abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2002 @ 20:46:44 #76
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6729074
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 07:45 schreef Strolie75 het volgende:
Jamie-Lynn Sigler

[afbeelding]

[afbeelding]

Die zag ik onlangs nog in een videoclip

ze heeft ook een CD uitgebracht trouwens, beetje Britney-achtig maar wel oke

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6751190
Deze was GOEHOED

Tijdens de scene in 't restaurant met Tony en Meadow werd 't beeld ineens 'slechter', meer contrast ofzo? 't Leek net op een scene uit The Godfather met die schaduwen en de wat gouwige gloed

Toeval?

pi_6751204
wat een ontzettend goeie serie, zeg. Eerste sinds lange tijd waar ik echt voor ga zitten.
De groeten van Ben
pi_6752331
Welke aflevering was dit? College trip?

Dat is 1 v/d beste imho

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_6765835
Zeker niet een van de beste imo... maar nog steeds ER goed
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6767259
Hmmmz....ik vond hem een beetje minder. Anders dan andere afleveringen. Leipe priester. Die moord wel heel vet...
pi_6770736
kon m niet "live" zien dus heb m maar neergeladen, maar de verleiding word dan zo groot om ze allemaal neer te laden, maar ik heb me kunnen inhouden....
  woensdag 13 november 2002 @ 00:35:30 #83
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_6771341
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 04:04 schreef SwissCom het volgende:
Welke aflevering was dit? College trip?

Dat is 1 v/d beste imho

quote:
maandag 4 november: MEADOWLANDS (episode 4)

zie ook Episode 4 - Meadowlands

en The Sopranos voor een hele episode guide

Dus nu is episode 5 geweest...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 29 november 2002 @ 15:30:39 #84
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7061125
Khad die van afgelopen maandag gemist... Lekker dat Kazaa dan even uitkomst kan bieden
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_7061157
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 15:30 schreef habermas het volgende:
Khad die van afgelopen maandag gemist... Lekker dat Kazaa dan even uitkomst kan bieden
Aflevering van afgelopen maandag ging niet door ivm overlijden Boudewijn Büch.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 29 november 2002 @ 15:55:59 #86
26025 habermas
niets van dat alles
pi_7061625
Hehe, kwas dus een beetje voorbarig blijkbaar
Duzz, die aflevering waarin Tony z'n psych kust is de laatste?
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_7064094
Wisten jullie dat er een meeting gaat plaatsvinden in Amsterdam a.s. zondag, 1 december??

Vanaf 14.30 uur in Cafe Doffer in Hartje Amsterdam.

maandag 2 december 2002 @ 08:12:03 #88
36324 DiRty
familiarity breeds liking
pi_7097327
Ik ben ook een 'nieuwe kijker'.
Wel eens een aflevering gezien maar nu volg ik het vanaf het begin.
Een uitstekende serie. Het realisme is niet vanwege het taalgebruik maar vanwege de dynamiek van de personages.

Het hoogtepunt van de televisieweek!

pi_7109489
Inderdaad, en na twee weken zonder ben ik weer blij dat het vanavond wel weer gewoon komt
pi_7751422
Deze was zeker goed!

Alleen 1 vraagje, ik heb de afgelopen 2 (?) afleveringen gemist. De laatste die ik zag was een dubbel episode, meen ik, over dat de FBI op Tony's hielen zat...

Kan iemand de blanke plek voor me invullen?

En wie was die gruwelijk mooie babe?!

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 07-01-2003 00:19]

dinsdag 7 januari 2003 @ 01:24:21 #91
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7752616
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 00:11 schreef Theeboon het volgende:
Deze was zeker goed!

Alleen 1 vraagje, ik heb de afgelopen 2 (?) afleveringen gemist. De laatste die ik zag was een dubbel episode, meen ik, over dat de FBI op Tony's hielen zat...

Kan iemand de blanke plek voor me invullen?

En wie was die gruwelijk mooie babe?!

vandaag was episode 12 - Isabella...

check op http://www.the-sopranos.com/episodes/episodes1.htm wat er de vorige keren gebeurd is...volgens mij val ik in herhaling

dinsdag 7 januari 2003 @ 02:30:52 #92
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_7753333
...en die babe: MARIA GRAZIA CUCINOTTA, zie ook Maria Grazia Cucinotta
pi_7861837
quote:
Op maandag 2 december 2002 08:12 schreef DiRty het volgende:
Het hoogtepunt van de televisieweek!
Hier ben ik het voor de volle 100% mee eens....
Ik geniet elke week weer.
a.k.a. Sikko
  dinsdag 14 januari 2003 @ 22:04:37 #94
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_7900362
Seizoen 1 is nu klaar, volgens mij gaan ze pas in April weer verder
opgezegd@fok.nl
pi_7925904
In NL kun je seizoen 2 en 3 al kopen hoor op DVD. ALs je niet wil kopen moet je maar eens kijken of ze bij een grote videotheek in de buurt vinden zijn.
[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_7965364
Iemand de vierde serie al helemaal gezien? Kon mezelf niet inhouden en heb op de HBO site de inhoud van alle afleveringen al gelezen...

Overigens, als iemand de derde serie wil kopen: bij www.devotedvd.com.au heb ik mij exemplaar gekocht (dat is in Australië dus).
Zelfs regio 2 ( 2 en 4 zijn vaak precies hetzelfde) en dus ook Nedelandse ondertitels voor maar 50 Euro, inclusief verzendkosten. Zag hetzelfde doosje bij Van Leest liggen voor 117 Euro!

Helpt waar hij kan!
pi_7965630
site werkt niet
maar je moet de box sets idd niet in NL kopen, en bij play zijn ze ook goedkoop.
maar om nou vanuit australie te bestelle? nahh dat weet ik nog niet zo. mmja daar is een ander topic voor.

oja, de nieuwe afleveringen beginnen weer in juli, en tot die tijd zenden ze een andere hbo serie uit op hetzelfde tijdstip, ook een goeie blijkt

Li zeh lo yekre
pi_7966680
Je hebt gelijk, excuus, zo werkt hij wel: http://www.devoteddvd.com.au/ .

In Australië zijn DVD bij bovenstaande link vrijwel altijd het goedkoopst. Play is ook o.k., net als Amazon, maar vaak wat duurder. En die afstand hoeft geen probleem te zijn. BV bij Ezy DVD, ook in Australië en ook goedkoop,krijg ik vaak de DVD's een week na bestelling binnen. De voordelen zijn:
-vaak het goedkoopst van allemaal.
- R4 is vaak hetzelfde als R2, dus ook Nl -ondetitels (wat toch wel fijn is ook al heb je net als ik een regio-vrij apparaat)
- Snelle en betrouwbare bedrijven.

Welke serie zenden ze trouwens dan uit?

BTW kent iemand OZ, ook van HBO en ook erg goed. Belachelijk onregelmatig door een paar commerciele omroepen uitgezonden op een al even belachelijk laat tijdstip.
Het is een gevangenis-serie en zondermeer de hardste tv-serie die ik ooit gezien heb. ( denk aan alle gore Amerikaanse gevangenis-films die je ooit gezien hebt, zoiets). Kwam er ooit op toen ik een paar jaar geleden aan het zappen was en mijn vriendin zij: 'Hé, Carmella!'.
De actrice die Carmella Soprano speelt heeft er dus ook een rol in.
Heb geen zin om al die afleveringen te kopen (loopt al een paar jaar langer dan de Sopranos), maar wil hem wel graag weer zien. Zal in Nederland wel geen kans op zijn

Overigens leuk om Sopranos-acteurs in andere films te zien.
Goodfellas was al genoemd met Christopher die daar als Spider in zijn voet geschoten wordt.Daar heeft hij in een aflevring van de Sopranos wraak op genomen door een deli-medewerker ó in zijn voet te schieten. Leuke referentie.

Als je dit soort dingen leuk vind moet je eens 'Gotti' (met Armand Assante) huren: Paulie Walnuts, Big Pussy en Uncle June komen prominent in beeld.

Volgens de acteur die Uncle Junior speelde is hij gevraagd voor Gotti omdat hij een bijrolletje had in de Peetvader 2 , en daarom is hij voor Gotti gevraagd, en weer daarom is hij voor de Sopranos gevraagd.

En Big Pussy Bonpensiero zie je trouwens ook terug in het best wel leuke Micky Blue Eyes. Net als in de TV-serie over Sammy he Bull ( die John Gotti acher de tralies hielp) Witness to the Mob: een tv-serie die in NL op video te huur is. Type-casting op zijn best.

[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 18-01-2003 08:35]

Helpt waar hij kan!
  zaterdag 18 januari 2003 @ 04:55:40 #99
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_7966798
Heb seizoen 4 nu eindelijk helemaal gezien, die Meadow begint almaar lekkerder te worden

Het 4'e seizoen is zeker de beste

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_7966998
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 04:55 schreef BAZZA het volgende:
Heb seizoen 4 nu eindelijk helemaal gezien, die Meadow begint almaar lekkerder te worden

Het 4'e seizoen is zeker de beste

Ja, daar kijk ik het dus nie voor hé.
Een tijd geleden alweer trouwens las iik in de Sopranos nieuwsgroep allerlei berichten die gingen over ' Meadow ass ': of hij nou groter of kleiner was geworden en of de actrice nou ooit annorexia had gehad of niet etc. Was op zich wel grappig, wilde alleen niet verder lezen omdat ik veel achter lag en destijd mezelf nog kon inhouden wat vooruitkijken betreftdtdtd.
Waar heb je serie 4 gezien, via Kazaa?

[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 18-01-2003 08:33]

Helpt waar hij kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')