quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... misschien zit hier wel een heel vaag script aan te komen...
Vannacht:
[..]
En we weten allemaal waar Brian hem t liefste stopt...
Ik zeg verder nix![]()
quote:
Misschien komt ze gratis, dan is het geen werkquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Ik dacht dat er geen hoeren meer uitgenodigd mochten worden voor een ander!
Ja mooi man, zonder te lachenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:58 schreef Varen het volgende:
Wat zit Jaap dom te kletsen over BH's en makeup, hij had een dubbele ooginfectie van de maskara
das helemaal waar..... sindsdien is hij verbeterdquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian gegroeid is, ik denk dat het veel meer informatie binnenkrijgt tijdens zijn uitjes en daar goed op inspeelt.
Selene vraagt Wie ben jij?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:00 schreef Liess het volgende:
Gaby met zonnebril zonder vreselijk masker
Alleen een kilootje of 10 afgevallen......mager koppie......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:05 schreef avonne het volgende:
ik kom o phet goeie moment binnen
Gaby is leuk
Volgens mij heeft ie het gisteravond laat gehoord toen ie naar achteren moest.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
Dit is te toevallig...... Huub wist dit IMHO absoluut...... wat een enorme hufterstreek tegenover Claire.
Als je iemand als Lieke hebt, die alleen maar lult en lult, dàn kan ik me dat goed voorstellen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Meeste mannen hebben thuis al een vrouw die veel praat die willen dan toch niet een soortgelijk exemplaar als ze er eentje inhuren
Ik vind Gaby erg goed in het aanpassen aan de persoon voor zich. En Huub houdt ervan om over de gouden kooi te praten en over oude verhalen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Meeste mannen hebben thuis al een vrouw die veel praat die willen dan toch niet een soortgelijk exemplaar als ze er eentje inhuren
Huub werpt steeds blikken naar Claire en knipoogt naar haar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:14 schreef Liess het volgende:
Huub kijkt niet meer naar Claire om op t moment
Volgens mij heeft hij het gisteren helpen bedenken toen hij achter wasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het gisteravond laat gehoord toen ie naar achteren moest.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:15 schreef schatje het volgende:
Nu het slapen. De gastspelers mogen ook hun stem uitbrengen.
Steeds of 1 xquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub werpt steeds blikken naar Claire en knipoogt naar haar.
Jaap is een van de eerste keren dat Gaby er was al een keer zo grof tegen haar geweest (ze was immers een prostituee, en dus dacht hij dat hij alles kon zeggen) dat ze hem duidelijk gemaakt heeft dat ze het echt nooit met hem zou doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:17 schreef Varen het volgende:
Is Gaby niks voor Jaap?
Watt eeen verrassinggg, roept Amanda steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |