Ik heb precies hetzelfde hoor...dus aan jou ligt het niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het proberenMaar er klopt sowieso niets meer van het geluid, op stream 4 zie ik Amanda zingen maar hoor ik Brian pingelen.
Je hebt het beste met ze voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
edit: kut ze lopen weg van elkaar..... plasma stuur ze terug; anders wordt dit weer niet uitgepraat... en dat kan sociale Brian toch niet maken![]()
rond half 12 dacht ik?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis al over elven. Gaat Gaby nog komen? Moet ik dat morgen dan maar bijlezen
Nooit dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
pffff, laat... moe..
Ik heb geen streams meer en ik neem niet eerder meer streams als er wat eerlijker wordt gespeeld
Komt niet zo lekker uit met mijn werktijden.quote:
Nog zo'n vroeg werkvogeltje. Nou, ik trek het ook niet meer uniekhoornquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
pffff, laat... moe..
Ik heb geen streams meer en ik neem niet eerder meer streams als er wat eerlijker wordt gespeeld
Je kan altijd nog de vista sidebar installeren, heb je een maand gratis streamsquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
pffff, laat... moe..
Lieverd, ik roep je wakker tis net op het moment dat ik bijna weg moetquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n vroeg werkvogeltje. Nou, ik trek het ook niet meer uniekhoorn
Als ik streams met geluid had zou ik het je graag laten wetenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:29 schreef Liess het volgende:
Wat zei Selene nou tegen Amanda?
Zo straalt ze....quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lieverd, ik roep je wakker tis net op het moment dat ik bijna weg moetIk hou van de vroege wegen, de rust en straks weer de eerste zonsopgang...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef petraa het volgende:
B: Je stinkt naar alcohol, je doet je mond open en je stinkt naar alcohol. Na het tanden poetsen stink je nog steeds naar alcohol.
A: Dat zou best wel kunnen, want ik heb alcohol gedronken.
Met zo'n vrolijke post is het prettig afsluitenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Liess het volgende:
*komt niet meer bij*
Jah, huilmoment... dat is goed voor je karma ofzoquote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jah, huilmoment... dat is goed voor je karma ofzo
Maar morgen is ikke vrij![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zo'n vrolijke post is het prettig afsluiten![]()
Truste Fok!
Wacht je niet op Gaby?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zo'n vrolijke post is het prettig afsluiten![]()
Truste Fok!
Tegen jou zeg ik nu niks meer Mokum, anders begin je weer met Heintjequote:Op donderdag 7 februari 2008 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda schikt zich alweer in de rol van onderdanige...ze wil de agressie eruit halen zegt ze....
Daarom zeg ik ook nooit gedagquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik nu niks meer Mokum, anders begin je weer met Heintje![]()
ik baal van mezelf... maar het is waar, Brian is meer gegroeid dan Huubquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:50 schreef petraa het volgende:
Brian leert van zijn fouten aldus Huub. Mag ik even kotsen.
Ik denk niet dat Brian gegroeid is, ik denk dat het veel meer informatie binnenkrijgt tijdens zijn uitjes en daar goed op inspeelt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef Desii het volgende:
[..]
ik baal van mezelf... maar het is waar, Brian is meer gegroeid dan Huub(mag ik een teiltje)
Hij draait niet meer zo, beheerst zijn agressie beter.... maar blijft een sniek!!!
Hmmz.... misschien zit hier wel een heel vaag script aan te komen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:48 schreef petraa het volgende:
Huub zit Brian zo verschrikkelijk op te hemelen. Ze zijn echt blind in dat huis.
En we weten allemaal waar Brian hem t liefste stopt...quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:20 schreef Prospera het volgende:
Huub zegt dat hij niet blij is met wat hij gehoord heeft, achter of in het kantoor.
Huub: ik ben zo heteroseksueel als de hel.
Claire: als je op zo'n manier praat...
Het gefluister is bijna niet te horen
Huub heeft het over 10 dagen geleden en dat hij expliciet ernaar gevraagd had.
claire: dan niet Huub, je moet er maar tegen kunnen.
Of hij is door z'n kickbokstraining te moe om verder nog te "knallen"quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian gegroeid is, ik denk dat het veel meer informatie binnenkrijgt tijdens zijn uitjes en daar goed op inspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |