gisteren zijn de pitchers/catchers begonnen aan hun spring-training.
De rest volgt later.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een weekje of 6 voordat het echt los gaat.
Ik kijk er naar uit...
Ze zitten er al sinds '53 (uit de Brooklyn Dodgers tijd). Complex heet ook Dodgertown.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Grappig kaartje. Ik vraag me af waarom de Dodgers bijv. in FL zitten? In CA is het ook aardig weer in de winter.
Jammer dat het geen head-to-head is,maar count me in!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Almighty het volgende:
Ik zie al dat Popo's Tiger Asylum weer van de partij is!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef popolon het volgende:
Ja jammer maar ik ben ook van de partij.
Fantasy Baseball.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef mitt het volgende:
*present.
Ok, we hebben nu al 6 teams, als er nog mensen willen meedoen kunnen die zich nog inschrijven. Ik zal in het midden van deze week een aantal amerikaanse vrienden ook de kans geven om mee te doen, maar hoe meer Nederlanders er mee doen des te beter, toch? Dus schrijf je in als je het nog niet gedaan hebt.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Almighty het volgende:
Ik doe misschien mee, maar ik moet eerst even de regels doorlezen. Ik neem aan dat dit meer tijd kost dan de NFL Fantasy league?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef popolon het volgende:
Zie het nog even aan Almighty. Ik denk dat er nog wel wat fokusers bijkomen. De draft is over een maand pas namelijk.
Yep.Je bent toch vaak dagelijks bezig met je lineup voor die dag,met de waiver list....quote:Op maandag 18 februari 2008 15:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik doe misschien mee, maar ik moet eerst even de regels doorlezen. Ik neem aan dat dit meer tijd kost dan de NFL Fantasy league?
Ik volg het MLB toch wel, dat is het probleem niet. Ik kijk wel of ik het niet samen met iemand anders kan doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:46 schreef popolon het volgende:
Dat kost een paar minuten.
Maar goed, ik vind het leuk, toch een extra aanleiding MLB nog beter te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |