ahhh ohquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Alleen de afleveringen van de BN-ers zijn terug te zien. De rest moet je op nieuwsgroepen, torrents ed zoeken.
ik denk naar dat shirt wat patrick vorige week aan had, dat kon bijna niet dieper hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Maartel het volgende:
Ik zie alleen even niet waar de 'mooi he,gekregen van patrick' naar verwijst...
Het wil sowieso niet veel zeggen, aangezien de tekeningen ook maar door een kijker worden gemaakt..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat dennis in de quiz naast de mol staat wil verder niet zeggen dat hij de mol dan niet is?
Juistquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Dit is wel al van een vorige afl. maar ik zit hier toch steeds over na te denken:
Bij die 2 vragen in dat luxe hotel zat eigenlijk die opvolgende opdracht eraan vast; dat ze Regina moesten zoeken om die vrijstelling terug te krijgen. Er moest dus eigenlijk wel IEMAND zijn die die vrijstelling zou pakken lijkt me, anders kon die zoekopdracht niet eens doorgaan! Nu pakte Regina die vrijstelling dan toevallig, maar als niemand 'm had gepakt, had Dennis(mijn mol) dat alsnog kunnen doen, die was immers als laatste aan de beurt. Aangezien Regina hem al voor was kon hij dus mooi stoken dat hij niet eens die vraag heeft gekregen, om zichzelf niet verdacht te maken
Oops, goed gevonden. Maar ik wil niet van Patrick af als Molquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Dit is wel al van een vorige afl. maar ik zit hier toch steeds over na te denken:
Bij die 2 vragen in dat luxe hotel zat eigenlijk die opvolgende opdracht eraan vast; dat ze Regina moesten zoeken om die vrijstelling terug te krijgen. Er moest dus eigenlijk wel IEMAND zijn die die vrijstelling zou pakken lijkt me, anders kon die zoekopdracht niet eens doorgaan! Nu pakte Regina die vrijstelling dan toevallig, maar als niemand 'm had gepakt, had Dennis(mijn mol) dat alsnog kunnen doen, die was immers als laatste aan de beurt. Aangezien Regina hem al voor was kon hij dus mooi stoken dat hij niet eens die vraag heeft gekregen, om zichzelf niet verdacht te maken
Ik blijf ook Dennis als mol.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Urquhart het volgende:
Net nog even de herhaling gekeken. Ik blijf toch bij Dennis.
Ik heb hier ook aan gedacht maar ik denk niet dat je op deze manier moet redeneren. Ze kunnen heel goed een andere volgorde gemonteerd hebben of hadden ze nog een back-up plan achter de hand.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |