k heb een mooie iPhone te koop. Het is een 8 gigabyte model, waar standaard 1.1.2 op stond.
![]()
De telefoon is unlocked door middel van het superdunne simfreer kaartje. Dit kaartje is maar 1 millimeter dik en wordt super simpel op de huidige simkaart geplakt. Het voordeel van de simfreer is dat deze je iPhone niet kan beschadigen. Waar andere sim-oplossingen meestal wat dikker zijn en soms erg stroef uit de simtray komen (waardoor deze kan beschadigen) ondervind je met de simfreer geen enkel probleem.
Bij de telefoon krijg je de Jetblack Fabrix Case voor de iPhone. Dit is een handgemaakt hoesje dat je iPhone optimaal beschermt, zonder het mooie uiterlijk van de telefoon te verminken.
![]()
De telefoon wordt gebruiksklaar geleverd, dit houdt in:
-Jailbreak (waardoor je applicaties kan installeren)
-Unlock
-Fixes voor het Nederlandse taal gebied (Nederlands woordenboek,
Nederlands menu, goede nummer weergave etc.)
-Alle andere programma’s die je wellicht erop zou willen hebben
De iPhone komt regelrecht uit de Apple Store in Thousand Oaks (LA) en wordt geleverd in de originele verpakking met alle originele accessoires en handleiding. Ook krijg je de originele bon mee, waarmee je je op de garantie kan beroepen (mocht dit nodig zijn).
De telefoon is volledig getest op al zijn functionaliteit en kan ook met de 1.1.3 firmware worden geleverd mocht hier behoefte aan zijn.
Ik kan je daarnaast altijd helpen met upgrades naar nieuwere firmware versies of als je alles in de soep hebt gegooid. Ik werk zelf bij een Apple Store in Nederland dus heb aardig wat ervaring met Apple producten.
De super special FOK! prijs voor dit moois is: ¤ 569.-
Voor deze prijs krijg je dus een compleet werkende iPhone met Fabrix Case plus support van mij over het softwarematige gedeelte van de telefoon.
Je kan de telefoon komen ophalen of ik kan deze naar je opsturen. Ik woon zelf in Zoetermeer, maar studeer in Amsterdam.
Als je interesse hebt kan je mailen naar: vikash.autar (apenstaartje) mac.com
En een Pm vindt ook altijd zijn weg naar mijn mailbox, maar mailen werkt tocht wat handiger