Als je de hele dag naar RTL7 zit te kijken heb je helemaal geen tijdquote:Klacht: de hele dag RTL7 kijken!
Moet je maar eens proberen.. de hele dag een TV op je werkplek met elk uur hetzelfde nieuws en steeds weer over die beurs..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:18 schreef NED het volgende:
[..]
Als je de hele dag naar RTL7 zit te kijken heb je helemaal geen tijd
om je te ergeren aan Onzinnige topics! topics
quote:
Dag baas!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:29 schreef Tism het volgende:
Ja, peterh!! Je baas hier!!..![]()
GA EENS WERKEN!!..!!
Ipv zulke gare topics te openen..
Hoi!..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:32 schreef peterh het volgende:
[..]
Dag baas!![]()
Zit je ook al op fok?
Niks te beleven ook hier he..
Als ik je hier toch spreek, kan ik je gelijk vragen of ik NU naar huis mag..quote:
Hmmm, ga nog maar even door met waar je mee bezig bent, wij gaan even overleggen, ik kom hier nog op terug!..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:37 schreef peterh het volgende:
[..]
Als ik je hier toch spreek, kan ik je gelijk vragen of ik NU naar huis mag..
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:42 schreef Bob-B het volgende:
Je hebt gelijk, je baas had er beter aan gedaan om de hele dag tellsell aan te zetten
Helaas, dat zat er niet meer in..quote:Tell Sell failliet
Publicatie: 09/01/08 19:27 Laatst gewijzigd: 10/01/08 06:58
Een buikband die in een paar weken tijd voor een sixpack zorgt. Of een stoomapparaat dat in een mum van tijd de hele kast met overhemden strijkt. Of wat dacht u van een afwasborstel die aangekoekte resten in een handomdraai verwijdert.
Jarenlang hebben we dit soort producten massaal via de televisie gekocht, bij Tell Sell. Maar aan dit tijdperk komt een eind, want het thuiswinkelbedrijf is woensdag failliet verklaard. En daarmee komt ook een einde aan legendarische televisie.
Vorige week maakten ze bekend een doorstart te maken, dus binnenkort zijn ze weer terug op TV...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef Tism het volgende:
[..]
[..]
Helaas, dat zat er niet meer in..Dus...
Tell Sell is toch failliet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:42 schreef Bob-B het volgende:
Je hebt gelijk, je baas had er beter aan gedaan om de hele dag tellsell aan te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |