Waarom moet de mol soms iets goed doen? Het is wie is de mol en niet wie is af en toe de mol.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ze kon zich op dat moment ook echt voordoen als een goede kandidaat tegenover Joris. Het was natuurlijk makkelijk om een klein foutje te maken, maar een mol moet soms ook iets goeds doen.
Om niet halverwege aflevering 1 al ontmaskerd te worden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:21 schreef Julien het volgende:
Waarom moet de mol soms iets goed doen?
Ja en zoooo treuzelen zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Ze zitten wel moeilijke dingen te verzinnen met die pinata-opdracht zeg...
Mwoah, zo'n 3 seconden geledenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Edo uitgerekend vandaag op zijn shirt een print heeft van een wereldkaart?
Dit kan geen toeval zijn.
Een pijl is niet goed te zien denk ik, net als zo'n G.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
Of maak er een pijl van die wijst op de juiste?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:51 schreef Nouk het volgende:
Ik snap t niet hoor, als je nou gewoon alle poppen op een kluitje hangt en 1 pop in zn eentje een stukje verderop. Hoe duidelijk wil je t hebben?!
dat zei ik ook al is toch veel slimmer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:51 schreef Nouk het volgende:
Ik snap t niet hoor, als je nou gewoon alle poppen op een kluitje hangt en 1 pop in zn eentje een stukje verderop. Hoe duidelijk wil je t hebben?!
Ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
Die weg ben ik geweest
Playa del Carmen
Tulum
Jammer dat ik de prono vergeten benquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Hopeloze 'logica' idd. Dennis maakt zich verdacht...
Ik denk eerder Dunya, die schat ik toch wat slimmer in.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Hopeloze 'logica' idd. Dennis maakt zich verdacht...
Waarom? Nu zou de mol een vrijstelling hebben verdiend.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Met dat topito's jatten maakt Patrick zich wel minder verdacht om mol te zijn wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |