quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 12:12 schreef Nobu het volgende:[..]
Als jij dat vervelend vindt ben ik bang dat jij ook tot de tweede categorie behoort

Hehe inkoppertje

. Nee ik kan me gewoon ergeren aan de arrogantie die er onder hoog opgeleiden heerst. Gepraat vanuit de hoogte is nergens voor nodig. Een hoge opleiding zegt niks over hoe jij in de wereld staat en hoe je als persoon bent dus om daaraan nou je status te ontlenen vind ik eerlijk gezegd een beetje triest.
Aan de andere kant is het neerzetten van mensen die een hogere opleiding hebben genoten als 'studiepikkies, nerds' e.d. ook nergens voor nodig. Dat soort types ben ik gelijk klaar mee. Maar er zijn ook meer dan genoeg laagopgeleiden waar je hele leuke gesprekken mee kunt hebben en die mensen zijn vaak ook nog meer down to earth dan bepaalde types hoog opgeleide mensen. Ik heb duizend keer liever een 'simpel' (want laag opgeleid volgens de redering van sommigen) type dan een kwal die alleen maar uit de hoogte kan praten en verder niks interessants doet met zijn leven.
Verder is het geblaat richting gewoon een wisselwerking want als de ene groep dit roept moet de andere groep weer reageren uiteraard.