Dat heb ik gezien, maar als ik te laat ben voor een OP vindt ik best als ik die post inquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:44 schreef Yavido het volgende:
[..]
[..]
Check ff mijn OP opnieuw, heb 'm erbij gezet.
Oh oke, vond het jammer om 'm te laten staan vanwege je moeite.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar als ik te laat ben voor een OP vindt ik best als ik die post in
jouw topic kan zetten.
Slaap lekker Yavidoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh oke, vond het jammer om 'm te laten staan vanwege je moeite.
Veel plezier nachtploeg, en tot later
Het is echt een klootzak op deze manier, net zo erg als Brian. Zo focking jammer .....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:33 schreef Disana het volgende:
Huub ontvouwt zijn plan aan Gaby zodra Claire naar bed is. Eerst seks met Gaby in de
jacuzzi zonder dat Claire het merkt, dan seks met Claire.
iddquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:42 schreef Dynabite het volgende:
Wat een min mannetje is die pisdwerg toch ook, totaal geen respect voor vrouwen
Die baalt denk ik, maar ze is einde van de maand exit, wat een miscast.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:45 schreef Disana het volgende:
Wat zou ze nou echt denken...
[ afbeelding ]
Wat is een miscast. Zie je draai maar te vinden in een huis vol heel zware asocialen. Moeilijk van te voren in te schatten hoe iemand daar mee om zal gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die baalt denk ik, maar ze is einde van de maand exit, wat een miscast.
"Sta ik er goed op voor m'n "ik ben zo verdrietig shot"?.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:45 schreef Disana het volgende:
Wat zou ze nou echt denken...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |