quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 15:47 schreef jazza het volgende:
ik wil verdorie dat baseballshirt van the sopranos, maar die ken je alleen via credit card dokke. is dit shirt ook in nederland verkrijgbaar en zoja, waar?
quote:Als het einde van dit seizoen van The Sopranos het begin betekent van het volgende seizoen Six Feet Under, hoor je mij niet klagen.
Op maandag 28 juli 2003 19:58 schreef PazZzcaL het volgende:
Vanavond de laatste aflevering helaas.Geen idee wanneer ze met seizoen 3 beginnen.
dan maar de dvd's halen
noway dat ik zo lang ga wachten haal de dvd wel...
als iedereen nu ff op hun forum post of mailed mischien dat ze dan niet zo lang wachten met seizoen 3..
[Dit bericht is gewijzigd door janspj op 29-07-2003 09:58]
quote:De laatste van het seizoen alweer? Wat gaat dat toch snel...
Op dinsdag 29 juli 2003 00:01 schreef Fat_Mike het volgende:
ATTENTIE: Laatste aflevering van serie 2 wordt op 28 juli 2003 uitgezonden. Vanaf eind april 2004 hopen we serie 3 op het scherm te brengen.dan maar de dvd's halen
April 2004, is een lange rit. Is er niet een email notificatie service dat emailtjes rond stuurt wanneer dit weer op tv komt. Anders ben ik het tegen die tijd alweer vergeten.
quote:http://www.hmv.co.uk/?ct=pd&sku=744513&source=6312
Op dinsdag 29 juli 2003 12:26 schreef FoXje het volgende:
Series 3 op DVD kost gewoon 100 euro! Zou de R1 versie goedkoper zijn (heb subtitles toch niet nodig). We moeten een e-mail actie starten om te zorgen dat de VARA VOLGENDE WEEK al begint met het nieuwe seizoen
nou ja, niet echt grappig eigenlijk. wel toevallig..
ik vindt de laatste aflevering van seizoen 2 trouwens geweldig. al de koortsdromen, pussy als vis, pussy bij de vissen. een mooie combinatie van humor en drama.
enig idee wanneer seizoen 5 in amerika begint?
[Dit bericht is gewijzigd door Astronaut_Jones op 30-07-2003 13:16]
Het is een topserie... gewoon leuk entertainment met leuke wendingen.
"I'll leave you here, you one-shoe cocksucker!!"
quote:Was dat die Rus in dat bos die ze niet dood konden krijgen?
Op maandag 4 augustus 2003 22:02 schreef Astronaut_Jones het volgende:
"Holy shit, that guy killed 16 tsechoslovakians with his bare hands. And he's an intertior decorator."
"Wow, his house looked like shit."
quote:Die vriendin van Meadow? die heeft ook een tijdje rood haar gehad.
Op donderdag 31 juli 2003 22:54 schreef Olmo het volgende:
Er zit in the sopranos toch een mooi meisje met rood haar? weet iemand hoe zij heet?
Als ik de titels of de aflevering nummers weet dan zet ik kazaa effe aan het werk.
quote:ep.12 en 13 van seizoen 2 'Knight In White Satin Armour' en 'Funhouse'.
Op donderdag 7 augustus 2003 17:28 schreef GEsTOoRD het volgende:
Wat waren de titels van de laatste 2 afleveringen die door de Vara zijn uitgezonden? Door mijn vakantie heb ik ze gemist en diegene die ze op zou nemen voor mij is dat vergetenAls ik de titels of de aflevering nummers weet dan zet ik kazaa effe aan het werk.
Ik heb em gevonden op kazaa, staan in de wacht. Ik hoop dat ze het doen.
Dat was Alicia Witt
http://us.imdb.com/Name?Witt,%20Alicia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |