abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 februari 2008 @ 22:24:28 #183
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 10 februari 2008 @ 00:41:38 #184
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_56636028
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 21:25 schreef k_man het volgende:
Ik weet nog steeds zeker dat Joris de Mol is. Ze doen het deze serie gewoon heel anders.
dat vermoed ik dus ook nog steeds
Pieter Jan heeft ook ergens gezegd in een ander tv programma (ik dacht in De Wereld Draait Door) dat hij halverwege de opnames achter de identiteit van de mol gekomen was
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 10 februari 2008 @ 00:44:38 #185
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56636085
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 21:25 schreef k_man het volgende:
Ik weet nog steeds zeker dat Joris de Mol is. Ze doen het deze serie gewoon heel anders.
O ja, ik zou je nog met je stellige uitspraak om de oren slaan als Joris eruitvloog, hè?
pi_56637152
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:41 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Pieter Jan heeft ook ergens gezegd in een ander tv programma (ik dacht in De Wereld Draait Door) dat hij halverwege de opnames achter de identiteit van de mol gekomen was
In DWDD indd, maar hij zij al na afl 3, dus dat gaat niet op...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56637768
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:41 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Hij zei daar dat hij met de PRODUCTIELEIDING overlegd had en zo te horen heeft gekregen wie de mol was.. ze "zouden daar gebruik van gaan maken"
  Moderator zondag 10 februari 2008 @ 09:48:15 #188
42184 crew  DaMart
pi_56639134
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hij zei daar dat hij met de PRODUCTIELEIDING overlegd had en zo te horen heeft gekregen wie de mol was.. ze "zouden daar gebruik van gaan maken"
meest voor de hand liggende manier om daar gebruik van te maken, is natuurlijk door als productieteam de mol in een sleutelpositie te manoeuvreren. Dus is er een opdracht geweest waarbij Pieter-Jan de volgorde waarin kandidaten iets moesten doen heeft bepaald? Of waarin hij iemand van de mensen die nog in het spel zitten, in een sleutelpositie heeft gezet?
pi_56640558
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als je een tweede kans krijgt bij de opdracht van "de-opdrachten-in-juiste-volgorde".. dan kun je er toch gif op innemen dat de enveloppen omgewisseld zijn?

Edo had pech bij de eerste en Dennis molde bij de tweede keer
Dat dacht ik dus ook meteen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56641918
Ik had ook de andere envelop gepakt.
pi_56643647
Speel zelf Wie is de Mol van vrijdag 25 tot en met zondag 27 april in en rond Utrecht

Social Action Group Dean, een studentengroep van University College Utrecht (Universiteit Utrecht) organiseert in het weekend van vrijdag 25 tot en met zondag 27 april een eigen Wie is de Mol weekend! Fans van het programma krijgen eindelijk de kans om zelf in de huid van mollenjager of mol te kruipen. Tijdens het weekend volgen spannende, originele, grappige en uitdagende activiteiten elkaar in snel tempo op. Nachtelijke droppings, een waterrace op de Loosdrechtse Plassen, Wie is de Mol communicatie spel langs de Rijn en de spannende finale per zweefvliegtuig over Hilversum zijn slechts enkele hoogtepunten.
De inschrijving voor dit weekend in april is nu geopend. Kijk voor meer informatie, de kosten en de aanmeldingsprocedure op www.ucdean.nl (in het Engels). Daar vind je ook informatie voor contact en verdere vragen.
pi_56643944
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:23 schreef Tegan het volgende:
Ik had ook de andere envelop gepakt.
Daarom
pi_56647918
Gaan er ook mensen naar de fandag 9 maart?
pi_56648024
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:46 schreef Konijnenjager het volgende:
Het zou zo mooi zijn als er wat meer stylisch acties waren zoals bijvoorbeeld George gemol bij de fietsopdracht
George was geweldig. Ik zou die serie graag nog eens herhaald zien.
pi_56648095
quote:
Op zondag 10 februari 2008 17:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan er ook mensen naar de fandag 9 maart?
Waar is het dit jaar?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56648656
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:08 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Waar is het dit jaar?
Ieder jaar weer in de Observant in Amersfoort.
  zondag 10 februari 2008 @ 19:18:29 #197
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_56649457
tvp
pi_56650367
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ieder jaar weer in de Observant in Amersfoort.
Thanks, ja zou wel willen. Is alleen zo'n eind weg. Maar heb wel spijt dat ik toen niet bij Marc Marie ben gegaan Maar helaas
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56654189
Ik vind het verdacht dat de topito-actie van Patrick op camera is vastgelegd; geregiseerd?
pi_56655070
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:21 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik vind het verdacht dat de topito-actie van Patrick op camera is vastgelegd; geregiseerd?
Yep.. om de kijker te verwarren..
  maandag 11 februari 2008 @ 11:31:24 #201
36326 Freezor
Cold as stone
pi_56661905
Hm, ik heb Dunya eigenlijk nooit echt verdacht maar toen ik gisteren nog even wat afleveringen terugkeek viel dit me opeens op.

Bij de fotoopdracht zijn ze bezig met omdraaien en je ziet al duidelijk twee 1en verschijnen. Alleen dan komt Dunya met het geweldige idee dat het anders moet en draait de foto's weer terug. Hierdoor mislukt de opdracht uiteindelijk want als ze verder waren gegaan met waar ze mee bezig waren zouden ze gewoon de code te zien gekregen hebben. Een echte mollenstreek lijkt me..
Something for your mind, your body and your soul.
pi_56662057
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:31 schreef Freezor het volgende:
Hm, ik heb Dunya eigenlijk nooit echt verdacht maar toen ik gisteren nog even wat afleveringen terugkeek viel dit me opeens op.

Bij de fotoopdracht zijn ze bezig met omdraaien en je ziet al duidelijk twee 1en verschijnen. Alleen dan komt Dunya met het geweldige idee dat het anders moet en draait de foto's weer terug. Hierdoor mislukt de opdracht uiteindelijk want als ze verder waren gegaan met waar ze mee bezig waren zouden ze gewoon de code te zien gekregen hebben. Een echte mollenstreek lijkt me..
Is dat alles? Bijster slechte mol dan..
  maandag 11 februari 2008 @ 11:44:21 #203
36326 Freezor
Cold as stone
pi_56662204
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Is dat alles? Bijster slechte mol dan..
Nee tuurlijk niet. De laatste afleveringen doet ze ook vaag en daarom ben ik eens op haar gaan letten in de oude afleveringen.

Afgelopen aflevering wil ze in plaats van het succesvolle zingen van Joris opeens iemands toekomst gaan voorspellen op de boot. En in de taxi opdracht kost het Dennis de grootste moeite om achter haar te komen omdat haar taxi maar geen gas geeft. En in de aflevering ervoor bij het de telefoonnummers doorgeefopdracht wil ze ook steeds ergens anders heen terwijl ze op dat moment contact hebben met Joris.
pi_56662302
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Freezor het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. De laatste afleveringen doet ze ook vaag en daarom ben ik eens op haar gaan letten in de oude afleveringen.

Afgelopen aflevering wil ze in plaats van het succesvolle zingen van Joris opeens iemands toekomst gaan voorspellen op de boot. En in de taxi opdracht kost het Dennis de grootste moeite om achter haar te komen omdat haar taxi maar geen gas geeft. En in de aflevering ervoor bij het de telefoonnummers doorgeefopdracht wil ze ook steeds ergens anders heen terwijl ze op dat moment contact hebben met Joris.
Bij die 'sijn' opdracht moest zij samen met Koen namen doorsijnen. Op dat moment komt zij met het briljante idee om Georgina door te sijnen terwijl dat toch de lastigste naam is in het spel. Gemiddeld is haar bijdrage voor de pot 0,- maar nu de groep wat fanatieker begint te worden met geld verdienen zie je dat ze de groep echt tegen gaat zitten.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:02:38 #205
36326 Freezor
Cold as stone
pi_56662624
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef toma het volgende:

[..]

Bij die 'sijn' opdracht moest zij samen met Koen namen doorsijnen. Op dat moment komt zij met het briljante idee om Georgina door te sijnen terwijl dat toch de lastigste naam is in het spel. Gemiddeld is haar bijdrage voor de pot 0,- maar nu de groep wat fanatieker begint te worden met geld verdienen zie je dat ze de groep echt tegen gaat zitten.
En in de maïsveldopdracht gaat ze als tweede af nadat ze één vlag heeft opgehangen. En verder heeft Dennis het erover dat er afgesproken was dat ze sowieso de 1/4e vlag op zouden hangen. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat Dunya met dat 'goede' idee kwam.
pi_56663044
Ja oke.. maar de groep tegenwerken (dunya) of geld uit de pot halen (dennis) is toch wel een wezenlijk verschil
pi_56665966
Ik zit nu op Patrick. Dunya vind ik ook wel steeds verdachter worden, maar als ze de mol is vind ik het wel raar dat ze niet wou schieten bij de schietopdracht..
pi_56667312
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef toma het volgende:

[..]

Dunya heeft teveel geld binnengehaald voor de pot om de mol te zijn, ondermeer bij die opdracht met die lasser-achtige draden en die klimopdracht. Daar had ze het laten liggen als ze de mol was geweest. Anders is het wel een verdomd slechte mol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')