Omdat Silva al heel lang een basisplek had en Silva aanvallend gewoon gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waarom speelde Silva dan en Hiariej niet?
Lijkt me dat men niet van Hiariej had verwacht dat hij zich zo goed staande zou houden, na wat wedstrijden het vertrouwen te hebben gekregen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waarom speelde Silva dan en Hiariej niet?
Goed punt. Een paar weken geleden stond Maduro ook weer met zo'n jankverhaal in de Voetbal International.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:08 schreef Brammie het volgende:
Verder erger ik me trouwens dood aan de hedendaagse 'talenten' als maduro, emanuelson, Nigel de Jong enz. die vaak al met hun hoofd in het buitenland zitten voordat ze de IMO gerechtvaardigede arrogantie en bravoure met als instelling 'wij zijn de beste' (tikkeltje lui maar als puntje bij paaltje komt dusdanig excelleren dat ze beslissend zijn) zoals spelers in 95 hadden.
Ergens vind je het niet eens zo erg dat dat soort spelers vertrekken, ware het niet dat je types als Luque ervoor terugkrijgt
Ben bang dat we geen drie punten zullen meenemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:28 schreef DarkShine het volgende:
Tot zondag!
Hier nog een. Ik ben bang voor weer een vroeg tegendoelpunt waar we vervolgens niet meer overheen komen. Hopen dat Lindgren fit is, ik las dat hij zich had afgemeld voor het Zweedse elftal.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben bang dat we geen drie punten zullen meenemen.
Dat is goed nieuws voor onsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Bij ons doen Kah en Oper (deze week geopereerd, out tot po's) niet mee.
Kah is dit seizoen een onzekere factor achterin. Al missen we nu wel een ajax - Roda show met Kah & Castroquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws voor onsKah is echt een beer en Oper vind ik een goede spits.
Nou hoef je geen goede spits te zijn om tegen Ajax te scoren
Het is misschien ook meer de uitstralingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kah is dit seizoen een onzekere factor achterin. Al missen we nu wel een ajax - Roda show met Kah & Castro
Wat de fuck is er nou weer mis met Haarlemquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Gierig?
[..]
Bron: http://www.fr-fanatic.com/2007/02/02/3826/ (bericht van 2-2-2007).
We zijn nu een jaartje verder, dus zeg dat bedrag ligt nu ook wat hoger (is geloof ik afhankelijk van het gemiddelde salaris dat in NL wordt verdiend door voetballers). Dan zou Ajax een 17-jarig talent dus ongeveer 350.000 euro per jaar moeten betalen. Stel dat hij dan over 1 a 2 jaar debuteert, dan ben je al bijna 1 miljoen kwijt aan salaris en weet je nog niet of het wat wordt.
Ja, misschien kan je hem over vijf jaar voor 40 miljoen verkopen. De kans is echter net zo groot dat hij over vijf jaar voor Haarlem speelt...
quote:Favoriete speler uit de Ajax-historie:
,,Patrick Kluivert, maar dan vooral om Johan Cruijff maar een keer niet te noemen in deze rubriek. Beide spelers hebben natuurlijk ook een link met FC Barcelona. Echte Ajacieden leggen vaak hetzelfde traject af. Na Ajax komen de échte Ajacieden bij Barcelona, AC Milan of bij Arsenal terecht. Rafael van der Vaart zie ik bijvoorbeeld ook nog wel eens bij Barcelona belanden. Een Ajacied zal niet snel voor Real Madrid gaan spelen. Types als Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben kiezen voor Madrid. Wesley Sneijder is misschien wat dat betreft de uitzondering. Real Madrid heeft meestal wel een goed team, maar is nooit een ploeg waarvoor je echt warm loopt. Real is wat dat betreft vergelijkbaar met PSV. Het zijn clubs met geld die vooral spelers inkopen."
Zo gingen de echte Ajacieden Bogarde, Reiziger, Kluivert en Davids naar AC Milan bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:10 schreef Mr-Sander het volgende:
Op ajax.nl is een supporter aan het woord:
[..]
Een supporter? Het is Herman Koch!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:10 schreef Mr-Sander het volgende:
Op ajax.nl is een supporter aan het woord:
[..]
Bedoel je Zlatan bij Inter?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo gingen de echte Ajacieden Bogarde, Reiziger, Kluivert en Davids naar AC Milan bijvoorbeeld
Kleine toelichting: ik zeg niet dat Davids en Kluivert geen echte Ajacieden zijn, maar Bogarde en Reiziger waren vooral broodvoetballers en de carriere van Kluivert en Davids bij AC Milan was gewoon een sof. Uiteraard heeft onze beste spits aller tijden het wel gemaakt bij AC Milan![]()
Oper heeft het altijd wel goed gedaan tegen Ajax. Goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Bij ons doen Kah en Oper (deze week geopereerd, out tot po's) niet mee.
Ooit gehoord van hoofdletters, niet huilen om spelfouten etc.?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ooit gehoord van punten, komma's etc.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |