quote:Ik ook niet, kijk voornamelijk voor de geweldige dialogen
Op zaterdag 18 januari 2003 05:56 schreef NoSigar het volgende:Ja, daar kijk ik het dus nie voor hé.
quote:Ja en had wat VCD's geleend
Waar heb je serie 4 gezien, via Kazaa?
quote:Ja, idd. Maar ik vond die laatste aflevering verschrikkelijk
Op zaterdag 18 januari 2003 04:55 schreef BAZZA het volgende:
Heb seizoen 4 nu eindelijk helemaal gezien, die Meadow begint almaar lekkerder te worden![]()
Het 4'e seizoen is zeker de beste
quote:Ik hoorde mijn vriend (die helemaal gek is van de serie) zeggen dat het eind april weer op de buis te zien is.
Op woensdag 2 april 2003 11:47 schreef flex01 het volgende:
hey guys , hoe zit het met The Sopranos wat vroeger eerst altijd op ned 3 kwam , het is (tijdelijk?) stop gezet door onbekende redenen (bij mij). Weten jullie of het ooit nog zal terugkeren op tv? Tis wel een uberlete serie of course.
Ik check net de site van de vara en inderdaad...vanaf 28 april om 23:15 is serie II te zien!!
Nog effe geduld dus..
Het leven van een maffiabaas gaat niet over rozen. Dat wordt steeds duidelijker voor Tony Soprano in de tweede serie van de (talloze malen bekroonde Amerikaanse) tv-serie The Sopranos. Nu Junior in de gevangenis is beland, krijgt Tony de volle verantwoordelijkheid voor het leiden van de famiglia. En dan is er natuurlijk nog die andere familie, thuis De VARA brengt de nieuwe afleveringen van The Sopranos op maandagavond met ingang van 28 april aanstaande op Nederland 3.
Tony Soprano probeert de zaken zo goed mogelijk te runnen en ondertussen te voorkomen dat de FBI teveel belangstelling voor hem krijgt. Alsof dat nog niet moeilijk genoeg is, blijkt Christopher een vergunning in de wacht te hebben gesleept waarmee hij kan handelen in een bepaald soort aandelen. En zoals van hem verwacht mag worden, stort hij zich in een business die voorzichtig gezegd niet echt zuiver op de graat is
Ondertussen heeft Tony het thuis ook niet makkelijk. Tonys moeder Livia ligt nog steeds in het ziekenhuis wanneer zijn sinds lange tijd verdwenen zus Janice plots opduikt. Janice beweert te zijn teruggekeerd uit pure bekommernis om haar moeder, maar Tony loopt niet meteen over van vertrouwen. Carmela stelt alles in het werk om Tony ertoe te bewegen zn therapie voort te zetten. Helaas blijkt dat niet zo simpel als ze wel zou willen: Dr. Melfi wil Tony niet meer ontmoeten en ze weigert bovendien hem door te verwijzen naar een collega
Net als de eerste serie afleveringen van The Sopranos bestaat ook serie 2 uit dertien delen. De belangrijskte rollen worden gespeeld door: James Gandolfini (Tony Soprano), Lorraine Bracco (dr. Melfi), Edie Falco (Carmela Soprano), Jamie-Lynn Sigler (Meadow Soprano), Robert Iler (Anthony Soprany jr.), Dominic Chianese (Corrado Junior Soprano), Michael Imperoli (Christopher Moltisanti) en Nancy Marchand (Livia Soprano). De aflevering op 28 april heeft als titel Guy Walks Into A Psychiatrists Office.
quote:Vanavond dus!
Op dinsdag 22 april 2003 00:03 schreef Theeboon het volgende:![]()
![]()
Reminder: volgende week maandag 23:15!
![]()
![]()
quote:Dat zijn toch geen tijden
Op maandag 28 april 2003 08:49 schreef niq2001 het volgende:[..]
Vanavond dus!
Wanneer leren zou nou een keer dat dit soport series VEEL beter bekeken worden wanneer je ze op een normaal tijdstip uitzendt?!
quote:Ik had dan ook moeite om mijn ogen open te houden tegen het einde van deze aflevering. Maar ik ben al lang blij dat ze het uitzenden!
Op maandag 28 april 2003 20:33 schreef Cheiron het volgende:[..]
Dat zijn toch geen tijden
Wanneer leren zou nou een keer dat dit soport series VEEL beter bekeken worden wanneer je ze op een normaal tijdstip uitzendt?!
Ik hoop dat dit ook weer een gaaf seizoen wordt!
quote:Neeee! Oma rules!
Op dinsdag 29 april 2003 13:21 schreef MissAlPacino het volgende:
Super leuke serie maar die oma mag er van mij uit. Ik vind haar heel irritant
coole serie
"I can't just go away, I've got patients who are suicidal!"
"Well they're not gonna feel any better if you get clipped!" ![]()
Grandioos ![]()
Ohja,
quote:Weet je ook of je hier subtitles voor kan krijgen?
Op maandag 5 mei 2003 23:14 schreef Goodfellow het volgende:
* Goodfellow heeft season 1 op SVCD DVDRIP
quote:Dat zit ik dus ook al een paar afleveringen te denken...
Op dinsdag 6 mei 2003 00:08 schreef Theeboon het volgende:
Meadow is wel ineens dik geworden zeg, zeker een vette zomervakantie gehad tussen seizoen 1 en 2
Paulie was erg grappig op die terrasjes.
''Commendatori''
Deze aflevering was mijn favoriete, geweldig zoals Paulie zichzelf belachelijk maakt bij die Italianen en eigenlijk helemaal geen Italiaans blijkt te spreken
We zagen we weer alle bekende stereoptypen die ze in de VS van Europa hebben.... slechte facaliteiten en service maar goede kwaliteit fruit etc
Enne Big Pussy
eerst ff opstaan, een gast zijn hersens in rammen met een hamer en dan vrolijk bloemen voor je vrouw gaan kopen
geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |