abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56595870
v. Geel is zeer waarschijnlijk niet te beroerd om geld in talenten te steken, maar dan moet hij wel vertrouwen in ze hebben. Daarvoor heeft hij een 'sidekick' nodig, iemand als Co.

Zolang hij dit niet heeft, komt er niks. Verder ben ik het compleet eens met de FCG fans hier: de suptoppers lijken niet te lijden onder dingen als het bosman arrest: die clubs passen zich aan de regels aan. In tegenstelling tot Ajax, die ineens gevestigde namen wil halen als Luque welke toch duidelijk van een mindere categorie zijn...
pi_56595878
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom speelde Silva dan en Hiariej niet?
Omdat Silva al heel lang een basisplek had en Silva aanvallend gewoon gevaarlijk is.
Maar Hiariej doet het echt verschikkelijk goed sinds hij Silva vervangt. Hij speelt echt geweldig. Aanvallend iets minder (hij stormt niet zoveel naar voren langs de lijn) maar verdedigend echt uitstekend. Niet voor niets zit De Roover op de bank.

Hiariej verrast vriend en vijand, echt prachtig om te zien.
Hij komt uit de eigen opleiding en is nog piepjong.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56595892
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom speelde Silva dan en Hiariej niet?
Lijkt me dat men niet van Hiariej had verwacht dat hij zich zo goed staande zou houden, na wat wedstrijden het vertrouwen te hebben gekregen.
That's all folks!
pi_56595893
Is dit het Groningen-Ajax topic ofzo?
AFC AJAX
pi_56595904
Verder erger ik me trouwens dood aan de hedendaagse 'talenten' als maduro, emanuelson, Nigel de Jong enz. die vaak al met hun hoofd in het buitenland zitten voordat ze de IMO gerechtvaardigede arrogantie en bravoure met als instelling 'wij zijn de beste' (tikkeltje lui maar als puntje bij paaltje komt dusdanig excelleren dat ze beslissend zijn) zoals spelers in 95 hadden.

Ergens vind je het niet eens zo erg dat dat soort spelers vertrekken, ware het niet dat je types als Luque ervoor terugkrijgt
pi_56597162
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 02:08 schreef Brammie het volgende:
Verder erger ik me trouwens dood aan de hedendaagse 'talenten' als maduro, emanuelson, Nigel de Jong enz. die vaak al met hun hoofd in het buitenland zitten voordat ze de IMO gerechtvaardigede arrogantie en bravoure met als instelling 'wij zijn de beste' (tikkeltje lui maar als puntje bij paaltje komt dusdanig excelleren dat ze beslissend zijn) zoals spelers in 95 hadden.

Ergens vind je het niet eens zo erg dat dat soort spelers vertrekken, ware het niet dat je types als Luque ervoor terugkrijgt
Goed punt. Een paar weken geleden stond Maduro ook weer met zo'n jankverhaal in de Voetbal International.
Even vooropgesteld dat ik geen idee heb hoe het spel rondom Maduro zich heeft ontwikkeld: ik heb geloof ik geen regel gelezen over zijn waardeloze spel gedurende maanden maar alleen maar gejank over het gebrek aan vertrouwen vanuit Ajax.

Daarnaast: even los van de vraag of Ajax het zo ver had moeten laten komen met Maduro, hebben ze goed gehandeld door een flink bedrag voor hem te incasseren toen dat nog kon. Dan kan Maduro dat misschien vreemd vinden maar een paar jaar geleden zijn we goddomme bijna een elftal gratis kwijt geraakt omdat we maar lief bleven wachten of de spelers alsjeblieft nog bij wilden tekenen.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:28:45 #107
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56597856
Tot zondag!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:32:03 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56597915
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:28 schreef DarkShine het volgende:
Tot zondag!
Ben bang dat we geen drie punten zullen meenemen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56597953
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben bang dat we geen drie punten zullen meenemen.
Hier nog een. Ik ben bang voor weer een vroeg tegendoelpunt waar we vervolgens niet meer overheen komen. Hopen dat Lindgren fit is, ik las dat hij zich had afgemeld voor het Zweedse elftal.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:38:04 #110
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56598010
Bij ons doen Kah en Oper (deze week geopereerd, out tot po's) niet mee.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56598079
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Dat is goed nieuws voor ons Kah is echt een beer en Oper vind ik een goede spits.

Nou hoef je geen goede spits te zijn om tegen Ajax te scoren
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:44:41 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56598110
Ach, gewoon honderd procent geven tegen Ajax in een thuiswedstrijd en je hebt minimaal een punt. Als clubs als Excelsior, VVV-Venlo, NEC en Vitesse het kunnen, kan Roda JC het vast ook wel.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:47:24 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56598151
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws voor ons Kah is echt een beer en Oper vind ik een goede spits.

Nou hoef je geen goede spits te zijn om tegen Ajax te scoren
Kah is dit seizoen een onzekere factor achterin. Al missen we nu wel een ajax - Roda show met Kah & Castro
Planning:
-
pi_56598231
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kah is dit seizoen een onzekere factor achterin. Al missen we nu wel een ajax - Roda show met Kah & Castro
Het is misschien ook meer de uitstraling
pi_56598241
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:30 schreef keeper het volgende:

[..]

Gierig?
[..]

Bron: http://www.fr-fanatic.com/2007/02/02/3826/ (bericht van 2-2-2007).

We zijn nu een jaartje verder, dus zeg dat bedrag ligt nu ook wat hoger (is geloof ik afhankelijk van het gemiddelde salaris dat in NL wordt verdiend door voetballers). Dan zou Ajax een 17-jarig talent dus ongeveer 350.000 euro per jaar moeten betalen. Stel dat hij dan over 1 a 2 jaar debuteert, dan ben je al bijna 1 miljoen kwijt aan salaris en weet je nog niet of het wat wordt.

Ja, misschien kan je hem over vijf jaar voor 40 miljoen verkopen. De kans is echter net zo groot dat hij over vijf jaar voor Haarlem speelt...
Wat de fuck is er nou weer mis met Haarlem

vrijdag 8 februari 2008 @ 10:10:42 #116
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_56598513
Op ajax.nl is een supporter aan het woord:
quote:
Favoriete speler uit de Ajax-historie:
,,Patrick Kluivert, maar dan vooral om Johan Cruijff maar een keer niet te noemen in deze rubriek. Beide spelers hebben natuurlijk ook een link met FC Barcelona. Echte Ajacieden leggen vaak hetzelfde traject af. Na Ajax komen de échte Ajacieden bij Barcelona, AC Milan of bij Arsenal terecht. Rafael van der Vaart zie ik bijvoorbeeld ook nog wel eens bij Barcelona belanden. Een Ajacied zal niet snel voor Real Madrid gaan spelen. Types als Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben kiezen voor Madrid. Wesley Sneijder is misschien wat dat betreft de uitzondering. Real Madrid heeft meestal wel een goed team, maar is nooit een ploeg waarvoor je echt warm loopt. Real is wat dat betreft vergelijkbaar met PSV. Het zijn clubs met geld die vooral spelers inkopen."
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_56598593
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:10 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]

Zo gingen de echte Ajacieden Bogarde, Reiziger, Kluivert en Davids naar AC Milan bijvoorbeeld

Kleine toelichting: ik zeg niet dat Davids en Kluivert geen echte Ajacieden zijn, maar Bogarde en Reiziger waren vooral broodvoetballers en de carriere van Kluivert en Davids bij AC Milan was gewoon een sof. Uiteraard heeft onze beste spits aller tijden het wel gemaakt bij AC Milan
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:26:59 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56598743
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:10 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]

Een supporter? Het is Herman Koch!
pi_56598973
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56598998
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Zo gingen de echte Ajacieden Bogarde, Reiziger, Kluivert en Davids naar AC Milan bijvoorbeeld

Kleine toelichting: ik zeg niet dat Davids en Kluivert geen echte Ajacieden zijn, maar Bogarde en Reiziger waren vooral broodvoetballers en de carriere van Kluivert en Davids bij AC Milan was gewoon een sof. Uiteraard heeft onze beste spits aller tijden het wel gemaakt bij AC Milan
Bedoel je Zlatan bij Inter?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56599013
Nee joh, Van Basten
pi_56599042
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:41 schreef Urquhart het volgende:
Nee joh, Van Basten
Ohja.
AFC Ajax - SS Lazio
  vrijdag 8 februari 2008 @ 11:55:05 #123
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_56600259
Van Basten 'de speler' geraakt steeds verder verstopt in het geheugen van mensen. Is 'ie zelf schuld. Had hij maar geen trainer moeten worden
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56600846
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Oper heeft het altijd wel goed gedaan tegen Ajax. Goed nieuws dus.
pi_56600904
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

ooit gehoord van punten, komma's etc.?
Ooit gehoord van hoofdletters, niet huilen om spelfouten etc.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')