naah, lol d'r afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:48 schreef Ynske het volgende:
[..]dan mag je best in mijn bed gaan liggen, ik ben er niet
Kennelijk niet, als het niet altijd even prettig is/was...quote:
Ach, ik zie welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Kennelijk niet, als het niet altijd even prettig is/was...
Idd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
tering
mannen die op zoek zijn naar vrouwen, dat is echt ZOOOO 1977
Niks, mijn tijd is geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Idd.
Ik laat 't wel op me afkomen, alhoewel ik er wel een handje bij wil helpen hoor
Nou ja, laat ik het zo stellen. ALS men meent dat er met mij nog iets gedaan moet worden, prima, maar doe het maar zelf, danquote:
Ja sorry flash, maar ik lag toen al in bedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en dan blijft het stil he, verwende moederskindjes?
Met dit lekkere weer zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even verder uitslapen heur
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:06 schreef Kuukske het volgende:
99 Red Balloons. Lalala.
Goldfinger.quote:
Koffie met een koekje, da's een goed ideequote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:06 schreef Kuukske het volgende:
99 Red Balloons. Lalala.
net een bakkie op, maar doe er nog maar 1 hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Koffie met een koekje, da's een goed idee.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:23 schreef es70 het volgende:
Koffie met een koekje, da's een goed idee.
Hoiquote:
Uiteraard!quote:
Zit al aan mijn vierde kopjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
net een bakkie op, maar doe er nog maar 1 hoor
quote:
Woei. Stuiterbal Es vandaag?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet buiten spelen met het mooie weer?
Nee, een functionerende hoop ikquote:
Klinkt druk voor het weekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:01 schreef es70 het volgende:
[..]Druk met stomme klusjes... Vanavond weg, morgen gaan we luchten en voor morgenavond staat de bios op het programma... Ik ben nu al moe
.
Bijkomen moet ik tegenwoordig door de week doenquote:
Heb je daar dan wel tijd voor?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijkomen moet ik tegenwoordig door de week doen.
quote:
Eigenlijk niet, dan moet er weer gewerkt worden enzoquote:
Das altijd minder jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dan moet er weer gewerkt worden enzo.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt, vandaar die![]()
knuppel.
Staat open, anders ga ik helemaal over m'n nek van de wasmiddeldampen. De was staat hier ook gewoon te drogen (nog een reden om te verhuizen ja).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Of frisse lucht, raam open dus
Daar zit je werkgever ook?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, juist niet. Regio hengelo eigenlijk
Hmm, en wat uit de randstad, dus vermoedelijk wat goedkoper dan als je iets in de randstad zoektquote:
Precies. In de randstad iets kopen in je eentje is gewoon totaal onmogelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, en wat uit de randstad, dus vermoedelijk wat goedkoper dan als je iets in de randstad zoekt
HBO Voltijd, maar onderdeel van de studie is 2 dagen in de week werkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
qu
Wat is dat voor opleiding? Mbo? Hbo? Voltijd? Deeltijd?
Strandwandelnig is lekkerderquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
HBO Voltijd, maar onderdeel van de studie is 2 dagen in de week werken
én betaaldquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Waar twijfel je nog meer over dan?
dat dusquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:53 schreef qu63 het volgende:
Misschien wordt het wel iets via het reïntegratiebureau
"iets doen" in het kortquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
Weet je wat je zelf graag zou willen?
Iets doen kan zoveel zijn hequote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
"iets doen" in het kort
Op zich spreekt het vrij van die opleiding me wel aan. Gewoon lekker praktijk gericht en meteen aan de slag met wa tje leert. Maar ik kan ook nu al ergens beginnen, en interne opleidingen doen. Of een eigen bedrijf opzetten etc. Dat laatste kan allemaal via het reïntegratiebedrijf, alhoewel je ook Smaal Business & Retail Managemtn kan doen, dan leer je ook je eigen bv op te zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |