Twee nieuwe bewoners
Mona en Bianca verlaten het Big Brotherhuis. De fl. 10.000 was net het duwtje dat ze nodig hadden. In de loop van volgende week zullen twee kersverse bewoners het huis betreden.
Mijn idee, dit komt wel erg goed uit gezien de negatieve publiciteit rondom de beide verlaters..
Waarschijnlijk zijn het weer twee dames, ben benieuwd van wat voor caliber die dan weer zijn. HEb echt moeten wennen van de overgang van Tara naar Mona. Nu moeten we daar weer een vervanging voor krijgen...dat wordt wat...
....en dan Bianca..., wat krijgen we daarvoor terug? Iemand die NOG minder zinnige dingen te melden heeft? Een nog grotere tattoo? Nog meer krentenbrood wat niet te eten bleek te zijn..?
De nominaties van komende maandag gaan gewoon door. De nieuwe bewoners kunnen echter NIET genomineerd worden. Wie het zijn? Hou de site in de gaten.
/quote
Misselijke streek van V. naar mijn idee, aan het eind van de rit is er geen enkele oorspronkelijke bewoner meer over, niemand heeft dan 100 dagen vol gemaakt en kunnen ze fijn 250k in hun zak houden... ????
'Newbies' gaan met 250.000 naar huis????
quote:
op 10-28-1999 om 11:59 PM schreef Tanuki het volgende:
Misselijke streek van V. naar mijn idee, aan het eind van de rit is er geen enkele oorspronkelijke bewoner meer over, niemand heeft dan 100 dagen vol gemaakt en kunnen ze fijn 250k in hun zak houden... ????
Wat je zegt, Tanuki-san, misselijk & sadistisch. De harde kern moet tóch stemmen terwijl er nauwelijks meer iets te stemmen VALT: per persoon hebben ze de keus uit 4 mensen, zichzelf niet meegerekend, en van die 4 gaan er dus 2 voor de bijl. Daarbij: willen wij, de kijkers, onze 'oude bekenden' wel missen? En die nieuwelingen krijgen zwijgplicht? Dat zal een gezellig sfeertje worden, daar.
En toch: spannend is het wél. Wij stonden op het punt van afhaken, de lamlendigheid begon ons bij de strot te grijpen, met als gevolg enkele psychosomatische klachten. Maar nu: we're on the roll again!
Two sisters: Rekenfoutje, want ze kunnen ervoor zorgen dat meerdere mensen hetzelfde aantal stemmen krijgen
bv
Ruud: Willem + Bart
Karin: Willem en Ruud
Willem: Ruud en Maurice
Maurice: Bart en Karin
Bart: Maurice en Karin
Iedereen hetzelfde aantal dus
Ik blijf erbij,gekutzooi en als ik de bb bewoners was, zou ik nu echt in opstand komen!
quote:
op 10-29-1999 om 12:27 AM schreef isis het volgende:
Ik blijf erbij,gekutzooi en als ik de bb bewoners was, zou ik nu echt in opstand komen!
Helemaal mee eens. Ik geloof dat ik weer moet ko..bwaaaa$)@()$&(&
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |