Ik heb er geen last van. En ik weet ook niet wat je er eventueel aan kunt doen. Heb je al gerefresht? Om maar een zijstraat te noemen....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Sorry, ik gooi hem er nog ff in. Hebben jullie daar geen last van of weet iemand wat ik eraan kan doen?
[..]
Inderdaad, een kruimeltje druk van de anderen op die twee en ze reageren het op elkaar af. Op zich knap hoe de FEBO deze 'relaasie' nog zo lang met kunst- en vliegwerk in stand weet te houden...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die 2 gaan het samen absoluut never nooit redden! Maarrrrr met behulp van wat gastspelers moet het vast en zeker gaan lukken!!
FEBO bedankt...![]()
![]()
Wat een drankhoofd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Brian loopt para weg over het drinken van Amanda..........
en wat doet ze als eerste?
Probeer even een andere streamquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Sorry, ik gooi hem er nog ff in. Hebben jullie daar geen last van of weet iemand wat ik eraan kan doen?
[..]
Zou dat niet gewoon de alcohol zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef Dark het volgende:
Claire - Als A boos wordt krijgt ze echt rooie wangen
Ik ga het proberenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. En ik weet ook niet wat je er eventueel aan kunt doen. Heb je al gerefresht? Om maar een zijstraat te noemen....
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zou A en B wel eens zonder hulptroepen willen zien
Hangt er vanaf. Wil je graag luisteren naar getokkel van Brian of een gesprek tussen Jaap, Huub en Claire?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
UHH..MOT IK DE STREAMS AANZETTEN?
Als je niet bezig was geweest met de capslock aan te zetten had je de discussie wellicht nog kunnen meemaken, nu ben je net te laatquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
WTF?? Amanda op de PSP??quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
J&C&H op 1 en 2. Brian met gitaar op 3 en Manny met de witte koptelefoon op 4. Doe maar niet
Not yet !!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:56 schreef Leandra het volgende:
Thnx Desii, lekker snel![]()
[..]
WTF?? Amanda op de PSP??
Kan ze Brian z'n topscore niet ff verneuken ofzo?? Dat ie weer bij level 1 moet beginnen![]()
Zonde, maar misschien leest de redactie mee en zien ze er een script inquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat wit geval zat nu even aan de draaitafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |