Oh cool! goed dat ik dit hier lees, anders was ik het weer helemaal vergeten!quote:Op zondag 18 april 2004 12:30 schreef Kaizen het volgende:
[..]
..
PS. niet vergeten, morgen begint seizoen 3.
Dat is the theme from peter gunn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:17 schreef Opie het volgende:
De prachtige muziek dit keer maakte de hele aflevering bij voorbaat al geslaagd.
Geniaal, die crossovers tussen zo'n old school spionnendeuntje en I'll Be Watching You van The Police.
Zie je ze die taps overal aanbrengen en ik dacht al, dat riffje lijkt wel op dat van The Police.
En nog geen paar seconden later.. "every move you make.."
Die dingen waren ook al in de preview te zien (zelfs vlak na de vorige aflevering). Maar goed, dat is evengoed irritant natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 18:12 schreef hobbs het volgende:
jezus, wel eens van SPOILERS gehoord?
anders hou je dat soort dingen voor je tot ná de aflevering?
Er zat zelfs geen aftiteling tussen.quote:Op maandag 26 april 2004 18:25 schreef Posdnous het volgende:
Die dingen waren ook al in de preview te zien (zelfs vlak na de vorige aflevering). Maar goed, dat is evengoed irritant natuurlijk.
Dat komt omdat ze The Sopranos pas na een bepaald tijdstip mogen uitzenden, ik dacht na tien uur ofzo, in verband met de kijkwijzer. En om die zijn eerst op Nederland 3 vaste programma's aan de beurt zoals Nova. Daarom wordt The Sopranos pas zo laat uitgezonden. Opzich irritant ja, maar ja, tis gewoon een geweldige serie dus eigenlijk maakt het me niet uit hoe laat ze het uitzendenquote:Op maandag 26 april 2004 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vind het jammer dat het zo laat wordt uitgezonden. Moet vroeg werken, dus de videorecorder zet ik aan. Maar het is meer een algemene trend..echt goede series worden altijd na elven uitgezonden, The Sopranos, The Office en Six Feet Under.Ik herinner me ook dat The West Wing door RTL vakkundig om zeep is geholpen door het rondom middernacht te programmeren!! En met ER is het ook sollen op NL 2 de laatste tijd! Ik erger me daar heel erg aan. Meer mensen? Of is dit hopeloos off-topic??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |