abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210097
volgens de officiele site:

Twee nieuwe bewoners

Mona en Bianca verlaten het Big Brotherhuis. De fl. 10.000 was net het duwtje dat ze nodig hadden. In de loop van volgende week zullen twee kersverse bewoners het huis betreden.

Mijn idee, dit komt wel erg goed uit gezien de negatieve publiciteit rondom de beide verlaters..

te gaan of niet te gaan dat is soms geen vraag
pi_210098
je hebt nog gelijk ook wat lullig voor de mede bewoners
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 oktober 1999 @ 23:20:00 #3
862 Arcee
Look closer
pi_210099
Sabine moet terug!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_210100
Martin ook
The Truth is Out There !
pi_210101
GVD... mogen die nieuwe niet genomineerd worden... k*nk*r Veronica...
Bestormingactie, go go go !
pi_210102
Een e-mail klachten bestorming kan natuurlijk ook.
pi_210103
Het komt ze inderdaad wel heel goed uit. Brengt weer wat leven in de brouwerij.....want het vuurwerk was er toch echt vanaf.... toch?

Waarschijnlijk zijn het weer twee dames, ben benieuwd van wat voor caliber die dan weer zijn. HEb echt moeten wennen van de overgang van Tara naar Mona. Nu moeten we daar weer een vervanging voor krijgen...dat wordt wat...
....en dan Bianca..., wat krijgen we daarvoor terug? Iemand die NOG minder zinnige dingen te melden heeft? Een nog grotere tattoo? Nog meer krentenbrood wat niet te eten bleek te zijn..?

pi_210104
Van de Veronica site:

De nominaties van komende maandag gaan gewoon door. De nieuwe bewoners kunnen echter NIET genomineerd worden. Wie het zijn? Hou de site in de gaten.

/quote

Misselijke streek van V. naar mijn idee, aan het eind van de rit is er geen enkele oorspronkelijke bewoner meer over, niemand heeft dan 100 dagen vol gemaakt en kunnen ze fijn 250k in hun zak houden... ????

'Newbies' gaan met 250.000 naar huis????

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:10:00 #9
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_210105
De newbies kunnen geen 250.000 winnen, maar een evenredig deel hiervan. Dat ze niet genomineerd kunnen worden is wel ernstig. Als er nou 's collectief niet gestemd wordt, dat zou leuk zijn.
Rolf: Bart 0 stemmen, Karin 0 stemmen, Willem 0 stemmen, en wat? Ruud ook 0 stemmen?
Ik heb een snuif nodig. NU!
Life is what you make it.
pi_210106
quote:
op 10-28-1999 om 11:59 PM schreef Tanuki het volgende:
Misselijke streek van V. naar mijn idee, aan het eind van de rit is er geen enkele oorspronkelijke bewoner meer over, niemand heeft dan 100 dagen vol gemaakt en kunnen ze fijn 250k in hun zak houden... ????

Wat je zegt, Tanuki-san, misselijk & sadistisch. De harde kern moet tóch stemmen terwijl er nauwelijks meer iets te stemmen VALT: per persoon hebben ze de keus uit 4 mensen, zichzelf niet meegerekend, en van die 4 gaan er dus 2 voor de bijl. Daarbij: willen wij, de kijkers, onze 'oude bekenden' wel missen? En die nieuwelingen krijgen zwijgplicht? Dat zal een gezellig sfeertje worden, daar.

En toch: spannend is het wél. Wij stonden op het punt van afhaken, de lamlendigheid begon ons bij de strot te grijpen, met als gevolg enkele psychosomatische klachten. Maar nu: we're on the roll again!

Een schizofreen is nooit alleen
pi_210107

VALT: per persoon hebben ze de keus uit 4 mensen, zichzelf niet meegerekend, en van die 4 gaan er dus 2 voor de bijl

Two sisters: Rekenfoutje, want ze kunnen ervoor zorgen dat meerdere mensen hetzelfde aantal stemmen krijgen

bv
Ruud: Willem + Bart
Karin: Willem en Ruud
Willem: Ruud en Maurice
Maurice: Bart en Karin
Bart: Maurice en Karin

Iedereen hetzelfde aantal dus

Ik blijf erbij,gekutzooi en als ik de bb bewoners was, zou ik nu echt in opstand komen!

Dikke Snikkel
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:30:00 #12
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_210108
quote:
op 10-29-1999 om 12:27 AM schreef isis het volgende:

Ik blijf erbij,gekutzooi en als ik de bb bewoners was, zou ik nu echt in opstand komen!

Helemaal mee eens. Ik geloof dat ik weer moet ko..bwaaaa$)@()$&(&

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_210109
Ha Isis, gelijk heb je! Maar wij hebben een moderne ziekte. Dyscalculie: een blinde vlek voor rekenen. Volgens de dokter kunnen we er heel oud mee worden!
Een schizofreen is nooit alleen
pi_210110
Hopelijk zullen velen die met hun stomme kop al lid zijn van Veronica, dit net als ik, direct recht zetten door het abonnemet op te zecggen. Wat een aanfluiting deze vertoning.
Heb direct diverse mailtjes verstuurd naar V an moedig andere ook aan dit te doen, zal de enige manier zijn om invloed op die flepzender die denkt dat iedereen dom grijs kijk vee is, uit te oefenen!
wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')