Ben eigenlijk benieuwd wat de kijkcijfers zijn ?
Nu wordt het uitgezonden en woon ik in een ander land, waar het ook niet uitgezonden wordt
Zo cool gedaan dat dat zoontje ontdekt dat zijn pappie een mafiabaas is.
Heerlijke onderlinge relaties... heerlijke serie
quote:Yep! Heb ook genoten. Ook puike acteerprestatie's trouwens. Samen met 24 waren dit de serie's waar ik me op verheugd had, 24 ben ik na 1 aflevering afgehaakt, maar hopelijk zenden ze dit nog lang uit...
Op dinsdag 5 november 2002 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Echt weer een topaflevering gisteren!Zo cool gedaan dat dat zoontje ontdekt dat zijn pappie een mafiabaas is.
Heerlijke onderlinge relaties... heerlijke serie
quote:volgens http://www.kijkonderzoek.nl/ teleurstellend...
Op woensdag 23 oktober 2002 11:37 schreef Biglebowski het volgende:
het is idd toch we fijn dat ze echt vanaf seizoen 1 nu zijn begonnen met uitzenden.... ik was eigenlijk al veel kwijt van die eerste serie.Ben eigenlijk benieuwd wat de kijkcijfers zijn ?
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef Dieptriest het volgende:
volgens http://www.kijkonderzoek.nl/ teleurstellend...
0,9 kijkdichtheid en een martkaandeel van rond de 5%.
Zelfs het debiele domino journaal op SBS6 trekt nog meer dan 2x zo veel kijkers...
I weep for this country...
quote:ik weep ook heel erg mee, Heje maar vraagje he? Ikheb afgelopen maandag de aflevering gemist, wie weet hoe die heet (nummer hoeveel was het ook alweer?) En zou ik die Via ....kunnen neerladen (die bewuste aflevering? (de rest wil ik gewoon volgen elke maandag avond...)
Op woensdag 6 november 2002 11:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
![]()
![]()
BVD
zie ook Episode 4 - Meadowlands
en The Sopranos voor een hele episode guide
quote:triest .... en jammer. Deze cijfers staan in schril contrast met de kijkcijfers van The Sopranos in de US bij het begin van het 4de seizoen. Miljoenen en miljoenen kijkers....... BADA BING !!
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef Dieptriest het volgende:[..]
volgens http://www.kijkonderzoek.nl/ teleurstellend...
0,9 kijkdichtheid en een martkaandeel van rond de 5%.
Zelfs het debiele domino journaal op SBS6 trekt nog meer dan 2x zo veel kijkers...
quote:Ik ben een nieuwe kijker dus het staat bij mij nog niet vast. Tot nu toe vind ik Christopher Moltisanti wel grappig.
Op donderdag 7 november 2002 15:45 schreef Biglebowski het volgende:
Wie is jullie favoriete Sopranos karakter ?
[afbeelding]
De eerste die bij me opkwam was Silvio Dante, maar da's omdat het Steven van Zandt/Little Steven is
quote:Chris & Silvio ook.
Op donderdag 7 november 2002 15:59 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Ik ben een nieuwe kijker dus het staat bij mij nog niet vast. Tot nu toe vind ik Christopher Moltisanti wel grappig.
[afbeelding]De eerste die bij me opkwam was Silvio Dante, maar da's omdat het Steven van Zandt/Little Steven is
[afbeelding]
Chris krijgt een steeds grotere rol in de serie en in seizoen 4 zijn er nog een aantal dingen waarom ik heb bij mijn favo personages zet. Ook schrijft en regisseert hij een aantal afleveringen. Die behoren in mijn mening ook tot de betere afleveringen.
Vooral Sil's Al Pacino imitaties. Maar ook de manier waarop hij in seizoen 2 *********************************** (wil niets verklappen voor jullie ) zegt. En natuurlijk idd omdat ie in de E-street band + zijn eigen ban zit
Paulie vind ik wel een tof figuur
Overigens lees ik net op IMDb dat Uncle Junior, ofwel Dominic Chianese ook in The Godfather Part II zat als Johnny Ola...
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 07-11-2002 16:55]
quote:Klopt ja. Maar er zitten nog meer Sopranos acteurs in goede mafia films. Christopher heeft bijv. een mini rolletje in Goodfellas gehad. Spider. Eerst wordt ie in de voet geschoten door Joe Pesci en daarna dood geschoten.
Op donderdag 7 november 2002 16:50 schreef Theeboon het volgende:
Al die Godfather oneliners zijn idd erg grappigPaulie vind ik wel een tof figuur
Overigens lees ik net op IMDb dat Uncle Junior, ofwel Dominic Chianese ook in The Godfather Part II zat als Johnny Ola...
Verder kan ik er zo 1, 2 ,3 even niet opkomen.
Dominic Chianese is ook een zanger trouwens. Hij heeft een aantal CDs uitgebracht.
quote:Nu je 't zegt
Op donderdag 7 november 2002 23:01 schreef BAZZA het volgende:
Die dr Melfi was de "babe" van die hoofdpersoon uit "Goodfellas"
quote:Wie 't laatst lacht....
Lorraine was voted the "ugliest girl in the 6th grade" at her Long Island grade school. She moved to France in 1974 where she became a fashion superstar for Jean-Paul Gautier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |