abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75400923
pi_75401360
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:08 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Wel hard gillen he, als je vooraan staat. Anders horen ze je niet.
Daarom sta ik dus altijd lekker achteraan; makkelijker naar de bar lopen en het gegil kun je een beetje ontwijken. M'n gehoor is al meer dan genoeg beschadigd...
pi_75402067
quote:
Brand New Eyes Tour Intro
Ignorance
I Caught Myself
That's What You Get
Looking Up
Emergency
CrushCrushCrush
Turn It Off Play
The Only Exception
Pressure
Careful
Where The Lines Overlap
Decode

Encore:
Misguided Ghosts
Misery Business
Brick By Boring Brick
Setlist van het concert gister
pi_75410799
Ik heb mn kaartjes verkocht voor een nette prijs van 80 euro, das best netjes en helemaal niet uitbuiterig toch?
Was wel veeel liever gewoon gegaan.. Maarja.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_75411523
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb mn kaartjes verkocht voor een nette prijs van 80 euro, das best netjes en helemaal niet uitbuiterig toch?
Was wel veeel liever gewoon gegaan.. Maarja.
Ach, er niet slechter van worden vind ik geen ramp als het niet veel is.

Alleen wel dood aan die types die al op voorhand niet gaan maar puur tickets kopen om ze 2 á 3x de kostprijs te verkopen als het uitverkocht is
pi_75431187
Ben net terug uit Tilburg. Dat was me een partijtje vet!
-
pi_75432409
Het was weer tof.
pi_75434448
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Het was weer tof.
Volgens mij heb ik jou zien lopen

Maar was idd vét, strak begin met Ignorance, knallend einde met Brick by boring brick (en de taarten!), en Pressure, crushcrushcrush, Misery Business vielen ook erg in de smaak

Viel me op dat het publiek heel gevarieerd was, had vooral veel jonge meiden en emo's verwacht, maar heb ook wel wat metalheads gezien en voor me stond een man van jaartje of 40
  woensdag 9 december 2009 @ 08:33:02 #184
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_75434504
013 is echt een kut zaal.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_75434539
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:33 schreef Juicyhil het volgende:
013 is echt een kut zaal.
Want? Ik vond 't wel relaxt, was wel megavol en we waren er pas tegen 20:00 vanwege kut-TomTom en kut Tilburg waar je als je aan de ene kant vd parkeergarage staat (omdat de TT dat zegt), en de ingang aan de andere kant is je eerst de hele stad en tig KM's moet rijden omdat je niet zo ff een blokkie om kan wegens opbrekingen en eenrichtingsverkeer en dat soort ellende
  woensdag 9 december 2009 @ 08:37:07 #186
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_75434567
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Want? Ik vond 't wel relaxt, was wel megavol en we waren er pas tegen 20:00 vanwege kut-TomTom en kut Tilburg waar je als je aan de ene kant vd parkeergarage staat (omdat de TT dat zegt), en de ingang aan de andere kant is je eerst de hele stad en tig KM's moet rijden omdat je niet zo ff een blokkie om kan wegens opbrekingen en eenrichtingsverkeer en dat soort ellende
Dat bedoel, itt andere zalen kun je hier nog amper vooraan komen als je iets later komt. Daarnaast bestaat driekwart van die zaal uit een grote trap en het geluid is ook nog eens bagger.
pi_75434586
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:37 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat bedoel, itt andere zalen kun je hier nog amper vooraan komen als je iets later komt. Daarnaast bestaat driekwart van die zaal uit een grote trap en het geluid is ook nog eens bagger.
Mwah we stonden op 1e balkon helemaal bovenaan de trappen bij die bar daar. Vond het wel prima geluid en Hayley was erg goed bij stem, vond het echt opvallend dat ze écht zo helder zingt

Maar het is idd wel écht erg vol als het uitverkocht is.
  woensdag 9 december 2009 @ 08:42:21 #188
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_75434648
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah we stonden op 1e balkon helemaal bovenaan de trappen bij die bar daar. Vond het wel prima geluid en Hayley was erg goed bij stem, vond het echt opvallend dat ze écht zo helder zingt

Maar het is idd wel écht erg vol als het uitverkocht is.
Ze zijn inderdaad goed live
pi_75435357
quote:
Tilburg! That. Show. Ruled. Got seriously caked by @chachacharley for her birthday... Showered... And I still smell like cake. Happy bday!
about 10 hours ago from UberTwitter
pi_75435982
@Loveless85, ik heb je bij de bar gezien. ik stond schuin rechts van de bar, als je met je neus naar het podium kijkt, tegen een van die relingen.

Ik vind 013 toch wel een van de betere zalen in Nederland en met het geluid was weinig mis volgens mij.
-
pi_75436137
Wat vonden jullie trouwens van het voorprogramma? Ik heb alleen Youmeatsix gezien en die waren best heel aardig.
-
pi_75436193
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:58 schreef splendor het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van het voorprogramma? Ik heb alleen Youmeatsix gezien en die waren best heel aardig.
Same here, Youmeatsix gezien, vond het wel redelijk ja

Jou niet gezien volgens mij
pi_75437467
Stond ook achteraan bij de bar (linkerkant), maar vond YouMeAtSix echt waardeloos klinken. Vond Paper Route daarvoor een stuk sterkere songs en betere zangers hebben...

Oh, en yay voor Decode EN I Caught Myself !!
pi_75437605
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:45 schreef Numbie het volgende:
Stond ook achteraan bij de bar (linkerkant), maar vond YouMeAtSix echt waardeloos klinken. Vond Paper Route daarvoor een stuk sterkere songs en betere zangers hebben...

Oh, en yay voor Decode EN I Caught Myself !!
Linkerkant als je met je gezicht naar bar staat of met gezicht naar podium?
pi_75439187
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik jou zien lopen
Ik jou niet!
Ik was met nog 3 fokkers trouwens. En nog wat andere vrienden.
pi_75439231
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:37 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Oneens. Ben er nu twee keer geweest. Kwam toen de voorprogramma's al bezig waren.
Beiden keren ben ik bovenaan de trap begonnen en konden we helemaal beneden eindigen.
pi_75439622
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Oneens. Ben er nu twee keer geweest. Kwam toen de voorprogramma's al bezig waren.
Beiden keren ben ik bovenaan de trap begonnen en konden we helemaal beneden eindigen.
Het ligt er ook maar net aan wie / wat er voor je staat natuurlijk.

Ik had een of andere smerige brede 40er voor me die serieus maar pasjes ACHTERUIT bleef doen, zo vervelend
pi_75463706
Was de setlist die hier boven in de spoiler staat hetzelfde als bij ons? Ziet er wel 90% hetzelfde uit iig.
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:00:19 #200
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_75550752
In de tijd van Riot was Paramore een soort van guilty pleasure voor mij. Eigenlijk best leuke songs, maar ook weer een beetje een bandje voor 14-jarige meisjes die in een emo-fase zitten. Had de cd wel en daar hield het ook mee op. Met BNE is dat veranderd. Op de dag dat ze in Nederland waren - wat ik niet wist - besloot ik tijdens het luisteren van de cd eens een concert van ze te bezoeken als ze in Nederland waren. Want wat een goede plaat! Helaas zag ik net te laat dat ze die dag in NL zouden spelen. Next time better!

Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar die stunt van de bassist en gitarist. Over elkaar heen springen? Soort trucs die Story Of The Year live uithalen? Jammer van 'Brick By Boring Brick' onder dat interview van Jimmy Alter. Top nummer hoor, daar niet van, maar muziek met zang onder een interview is absoluut not done onder interviews.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')