abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56592348
Ze kunnen ook eens de scouting vertrouwen en het gewoon proberen, jammer dat je dan 1 miljoen mischien heb betaald maar dat staat nog totaal niet in verhouding tot de miskopen die we gehad hebben met overschatte spelers.
pi_56592398
Gast. 1 miljoen betalen voor een 17-jarig talentje is gewoon geld verspillen. Het kán zich uitbetalen, maar dat kan ook net zo goed niet zo zijn. Gezien het risico kan je dan beter in EU-spelers investeren. 1 miljoen is gewoon veel geld, ook voor Ajax.

Echt. Ik ben het met veel dingen die Ajax doet niet eens, maar het is hier echt zeiken om het zeiken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56592463
geweldige op ajax wint van roda 0-2 2 keer huntelaar
pi_56592526
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ze kunnen ook eens de scouting vertrouwen en het gewoon proberen
Misschien vertrouwen ze de scouting ook en zegt de scouting "leuke speler, maar voor 1 miljoen een te groot risico".
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:46:47 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56592542
http://www.sigma-sports.net/newsEvents/sigmaTrains.html

Ook de 12-/13-jarige Daniel Correa zou dus op proef zijn (geweest) bij Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56592641
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:12 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Let op, over 5 jaar vaste kracht bij milan o.i.d., zijn wij weer eens te gierig geweest terwijl we nu nog geld zat hebben
Buiten de EU is toch minimaal 250.000 ofzo?

Nogal veel voor een jeugdspeler
pi_56593360
dat is best veel idd. Maar als hij over een paar jaar de nieuwe Kaka blijkt te zijn dan sla je je wel voor de kop.
pi_56593602
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:39 schreef Blight het volgende:
Gast. 1 miljoen betalen voor een 17-jarig talentje is gewoon geld verspillen. Het kán zich uitbetalen, maar dat kan ook net zo goed niet zo zijn. Gezien het risico kan je dan beter in EU-spelers investeren. 1 miljoen is gewoon veel geld, ook voor Ajax.
Soms moet je gewoon risico nemen.. kom op zeg, wat is nou 1 miljoen voor Ajax, dat nog een miljoentje of 18? over heeft van de transfers afgelopen zomer. Durf dat ook eens te investeren in minder gemakkelijke oplossingen.
FC Groningen heeft al 2x (voor haar doen) een ontzettend risico genomen met Suarez (1,5 miljoen voor een 19 jarige) en rond de 3 miljoen voor een Markus Berg.

Soms moet je gokken, wordt het niks, jammer dan.. maar de erkende wereldbekende talenten blijken ook niet echt haalbaar meer voor Ajax.
pi_56593641
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:29 schreef Prosac het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon risico nemen.. kom op zeg, wat is nou 1 miljoen voor Ajax, dat nog een miljoentje of 18? over heeft van de transfers afgelopen zomer. Durf dat ook eens te investeren in minder gemakkelijke oplossingen.
FC Groningen heeft al 2x (voor haar doen) een ontzettend risico genomen met Suarez (1,5 miljoen voor een 19 jarige) en rond de 3 miljoen voor een Markus Berg.

Soms moet je gokken, wordt het niks, jammer dan.. maar de erkende wereldbekende talenten blijken ook niet echt haalbaar meer voor Ajax.
ligt er ook maar net aan hoe groot het talent is van die speler. Misschien was het niet groot genoeg om de gok te nemen.
pi_56593702
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:31 schreef toma het volgende:

[..]

ligt er ook maar net aan hoe groot het talent is van die speler. Misschien was het niet groot genoeg om de gok te nemen.
Logisch, die mogelijkheid vergat ik eventjes.
pi_56593969
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:39 schreef Blight het volgende:

Echt. Ik ben het met veel dingen die Ajax doet niet eens, maar het is hier echt zeiken om het zeiken.
Die miljoen is gebaseerd op een jaar dat hij in het tweede speelt in salaris, het is aardig wat geld maar ik kan me herrineren dat we 4-5 miljoen alleen transferkosten hebben betaald voor Rosenberg en die uiteindelijk bij Ajax niet presteerde.
Voor het zelfde geld is die 17-jarige al klaar om af en toe in te vallen in het eerste, dat weet ik niet. Maar ik vind dat Ajax wel wat risico's kan nemen op scoutingsgebeid.
pi_56593997
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:46 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Die miljoen is gebaseerd op een jaar dat hij in het tweede speelt in salaris, het is aardig wat geld maar ik kan me herrineren dat we 4-5 miljoen alleen transferkosten hebben betaald voor Rosenberg en die uiteindelijk bij Ajax niet presteerde.
Voor het zelfde geld is die 17-jarige al klaar om af en toe in te vallen in het eerste, dat weet ik niet. Maar ik vind dat Ajax wel wat risico's kan nemen op scoutingsgebeid.
Misschien was het wel helemaal geen toptalent? Als het de nieuwe Cruijff zou zijn betalen ze die miljoen zo hoor.
pi_56594241
Als het de nieuwe Cruijff zou zijn dan zouden de grote europese topclubs er ook al achter aan zitten op die leeftijd. Zulke spelers zijn gewoon bijna niet te krijgen voor Ajax. Een aantal jaar geleden kon het mischien nog want toen wilden talenten vaak nog naar kleinere competities op rijp te worden voor de top. Nu zitten de europese topclubs ook achter de talenten aan en de spelers kiezen eerder voor zo'n topclub.

De laatste speler waar wij geluk mee hadden was Ibrahimovic, die stond toen ook van veel andere topclubs in de belangstelling maar koos toch nog voor Ajax.
pi_56594318
Weekend!
AFC AJAX
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:07:20 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56594335
Silooy ook al .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:31:25 #66
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56594876
bijna bier etc
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56594920
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:31 schreef Sethje het volgende:
bier etc
Geef mij maar Amsterdam
pi_56594927
CBS hardcore crew _o_
pi_56595101
quote:

[..]

Vergeet Matavz niet, kost ook een miljoen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56595450
quote:

[..]

De erkende wereldbekende talenten komen uit de eigen jeugd.
pi_56595492
quote:

[..]

Vind het overigens een heel andere situatie. Zo'n jonge speler moet speeltijd krijgen, en dat lukt bij Groningen een stuk makkelijker dan bij Ajax. Daarnaast is er een groot niveau verschil. Dat is hetzelfde als een speler van Malmo meteen naar Real Madrid vertrekt en niet de tussenstap naar Ajax neemt.
pi_56595505
Wie zou er eerder speelklaar zijn? Van der Wiel of Kuffour?
pi_56595521
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:16 schreef Radegast het volgende:
Wie zou er eerder speelklaar zijn? Van der Wiel of Kuffour?
Kuffour kan gewoon spelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 8 februari 2008 @ 01:22:04 #74
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56595555
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:11 schreef Nashje het volgende:

[..]

De erkende wereldbekende talenten komen uit de eigen jeugd.
misschien, maar voorlopig is Sneijder de laatste. Wat ik bedoel is dat van Geel voor de gemakkelijke namen ging, Suarez, Modric, Riera..
pi_56595565
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:22 schreef Prosac het volgende:

[..]

misschien, maar voorlopig is Sneijder de laatste. Wat ik bedoel is dat van Geel voor de gemakkelijke namen ging, Suarez, Modric, Riera..
Ja maar een talentje staat er niet direct en dat is wel wat Ajax nodig heeft.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')