Jaja, stille wateren enzoquote:
Zo erg is het trouwens niet hoorquote:
Hmm doe mij maar liever bier en tietenquote:
Dat is inderdaad een editquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- toch?
Die hebben ook mijn voorkeur en die zullen er ook zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm doe mij maar liever bier en tieten
Ah dus poker, bier én tietenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben ook mijn voorkeur en die zullen er ook zijn
Ja, pff...het is ook zoveelquote:
Ja 1000enquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, pff...het is ook zoveel
Ken ik 'm ?
ik zit je maar te pesten natuurlijk
Ja, ik had met beter moeten uitdrukken. Het wordt een combinatie vanquote:
Haha!quote:
coñon bedoel jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik had met beter moeten uitdrukken. Het wordt een combinatie van
- bier en tieten
- bier zuipen en kut roepen
- poker
Zoiets
Je weet best wiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nee wacht, die heeft geen baard. H dan?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
coñon bedoel je
Ik stond gister op de tram te wachten en toen hoorde ik opeens een surinamer coñon roepenNiet naar mij overigens
Dat zei deze niet helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]VIIEESSSSSSSSS Patrick..VIEESSSSS!
Uhuhquote:
Je vindt me toch niet rustigquote:
Ik kan mijn posts wel even editten hoor? Maar dan moet je je quote ook even aanpassen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:13 schreef MaJo het volgende:
Maar eigenlijk is het niet zo handig om dit allemaal hier te bespreken aangezien wel meer mensen hem kennen
Dit is een random postquote:
Heyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader het topic inloopt en meteen weer weggaat *
MaJo, ik wil niet weten wie het was, boeit niet, maar je maakt het hier wel redelijk "en plein publique" openbaar
Iew bierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, oh, oh, ik ga zo een zelfgebrouwen biertje proeven van iemand
Ik heb zin in pizzaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit alleen nog even te bedenken wat ik ga eten vanavond. Borrelnootjes zijn geen ideale maaltijd
Dat zegt iedereen inderdaad maar ik vind het nog wel vrij koudquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat het lekker weer was?
Ja maar jij hebt een kater. Daarbij moet je ook wel in het zonnetje lopen, niet in de schaduw.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen inderdaad maar ik vind het nog wel vrij koud
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een kater. Daarbij moet je ook wel in het zonnetje lopen, niet in de schaduw.
Mijn (brave) beste vriendin heeft met de 11-kroegentocht (carnaval) twee volslagen vreemden gezoend, waarvan eentje haar waarschijnlijk heeft proberen te drogeren (had zijn vriendin zo ook het ziekenhuis in gekregenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg is het trouwens niet hoorMaar wel weer even een leuke roddel die door mijn vriendinnengroep roeleert op het moment
"heb je al gehoord dat MaJo met
gezoend heeft"
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn (brave) beste vriendin heeft met de 11-kroegentocht (carnaval) twee volslagen vreemden gezoend, waarvan eentje haar waarschijnlijk heeft proberen te drogeren (had zijn vriendin zo ook het ziekenhuis in gekregen)
En daarvoor had ze, 3 jaar terug, één jongen gezoend![]()
Er staat een experimentje in de oven
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een AH-bonuskaart? Ik niet, maar ik kan een jaar lang gratis shoppen winnen
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
hey, zo'n drogeerverhaal hoorde ik onlangs ook nog ergens. Hoe sneu moet je zijn
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog wel) Kwam hij toch met bier aanzetten, dat hij zelfs overschudde in een ander glas
Toen is ze maar gegaan
heb ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een AH-bonuskaart? Ik niet, maar ik kan een jaar lang gratis shoppen winnen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog wel) Kwam hij toch met bier aanzetten, dat hij zelfs overschudde in een ander glas
Toen is ze maar gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |