abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6426800
het is idd toch we fijn dat ze echt vanaf seizoen 1 nu zijn begonnen met uitzenden.... ik was eigenlijk al veel kwijt van die eerste serie.

Ben eigenlijk benieuwd wat de kijkcijfers zijn ?

Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_6427151
Idd. Het is een topserie, maar hij sloeg niet echt aan in NL. Zelf ben ik een fan van het eerste uur. Maar ja, ik moest alle DVD-sets kopen omdat het niet uitgezonden werd

Nu wordt het uitgezonden en woon ik in een ander land, waar het ook niet uitgezonden wordt

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_6527000
Was gisteravond weer leuke aflevering!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6647754
Echt weer een topaflevering gisteren!

Zo cool gedaan dat dat zoontje ontdekt dat zijn pappie een mafiabaas is.
Heerlijke onderlinge relaties... heerlijke serie

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 5 november 2002 @ 23:42:38 #55
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6648526
Hmmm, kheb nu al twee afleveringen getaped en nog steeds geen tijd gehad om te kijken...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_6651767
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Echt weer een topaflevering gisteren!

Zo cool gedaan dat dat zoontje ontdekt dat zijn pappie een mafiabaas is.
Heerlijke onderlinge relaties... heerlijke serie

Yep! Heb ook genoten. Ook puike acteerprestatie's trouwens. Samen met 24 waren dit de serie's waar ik me op verheugd had, 24 ben ik na 1 aflevering afgehaakt, maar hopelijk zenden ze dit nog lang uit...
a.k.a. Sikko
pi_6651817
Maandag opgenomen maar helaas nog geen tijd gehad om te kijken.
pi_6652248
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 11:37 schreef Biglebowski het volgende:
het is idd toch we fijn dat ze echt vanaf seizoen 1 nu zijn begonnen met uitzenden.... ik was eigenlijk al veel kwijt van die eerste serie.

Ben eigenlijk benieuwd wat de kijkcijfers zijn ?

volgens http://www.kijkonderzoek.nl/ teleurstellend...
0,9 kijkdichtheid en een martkaandeel van rond de 5%.
Zelfs het debiele domino journaal op SBS6 trekt nog meer dan 2x zo veel kijkers...
I weep for this country...
a.k.a. Sikko
pi_6652263
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef Dieptriest het volgende:
Zelfs het debiele domino journaal op SBS6 trekt nog meer dan 2x zo veel kijkers...
I weep for this country...
pi_6653510
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

ik weep ook heel erg mee, Heje maar vraagje he? Ikheb afgelopen maandag de aflevering gemist, wie weet hoe die heet (nummer hoeveel was het ook alweer?) En zou ik die Via ....kunnen neerladen (die bewuste aflevering? (de rest wil ik gewoon volgen elke maandag avond...)

BVD

pi_6653659
Jammer van die kijkcijfers ja, toen het de eerste keer in NL werd uitgezonden (net5), was dat ook de reden dat men ermee kapte, gewoon te weinig belangstelling. Als je het eerder uitzendt zet je het helemaal tegenover programma's waar het dus volgens een hele hoop kijkers (sufferds!) niet tegenop kan, Barend en van Dorp bijvoorbeeld. Hopelijk blijft de vara het gewoon uitzenden.
  woensdag 6 november 2002 @ 20:00:46 #62
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_6663250
maandag 4 november: MEADOWLANDS (episode 4)

zie ook Episode 4 - Meadowlands

en The Sopranos voor een hele episode guide

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_6663343
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:11 schreef Dieptriest het volgende:

[..]

triest .... en jammer. Deze cijfers staan in schril contrast met de kijkcijfers van The Sopranos in de US bij het begin van het 4de seizoen. Miljoenen en miljoenen kijkers....... BADA BING !!
  woensdag 6 november 2002 @ 20:28:32 #64
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6663764
Ze zenden het ook laat uit doordeweeks, ik denk dat om een uur of 20.30 op een vrijdagavond de cijfers een stuk beter zouden zijn
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6673539

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6673557
Wie speelt trouwens de dochter van Tony Soprano?
pi_6677908
Wie is jullie favoriete Sopranos karakter ?
pi_6678333
quote:
Op donderdag 7 november 2002 15:45 schreef Biglebowski het volgende:
Wie is jullie favoriete Sopranos karakter ?
[afbeelding]
Ik ben een nieuwe kijker dus het staat bij mij nog niet vast. Tot nu toe vind ik Christopher Moltisanti wel grappig.

De eerste die bij me opkwam was Silvio Dante, maar da's omdat het Steven van Zandt/Little Steven is

pi_6679475
quote:
Op donderdag 7 november 2002 15:59 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Ik ben een nieuwe kijker dus het staat bij mij nog niet vast. Tot nu toe vind ik Christopher Moltisanti wel grappig.
[afbeelding]

De eerste die bij me opkwam was Silvio Dante, maar da's omdat het Steven van Zandt/Little Steven is
[afbeelding]

Chris & Silvio ook.

Chris krijgt een steeds grotere rol in de serie en in seizoen 4 zijn er nog een aantal dingen waarom ik heb bij mijn favo personages zet. Ook schrijft en regisseert hij een aantal afleveringen. Die behoren in mijn mening ook tot de betere afleveringen.

Vooral Sil's Al Pacino imitaties. Maar ook de manier waarop hij in seizoen 2 *********************************** (wil niets verklappen voor jullie ) zegt. En natuurlijk idd omdat ie in de E-street band + zijn eigen ban zit

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_6679909
Al die Godfather oneliners zijn idd erg grappig

Paulie vind ik wel een tof figuur

Overigens lees ik net op IMDb dat Uncle Junior, ofwel Dominic Chianese ook in The Godfather Part II zat als Johnny Ola...

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 07-11-2002 16:55]

pi_6686552
quote:
Op donderdag 7 november 2002 16:50 schreef Theeboon het volgende:
Al die Godfather oneliners zijn idd erg grappig

Paulie vind ik wel een tof figuur

Overigens lees ik net op IMDb dat Uncle Junior, ofwel Dominic Chianese ook in The Godfather Part II zat als Johnny Ola...

Klopt ja. Maar er zitten nog meer Sopranos acteurs in goede mafia films. Christopher heeft bijv. een mini rolletje in Goodfellas gehad. Spider. Eerst wordt ie in de voet geschoten door Joe Pesci en daarna dood geschoten.

Verder kan ik er zo 1, 2 ,3 even niet opkomen.

Dominic Chianese is ook een zanger trouwens. Hij heeft een aantal CDs uitgebracht.

donderdag 7 november 2002 @ 23:01:35 #72
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6686802
Die dr Melfi was de "babe" van die hoofdpersoon uit "Goodfellas"
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6687137
quote:
Op donderdag 7 november 2002 23:01 schreef BAZZA het volgende:
Die dr Melfi was de "babe" van die hoofdpersoon uit "Goodfellas"
Nu je 't zegt Mooi vrouw is dat trouwens.
quote:
Lorraine was voted the "ugliest girl in the 6th grade" at her Long Island grade school. She moved to France in 1974 where she became a fashion superstar for Jean-Paul Gautier.
Wie 't laatst lacht....
pi_6690776
Jamie-Lynn Sigler

pi_6725157
Hmm.. ik had de eerste paar afleveringen alweer gemist, dus de afgelopen week heb ik ze maar even via Kazaa bemachtigd...

Echt een topserie!

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')