Hoe kom jij in de trein op internet, eer-ik. Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:24 schreef eer-ik het volgende:
hier vanaf NS
Nu weer FOK!-af, want werkwerkwerk
Mobieltje met abo met internetmogelijkheden nemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe kom jij in de trein op internet, eer-ik. Dat wil ik ook!
Dat werkt voor geen meter!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mobieltje met abo met internetmogelijkheden nemen
Geen last van, lekker andere layoutquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef HansU het volgende:
bah, een uurtje gewerkt en ik heb al weer afleiding nodig..
wat zijn die valentijns headers trouwens VERSCHRIKKELIJK zeg.
Vooral leuk voor al de gefrustreerde singles of personen die net uit een relatie oid komen
neequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:34 schreef jna het volgende:
Zo, ik ben ook weer neergeploft op m'n stoel. Kijken of hier nog wat te doen valt...
je hebt gelijk, maar dan zal er dalijk wel binnen 5 minuten enorm veel binnenkomen ofzoquote:
Ik heb geen idee wat het gaat kosten, dat zal ik straks wel horen. Op zich heb je wel gelijk dat het zonde van het geld is als het erg duur is, maar ik wil het gewoon wel perfect hebben, en ik gebruik in mijn opmaak nu eenmaal kleur, net als in tabellen en grafieken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Mwa, dan had ik hem wel gewoon in zwart wit uit geprint, fuck dat ik ga er geen vermogen voor neer leggenAls ik er nou na betaald had gekregen!
Kijk!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben toch in een kantoor terecht gekomen waar 1 iemand anders ook werkt voor 24 uren per week. Tevens zit hier af en toe iemand die de post doet geloof ik. Ze kijken ook op mijn scherm, maar boeit me dan weinig of ik op iets nuttigs zit of op Fok ofzoZe zeggen zelf hier, je mag internetten wat je wilt, als je werk maar af komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |