Iknow! Dat nummer is echt sexy.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:57 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Morgen komt nieuwe clip van ze uit!
Preview:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:00 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het nummer nog steeds veelbelovend voor het komende album. Dat wel beter dan Riot MOET worden.
Video is alleen leuk omdat je Hayley er in ziet.En daar is alles mee gezegd.
misery business was juist heel erg tegen van die britney S types, toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:46 schreef Numbie het volgende:
Vind het een prima video eigenlijk; iig een stuk volwassener dan die vorige teeny clips...![]()
Die Misery Business video was wel heel erg britney s....
ik vond dat ze dat bij all we know is falling wel vaker hadden, bij riot wat minder en nu weer met ignorancequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:07 schreef Marao het volgende:
Leuk nieuw nummer, hou wel van dat agressieve toontje, mogen ze vaker doen ^^
T verkoopt snel uit denk ik (alleen al 6K hyvesfans willen erheen zo te zien...)quote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Kinga het volgende:
Jaaaa, ook maar ff dit topic volgen. Misschien erbij 8 dec
Online via livenation.nl. Krijg je de tix thuis gestuurd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wat is de handigste manier om tickets te bestellen? Ben vanmiddag langs de FRS geweest en die wisten nog van niks
Myspace muziek werkt niet bij mij. Geen idee waarom niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
nieuw liedje van het album online!
http://www.myspace.com/paramore
Brick By Boring Brick!
Tilburg is te ver voor mijquote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Angel-A het volgende:
8 december in 013
http://www.013.nl/event/3015_paramore
Nee, ik had al gezegd dat ik niet zou gaanquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, ik had al gezegd dat ik niet zou gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |