abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56601241
Ze hebben 17,50 van mijn rekening afgehaald (kosten aanvraag), maar ik heb nog steeds niks ontvangen!
De aanvraag was ergens rond september vorig jaar, weet iemand of ik dat geld binnenkort kan verwachten?
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:20:35 #2
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_56601634
Je krijgt het nooit meer terug. Slotje opgelost
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_56601808
Ook zonde van het geld voor iets dat gewoon gratis via de site van de belastingdienst kan
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_56601845
Hun poll:
quote:
Wat vind u van onze site
Gelijk al onbetrouwbaar.
pi_56601866
Mensen die met dit soort dingen in zee gaan.

Doei geld, het was leuk je gekend te hebben!
pi_56601878
Wat Joachim zegt dus.

En verder: wat heb je al gedaan? Heb je ze gemaild, gebeld, aangemaand, ...?
Je denkt dat ze je geld zomaar weer terug storten?
Welkom in de grote mensen wereld.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:51:54 #7
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_56602179
quote:
Graag bereid tot het verstrekken van nadere informatie via taxman@planet.nl of info@tbiljetje.nl . Bellen mag ook: 0497-385558, vraag naar Jan of Henk.
Geweldig, dat ziet er echt reuze- maar dan ook REUZE professioneel uit man! Kijk, als je eigen ondernemer bent, een huis hebt en allemaal moeilijke belasting-technische constructies, dan kan ik me voorstellen dat je hulp inroept, maar voor een T-biljet!?!??

Oke, het is geen antwoord op je vraag, maar in het vervolg: doe zoiets effe zelf man...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_56602610
Briljant dat er nog mensen zijn die daar instinken
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_56602978
Ik heb ze gebeld (Belastingadviesbureau Van de Vijfeijke BV), medewerker zei dat het allemaal geen "fake" is, en gewoon betrouwbaar is. Maar oke, aangezien de meeste reacties hier dat nogal een heel klein beetje tegenspreken kan ik daar nog niet vanuit gaan.
Daarna nummer, naam, etc, achtergelaten en maandag zullen ze erop terugkomen...ben benieuwd..
pi_56603159
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:32 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Ik heb ze gebeld (Belastingadviesbureau Van de Vijfeijke BV), medewerker zei dat het allemaal geen "fake" is, en gewoon betrouwbaar is. Maar oke, aangezien de meeste reacties hier dat nogal een heel klein beetje tegenspreken kan ik daar nog niet vanuit gaan.
Daarna nummer, naam, etc, achtergelaten en maandag zullen ze erop terugkomen...ben benieuwd..
Owja.. ze zeiden ZELF dat het geen fake is.
Dat is net zoiets als de overheid zichzelf laten controleren op corruptie en dan zeggen: "Nee hoor, we zijn niet corrupt!".
Anyway: hebben ze gezegd WELKE maandag? Kan wel in 2015 zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat je het geld niet terug ziet
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_56603398

Wat heb je precies aangevraagd?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_56604010
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:54 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding]
Wat heb je precies aangevraagd?
T-biljetje denk ik
pi_56620766
Je betaald 17,50 om al het werk dat je moet om belastinggeld terug te vragen door hun te laten doen door wat gegevens in te vullen op hun site.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2008 @ 12:44:55 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56621072
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:25 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Je betaaldt 17,50 om al het werk dat je moet om belastinggeld terug te vragen door hun te laten doen door wat gegevens in te vullen op hun site.
Kortom je betaalt iemand om de gegevens, die jij zelf (GRATIS) in het electronische programma van de BD in kan vullen, in te vullen.
Aangezien het gaat om een tbiljet neem ik aan dat ze geen gegevens als hypotheek enzo mee nemen in hun invulling?
Jaaropgave, zorgverzekering, zorgkosten, reiskosten?

Duur grapje voor 17.50.

Ik denk dat ik maar eens zoiets ga doen voor een tientje.. verdien ik mooi een tientje per gek die het zelf niet in wil vullen... en voor mij is het nog geen 5 minuten werk... WAUW.

wie bedenkt een goede sitenaam?

edit... ik zie nergens zorg en reiskosten... vragen ze die ook niet toda??

2e edit:
Zij kunnen voor mij 328 euro terugvragen....
ik zelf kom op 1200.....................

Toda mag ik je aangifte doen voor je en het verschil wat ik extra terugkrijg houden???

[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 09-02-2008 12:50:57 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_56621750
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:44 schreef Wexy het volgende:

Ik denk dat ik maar eens zoiets ga doen voor een tientje.. verdien ik mooi een tientje per gek die het zelf niet in wil vullen... en voor mij is het nog geen 5 minuten werk... WAUW.

wie bedenkt een goede sitenaam?
t-biljed.nl! Past goed bij je doelgroep!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')