quote:let's make things better
Op maandag 11 augustus 2003 17:44 schreef FoXje het volgende:
Kep de DivX van S3E2 gezien, en Tony Soprano heeft gewoon een Philips TV!Tony Soprano, the man with taste
quote:let's make better things
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:28 schreef Retuobak het volgende:[..]
let's make things better
quote:Ik precies 'tzelfde, had de laatste gemist door vakantie. Ik vond 't bij lange na niet zo'n indringende finale als bij het eerste seizoen. Vond het sowieso een matige aflevering, wat doorgaans nooit voorkomt. Kan aan de kwaliteit gelegen hebben.
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:59 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik heb ondertussen ook de laatste aflevering van serie 2 gezien. Slechte kwaliteit maar toch, kazaa
quote:De Vara heeft serie 3 aangekocht en deze zal volgend seizoen worden uitgezonden. Zoals het er nu uitziet vanaf eind april 2004.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:16 schreef habermas het volgende:[..]
Ik precies 'tzelfde, had de laatste gemist door vakantie. Ik vond 't bij lange na niet zo'n indringende finale als bij het eerste seizoen. Vond het sowieso een matige aflevering, wat doorgaans nooit voorkomt. Kan aan de kwaliteit gelegen hebben.
Gaan ze echt pas in 2004 verder???
Eerste aflevering inmiddels gezien, maar die viel behoorlijk tegen moet ik zeggen. Niet van het niveau van de eerste twee seizoenen vond ik...
quote:das een verdomd goeie vraag
Op vrijdag 19 september 2003 16:50 schreef BAZZA het volgende:
Wanneer beginnen ze in de VS weer?
quote:psies
Op zaterdag 20 september 2003 04:15 schreef BAZZA het volgende:
Oh da's goed nieuws
Want eerder speculeerden de schrijvers erover dat het vijfde ook het laatste seizoen was
quote:eerste post op fok!
Op zaterdag 6 september 2003 13:48 schreef habermas het volgende:
Heb Kazaa maar ingeschakeld, kan echt niet wachten tot voorjaar 2004Eerste aflevering inmiddels gezien, maar die viel behoorlijk tegen moet ik zeggen. Niet van het niveau van de eerste twee seizoenen vond ik...
Als je the sopranos wil d/l dan kan je beter emule nemen
quote:[offtopic]
Op maandag 22 september 2003 22:46 schreef Corona1972 het volgende:[..]
Als je the sopranos wil d/l dan kan je beter emule nemen
[ontopic]
Ik ben inmiddels alweer bij aflevering 6. Zal niks verraden, maar ik heb het idee dat de sfeer een stuk grimmiger is dan de vorige seizoenen...
quote:Ik heb nu alle 4 de series op mijn pc staan,en ik moet zeggen,elke aflevering is top.Ik kan niet w8ten totdat serie 5 uitkomt (en 6 natuurlijk).
Op woensdag 24 september 2003 12:29 schreef habermas het volgende:[..]
[offtopic]
Qua gebruiksvriendelijkheid zweer ik toch bij Kazaa, kheb alles al geprobeerd maar kom toch altijd daar weer uit...[ontopic]
Ik ben inmiddels alweer bij aflevering 6. Zal niks verraden, maar ik heb het idee dat de sfeer een stuk grimmiger is dan de vorige seizoenen...
quote:Sopranos 1
Op woensdag 24 september 2003 21:28 schreef Corona1972 het volgende:
Ik heb nu alle 4 de series op mijn pc staan,en ik moet zeggen,elke aflevering is top.Ik kan niet w8ten totdat serie 5 uitkomt (en 6 natuurlijk).
Ik hoop trouwens wel dat de prijzen van de dvd boxen s een keer omlaag gaan,ik vind 100 euro voor serie 1 wel een beetje veel(en dan moet je ook nog de andere kopen)
Das toch geen 100 euro?
Ik heb ze tot nu toe allemaal op DVD gezien, goeie kwaliteit.. zeker seizoen 2 en 3 (breedbeeld). Ben wel benieuwd naar seizoen 4. Echt bijna iedere aflevering is weer leuk!
Trouwens met dank aan Spina1, die ze netjes op DVD koopt.
Kan jij mij vertellen op welk net The Sopranos wordt uitgezonden en hoelaat???quote:Op zondag 21 maart 2004 17:44 schreef HarigeKerel het volgende:
En... jawel: Steve Buscemi speelt mee in seizoen 5![]()
Dat staat garant voor nog meer pleziervanavond is aflevering 3 van seizoen 5
![]()
[afbeelding]
Ik download het altijdquote:Op zondag 21 maart 2004 17:48 schreef Tinkiebell het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen op welk net The Sopranos wordt uitgezonden en hoelaat???![]()
Hoho jaren is ook wel wat overdreven, volgens mij was oktober de laatste keer dat werd uitgezonden op Nl 3.. maar ik wacht ook nog steeds af wanneer ze weer verder gaan, of moet ook op downloaden verdergaan, net als ik bij de simpsons moet :'(quote:Op zondag 21 maart 2004 18:16 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik download het altijdde Nederlandse TV heeft het nu al jaren laten afweten
![]()
Dat is niet waar. De VARA heeft seizoen 1 en 2 uitgezonden, wel met enkele maanden onderbreking en nu wacht ik al bijna een jaar op seizoen 3. Maar dat zendt de VARA komende maand uit als het goed is.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou nee ze hebben het echt laten afweten, eerst op de meest onmogelijke tijden uitzenden op Net 5 en aldoor herhalen.
Toen weer op Ned 3 overnieuw beginnen, maar nooit gewoon vanaf seizoen achter mekaar tot seizoen 5 uitzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |