Zal er wel op neer komen dat ze straks doen of het gras weer twee kontjes hoog is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:04 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ruist er door het struiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkk gewas?
En al weer klaar.........quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
Yep... dit wordt ruzie........
Ik denk dat het wel leuk gaat worden straks...Amanda zuipt gewoon door...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
Yep... dit wordt ruzie........
edit: kut ze lopen weg van elkaar..... plasma stuur ze terug; anders wordt dit weer niet uitgepraat... en dat kan sociale Brian toch niet maken![]()
Ja, ja , maar waarom houdt Huub van vrouwen? Volgens mij echt niet omdat Huub zo' n integere jongen isquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:07 schreef Liess het volgende:
Jaap : Ik geloof dat Huub een hele integere jongen is, die heel veel van vrouwen houdt, en ik geloof echt dat ie het beste voor je voor heeft en van jou houdt.
Ik heb precies hetzelfde hoor...dus aan jou ligt het niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het proberenMaar er klopt sowieso niets meer van het geluid, op stream 4 zie ik Amanda zingen maar hoor ik Brian pingelen.
Je hebt het beste met ze voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
edit: kut ze lopen weg van elkaar..... plasma stuur ze terug; anders wordt dit weer niet uitgepraat... en dat kan sociale Brian toch niet maken![]()
rond half 12 dacht ik?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis al over elven. Gaat Gaby nog komen? Moet ik dat morgen dan maar bijlezen
Nooit dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
pffff, laat... moe..
Ik heb geen streams meer en ik neem niet eerder meer streams als er wat eerlijker wordt gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |