als huub vannacht bovenop gaby springt dan is hij erg dom bezig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, hele rare situatie... maar goed, dat Huub ervoor kiest om er aan mee te werken zal hem wel weer door niemand kwalijk worden genomen... dat nemen we alleen rancuneuze exen kwalijk
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:42 schreef Prospera het volgende:
Huub: mannen zijn hoeren stoer en vrouwen zijn sletten.
Gaby: ja dat is het verhaal van Joran vd Sloot.
Uitgekotst nog niet, maar hij is wel behoorlijk gedaald wat respect betreft.quote:
Laat Lieke dit maar niet horen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:45 schreef avonne het volgende:
Ik zie nu meer oprechte emotie bij Huub dan wanneer hij met Claire alleen is. Dan vind ik Huub heel erg gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaap blijft nuchter, in alle omstandigheden....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:47 schreef avonne het volgende:
H "of ik bang haar gewoon hier (=MB). Ga jij naast Claire slapen?"
Jaap "ik kan toch ook gewoon kijken?"
Vieze leugenaar. Tuurlijk wist ie er al van.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub ontkent nu dat ie het niet wist, maar dat het puur toeval was het gesprek dat ie vanavond met Claire had over monogamie
Ja echt, hoe toevallig ook dat hij net z'n "relatie" met Claire op een lager pitje gezet heeft, dat ie niet echt verrast was dat Gaby binnenkwam... maar goed, misschien denkt Huub ook nog dat we in Sinterklaas gelovenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:48 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat de kijkers wel zullen denken dat hij het van te voren wist. Hij zweert dat hij niet wist dat Gaby kwam
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Beetje in de stijl van de flauwe Joran grappen:
Wat roepen mensen als Gaby jarig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:51 schreef avonne het volgende:
Huub vindt het prachtig.
Claire kan het wel schudden
En Huub denkt ook dat het weer tv is.Ja leuk Huub daar zitten de kijkers nog op te wachten om jouw zien te wippenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:51 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom zou Brian denken dat ze hiermee de miljoen kijkers halen![]()
Ik kan echt niets verzinnen
+1quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:52 schreef rooie3 het volgende:
En die klojo van een Huub geeft Brian nog uitleg ook.Hoe stom kan je zijn.Ik snap echt niks
meer van het hele spel.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:53 schreef avonne het volgende:
Zo te horen vindt Huub het dilemma eigenlijk wat de kijkers en de medebewoners er van zullen vinden. Over wat Claire er van zal vinden, hoor je hem niet.
H "weet je wat ik doe? Ik ga er wel bij zitten. Ik zie wel hoe het loopt?"'
Hij vindt het hartstikke leuk.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij zit Huub subtiel op te jutten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:51 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom zou Brian denken dat ze hiermee de miljoen kijkers halen![]()
Ik kan echt niets verzinnen
Ik vind de handyman toch iets beter, dan zo'n kleine kutkabouter met uitpuilende xtc ogen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:54 schreef Prospera het volgende:
Huub: het is focking tv maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |