abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210111
Op de veronica site geven ze al aan dat volgende week twee nieuwe bewoners komen.

"Twee nieuwe bewoners
© Big Brother 28/10/1999 23:05

Mona en Bianca verlaten het Big Brotherhuis. De fl. 10.000 was net het duwtje
dat ze nodig hadden. In de loop van volgende week zullen twee kersverse
bewoners het huis betreden. Wie het zijn? Hou de site in de gaten."

The Truth is Out There !
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:26:00 #2
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_210112
Heb het niet gezien vanavond. Kan iemand mij uitleggen wat er met die 10.000 bedoeld wordt?
Groowwwl!

pi_210113
Die F 10.000,- was duwtje in de rug om vrijwillig het huis te verlaten, voor de mensen die het heel moeilijk hadden.
The Truth is Out There !
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:36:00 #4
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_210114
Thanks. En nu rennen ze dan ook wel gelijk weg. Wat een doorzettingsvermogen!
Groowwwl!

pi_210115
Wat een gekutzooi! Gadverdomme, degene die het langst volhouden, niet ingaan op de 10000 en ook niet ruzie maken erover moeten toch op elkaar stemmen en eruit gaan! Wat een ontzettende oneerlijkheid! Kwaad ben ik!
Dikke Snikkel
pi_210116
Ik vind het belachelijk dat er twee nieuwe mensen inkomen en er wel gewoon genomineerd gaat worden. Ik hoop dat de bewoners in opstand komen. Iemand het met mij eens?!?!
pi_210117
Wat er is gebeurd, beste Panter, is enkel en alleen dat Rolf de twee bewoners er uit heeft geschopt.

Rolf:" Ik dwing jullie niet om er uit te gaan, maar als jullie een duwtje nodig hebben, wil ik graag helpen.

Wat hij dus bedoelt, is dat de kijkcijfers niet hoog genoeg zijn, dus iemand moet er uit. En dat zijn dus Mona en Bianca geworden.

Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

pi_210118
Ik dus! Gekutzooi!
Dikke Snikkel
pi_210119
quote:
op 10-28-1999 om 11:51 PM schreef Cali het volgende:
Ik vind het belachelijk dat er twee nieuwe mensen inkomen en er wel gewoon genomineerd gaat worden. Ik hoop dat de bewoners in opstand komen. Iemand het met mij eens?!?!

juist!!
ik ben het ook met je eens
ze hebben op de streams al gemeld dat ze tegen gaan stemmen, laten we dat allemaal doen

pi_210120
Ik heb nog nooit zo'n takke bende gezien als vanavond. Van mona kan ik het wel begrijpen maar die Bianca...pfff ben blij dat ze pleite is. Tjee en eruuugg veel houden ze niet over van die 10.000.......En twee nieuwe ...pfff en ook nog nomineren op maandag kan niet op.....
Hop, Hop......till you drop....

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:11:00 #11
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_210121
quote:
op 10-28-1999 om 11:52 PM schreef Coolio het volgende:
Rolf:" Ik dwing jullie niet om er uit te gaan, maar als jullie een duwtje nodig hebben, wil ik graag helpen.
Wat hij dus bedoelt, is dat de kijkcijfers niet hoog genoeg zijn, dus iemand moet er uit. En dat zijn dus Mona en Bianca geworden.

Ha die Coolio.
hartstikke mooi voor de kijkcijfers (Wij hebben toch allemaal gekeken, of niet ??) Maar het is niet door VOO voorgekookt. Maar op wat er gebeurde zijn ze wel erg handig ingesprongen. Het Mona-Ernst huwelijk kwam onder druk te staan, en de psycholoog had Al hints gegeven dat er 1 mentaal wat waggelde. Hij hoefde Hummie en de rest van de productie ws toen al geen naam meer te noemen. Bianca: "Misschien heb ik het verborgen gehouden voor de groep, maar niet voor de psycholoog."

Ik vraag me af hoe die nieuwe het gaan redden.. En of Vernoca er wel mee weg komt. Dit is een goed moment voor de bewoners om eens hun poot stijf te houden. Go Boys, go girl.

---------------------
Bart tegen BB: "Je komt een beetje ongelegen."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:18:00 #12
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_210122
Coolio zei: "Wat hij dus bedoelt, is dat de kijkcijfers niet hoog genoeg zijn, dus iemand moet er uit. En dat zijn dus Mona en Bianca geworden."

Ik vrees dat dit inderdaad zo is. Mona had het volgens mij inderdaad moeilijk (ok), maar Bianca is zeker gevaarlijk voor de kijkcijfers.
Voorspelbaar aan de ene kant: saai en 'diep' gelul. En tegelijk onvoorspelbaar: ongeleid labiel projectiel. En zeg nou zelf; met een een eventuele zelfmoord of totale gekte maak je geen goede sier als omroep. Dus exit Bianca.

Twee vragen, toch:
- Waarom bood V niet 1 envelop aan?
Een stuk beter voor de spanning (en de groepsdynamiek, zou Bianca zeggen).
- Waarom twee nieuwe bewoners?
De groep kan de 'inspanning' van het wennen aan een nieuwe niet twee keer leveren. En zeker niet twee nieuwen. Dus een geforceerde e gefrustreerde uitzending, die zeker niet leuk is om naar te kijken!

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_210123
En weet je wat me ook misselijk maakt? Dat Martin WEL genomineerd mocht worden na 3 (4) dagen BB. Waarom de nominatie niet ff uitstellen en hetzelfde regel laten toepassen? Oneerlijk en waalgelijk! Ik ball nog steeds.
Dikke Snikkel
pi_210124
Zo, een dag verder en Veronica laat weten dat de nominaties toch uitgesteld worden en dat iedereen straks meedoet aan de nominaties. Ik blij!

Dikke Snikkel
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 23:02:00 #15
572 Sniper
Gull Catcher
pi_210125
quote:
op 10-29-1999 om 10:44 PM schreef isis het volgende:
Zo, een dag verder en Veronica laat weten dat de nominaties toch uitgesteld worden en dat iedereen straks meedoet aan de nominaties. Ik blij!

Hoewel.... Een nominatie en eliminatie ronde in de huidige samenstelling zou zeer interessant geweest zijn (gokje : Maurice & Karin?)...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')