Resultaat van aan tafel Amanda en Brian aanvallen.Gaat goed met dat stel.Ze kunnen geen eens daar tegen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef pullup het volgende:
Die TT![]()
Brian trekt het gezeik van Amanda niet meer en loopt puffend weg
Alles om Selene gek te maken. Skitterend.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Lijkt me gaaf als Jeroen weer komt.Hele dag in zijn pyama lopen,slapen wanneer hij wilt en dat belgische accent.Ze moeten gewoon meer van die rare personen er in gooien,dat gewip is leuk geweest.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Alles om Selene gek te maken. Skitterend.
Die 2 gaan het samen absoluut never nooit redden! Maarrrrr met behulp van wat gastspelers moet het vast en zeker gaan lukken!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:40 schreef Liess het volgende:
Amanda mierenneukt, Brian flipt
Amanda : loop maar weg Brian
Brian : Nee, nou, ja, -loopt weg, en doet rustig met de deur voor de verandering-
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Mijn geluid doet gek, ik zit naar stream 4 te luisteren, maar na een paar minuten schakelt dat geluid uit en schakelt ie over naar een andere stream en dat elke keer weer.
Beetje OT, maar ik word er gek van.
Op 17 februari wel. *boemklatjs* *fomp* *woesjjjjjjjjj*quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:46 schreef Lady-night het volgende:
Is Brian al gespat.....edit nog niet.....jammer nou
Ik zou A en B wel eens zonder hulptroepen willen zienquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lekker snel![]()
De TT, leuk bedacht maar toch maar niet, geen gasten meer. Gasten opzouten, laat ze er zelf maar een eindje aan breien en dan de stekker eruit en een nieuwe BB
Ik heb er geen last van. En ik weet ook niet wat je er eventueel aan kunt doen. Heb je al gerefresht? Om maar een zijstraat te noemen....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Sorry, ik gooi hem er nog ff in. Hebben jullie daar geen last van of weet iemand wat ik eraan kan doen?
[..]
Inderdaad, een kruimeltje druk van de anderen op die twee en ze reageren het op elkaar af. Op zich knap hoe de FEBO deze 'relaasie' nog zo lang met kunst- en vliegwerk in stand weet te houden...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die 2 gaan het samen absoluut never nooit redden! Maarrrrr met behulp van wat gastspelers moet het vast en zeker gaan lukken!!
FEBO bedankt...![]()
![]()
Wat een drankhoofd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Brian loopt para weg over het drinken van Amanda..........
en wat doet ze als eerste?
Probeer even een andere streamquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Sorry, ik gooi hem er nog ff in. Hebben jullie daar geen last van of weet iemand wat ik eraan kan doen?
[..]
Zou dat niet gewoon de alcohol zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef Dark het volgende:
Claire - Als A boos wordt krijgt ze echt rooie wangen
Ik ga het proberenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. En ik weet ook niet wat je er eventueel aan kunt doen. Heb je al gerefresht? Om maar een zijstraat te noemen....
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zou A en B wel eens zonder hulptroepen willen zien
Hangt er vanaf. Wil je graag luisteren naar getokkel van Brian of een gesprek tussen Jaap, Huub en Claire?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
UHH..MOT IK DE STREAMS AANZETTEN?
Als je niet bezig was geweest met de capslock aan te zetten had je de discussie wellicht nog kunnen meemaken, nu ben je net te laatquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
WTF?? Amanda op de PSP??quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
J&C&H op 1 en 2. Brian met gitaar op 3 en Manny met de witte koptelefoon op 4. Doe maar niet
Not yet !!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:56 schreef Leandra het volgende:
Thnx Desii, lekker snel![]()
[..]
WTF?? Amanda op de PSP??
Kan ze Brian z'n topscore niet ff verneuken ofzo?? Dat ie weer bij level 1 moet beginnen![]()
Zonde, maar misschien leest de redactie mee en zien ze er een script inquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat wit geval zat nu even aan de draaitafel
Zal er wel op neer komen dat ze straks doen of het gras weer twee kontjes hoog is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:04 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ruist er door het struiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkk gewas?
En al weer klaar.........quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
Yep... dit wordt ruzie........
Ik denk dat het wel leuk gaat worden straks...Amanda zuipt gewoon door...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
Yep... dit wordt ruzie........
edit: kut ze lopen weg van elkaar..... plasma stuur ze terug; anders wordt dit weer niet uitgepraat... en dat kan sociale Brian toch niet maken![]()
Ja, ja , maar waarom houdt Huub van vrouwen? Volgens mij echt niet omdat Huub zo' n integere jongen isquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:07 schreef Liess het volgende:
Jaap : Ik geloof dat Huub een hele integere jongen is, die heel veel van vrouwen houdt, en ik geloof echt dat ie het beste voor je voor heeft en van jou houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |