quote:Die zag ik onlangs nog in een videoclip
Op vrijdag 8 november 2002 07:45 schreef Strolie75 het volgende:
Jamie-Lynn Sigler![]()
![]()
ze heeft ook een CD uitgebracht trouwens, beetje Britney-achtig maar wel oke
Tijdens de scene in 't restaurant met Tony en Meadow werd 't beeld ineens 'slechter', meer contrast ofzo? 't Leek net op een scene uit The Godfather met die schaduwen en de wat gouwige gloed
Toeval?
Dat is 1 v/d beste imho
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 04:04 schreef SwissCom het volgende:
Welke aflevering was dit? College trip?Dat is 1 v/d beste imho
quote:Dus nu is episode 5 geweest...
maandag 4 november: MEADOWLANDS (episode 4)zie ook Episode 4 - Meadowlands
en The Sopranos voor een hele episode guide
quote:Aflevering van afgelopen maandag ging niet door ivm overlijden Boudewijn Büch.
Op vrijdag 29 november 2002 15:30 schreef habermas het volgende:
Khad die van afgelopen maandag gemist... Lekker dat Kazaa dan even uitkomst kan bieden
Vanaf 14.30 uur in Cafe Doffer in Hartje Amsterdam.
Het hoogtepunt van de televisieweek!
Alleen 1 vraagje, ik heb de afgelopen 2 (?) afleveringen gemist. De laatste die ik zag was een dubbel episode, meen ik, over dat de FBI op Tony's hielen zat...
Kan iemand de blanke plek voor me invullen?
En wie was die gruwelijk mooie babe?!
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 07-01-2003 00:19]
quote:vandaag was episode 12 - Isabella...
Op dinsdag 7 januari 2003 00:11 schreef Theeboon het volgende:
Deze was zeker goed!Alleen 1 vraagje, ik heb de afgelopen 2 (?) afleveringen gemist. De laatste die ik zag was een dubbel episode, meen ik, over dat de FBI op Tony's hielen zat...
Kan iemand de blanke plek voor me invullen?
En wie was die gruwelijk mooie babe?!
check op http://www.the-sopranos.com/episodes/episodes1.htm wat er de vorige keren gebeurd is...volgens mij val ik in herhaling
quote:Hier ben ik het voor de volle 100% mee eens....
Op maandag 2 december 2002 08:12 schreef DiRty het volgende:
Het hoogtepunt van de televisieweek!
Overigens, als iemand de derde serie wil kopen: bij www.devotedvd.com.au heb ik mij exemplaar gekocht (dat is in Australië dus).
Zelfs regio 2 ( 2 en 4 zijn vaak precies hetzelfde) en dus ook Nedelandse ondertitels voor maar 50 Euro, inclusief verzendkosten. Zag hetzelfde doosje bij Van Leest liggen voor 117 Euro!
oja, de nieuwe afleveringen beginnen weer in juli, en tot die tijd zenden ze een andere hbo serie uit op hetzelfde tijdstip, ook een goeie blijkt
In Australië zijn DVD bij bovenstaande link vrijwel altijd het goedkoopst. Play is ook o.k., net als Amazon, maar vaak wat duurder. En die afstand hoeft geen probleem te zijn. BV bij Ezy DVD, ook in Australië en ook goedkoop,krijg ik vaak de DVD's een week na bestelling binnen. De voordelen zijn:
-vaak het goedkoopst van allemaal.
- R4 is vaak hetzelfde als R2, dus ook Nl -ondetitels (wat toch wel fijn is ook al heb je net als ik een regio-vrij apparaat)
- Snelle en betrouwbare bedrijven.
Welke serie zenden ze trouwens dan uit?
BTW kent iemand OZ, ook van HBO en ook erg goed. Belachelijk onregelmatig door een paar commerciele omroepen uitgezonden op een al even belachelijk laat tijdstip.
Het is een gevangenis-serie en zondermeer de hardste tv-serie die ik ooit gezien heb. ( denk aan alle gore Amerikaanse gevangenis-films die je ooit gezien hebt, zoiets). Kwam er ooit op toen ik een paar jaar geleden aan het zappen was en mijn vriendin zij: 'Hé, Carmella!'.
De actrice die Carmella Soprano speelt heeft er dus ook een rol in.
Heb geen zin om al die afleveringen te kopen (loopt al een paar jaar langer dan de Sopranos), maar wil hem wel graag weer zien. Zal in Nederland wel geen kans op zijn
Overigens leuk om Sopranos-acteurs in andere films te zien.
Goodfellas was al genoemd met Christopher die daar als Spider in zijn voet geschoten wordt.Daar heeft hij in een aflevring van de Sopranos wraak op genomen door een deli-medewerker ó in zijn voet te schieten. Leuke referentie.
Als je dit soort dingen leuk vind moet je eens 'Gotti' (met Armand Assante) huren: Paulie Walnuts, Big Pussy en Uncle June komen prominent in beeld.
Volgens de acteur die Uncle Junior speelde is hij gevraagd voor Gotti omdat hij een bijrolletje had in de Peetvader 2 , en daarom is hij voor Gotti gevraagd, en weer daarom is hij voor de Sopranos gevraagd.
En Big Pussy Bonpensiero zie je trouwens ook terug in het best wel leuke Micky Blue Eyes. Net als in de TV-serie over Sammy he Bull ( die John Gotti acher de tralies hielp) Witness to the Mob: een tv-serie die in NL op video te huur is. Type-casting op zijn best.
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 18-01-2003 08:35]
Het 4'e seizoen is zeker de beste
quote:Ja, daar kijk ik het dus nie voor hé.
Op zaterdag 18 januari 2003 04:55 schreef BAZZA het volgende:
Heb seizoen 4 nu eindelijk helemaal gezien, die Meadow begint almaar lekkerder te worden![]()
Het 4'e seizoen is zeker de beste
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 18-01-2003 08:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |