abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72963946
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:49 schreef vanhal het volgende:

lol, je komt over als een jochie van 10.
HAHAHAHAHAH LOL
Tief toch op.

Maar komaan zeg, denk es even na voor je dit hele gedoe weer bovenhaalt. De kans dat het een positieve invloed heeft is nihil.
pi_72963960
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:50 schreef Wiekede het volgende:
Niemand hoeft mij of hem zielig te vinden, maar nadenken voor je iets debiels post kan iedereen toch?
ik denk na over iedere reactie die ik post of in real life geef.
Dat de reactie je niet bevalt is heel iets anders.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_72963964
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Gordijn het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAH LOL
Tief toch op.
Nee serieus, je komt over als een peuter.
  maandag 21 september 2009 @ 12:53:04 #129
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72963972
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:48 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik snap echt niet waar jullie het waanidee vandaan halen dat je hier anoniem post hoor...
maar misschien ben ik een van de weinigen die precies zo irl is als op fok..
Mwa, check het forum eens zou ik zeggen. 85% procent van wat er gepost wordt is onzin. Ben benieuwd of al die users IRL net zo zijn als hier op Fok. Bovendien heeft je postgedrag totaal geen consequenties (behalve een ban) omdat niemand met naam en toenaam bekend is, vandaar dus de anonimiteit.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72963981
quote:
Niemand hoeft mij of hem zielig te vinden, maar nadenken voor je iets debiels post kan iedereen toch?
Zeg moeders,

Dit is internet.

Zie reactie van Anne op vorige pagina. Dat is denk ik wel een beetje de juiste bewoording.
U MAD?
pi_72963982
Ik vind het zielig voor de ouders en voor de buren die ongevraagd in levensgevaar zijn gebracht.
pi_72963987
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ach welnee. Het is gewoon een stomme actie en dan kan je dergelijke reacties verwachten.
Natuurlijk is het voor mensen die er dichtbij staan een drama en dat snapt iedereen ook heus wel
Dat valt nou juist zeer te betwijfelen. Het aantal stupide reacties op daadwerkelijk schokkende zaken die gemeld worden op FOK! zijn vaak (veel te vaak) beneden alle peil en geplaatst door emotie-, empathie- en kwaliteitsloze randdebielen die geen idee hebben van wat ze doen of waar ze het over hebben. Kortzichtig en dom reageren (en denken, want ik denk dat ze niet tot meer in staat zijn, ze weten gewoon niet beter) en daar dan trots op zijn...

Moeder van Wietse, fijn om te horen dat het beter gaat met uw zoon.
pi_72964028
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:52 schreef vanhal het volgende:

Nee serieus, je komt over als een peuter.
Het enige wat jij doet is ad hominem reageren.
Dat zegt al genoeg lijkt mij.
pi_72964036
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef FUFR het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, wat ik allemaal mee heb gemaakt in mijn leven gooi ik niet op een openbaar forum, mevrouw.
De reden laat zich raden.
FUFR, dit zei je een pagina terug. Je kunt zelf toch ook wel verzinnen dat ze niet om de publiciteit heeft gevraagd? En dus dat deze reactie niet echt tactvol is? Je doet nu namelijk net alsof ze zelf de publiciteit op heeft gezocht.
pi_72964045
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:53 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Mwa, check het forum eens zou ik zeggen. 85% procent van wat er gepost wordt is onzin. Ben benieuwd of al die users IRL net zo zijn als hier op Fok. Bovendien heeft je postgedrag totaal geen consequenties (behalve een ban) omdat niemand met naam en toenaam bekend is, vandaar dus de anonimiteit.
oh maar ik wil het ook wel irl herhalen hoor. Waarom zou het een verschil maken als je iemands naam weet? Wie mijn andere posts doorleest weet waar ik woon, welke bedrijven ik run, hoeveel kinderen ik heb enz.
  maandag 21 september 2009 @ 12:57:43 #136
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72964116
quote:
Absoluut niet iedereen. En zeker niet iedereen hier op Fok!.
Als je dat verwacht, dan zou je je toch een beetje beter moeten inlezen hier.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_72964117
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Wiekede het volgende:
In mijn leven is het er nog elke dag dus waarom zou er nu niet over gesproken mogen worden, ik ben niet iemand die confrontaties uit de weg gaat...er rust al genoeg taboe op dit soort dingen, laten we maar zwijgen dan is t er niet...onzin
Wat voor confrontatie zou je willen dan?
pi_72964121
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:55 schreef vanhal het volgende:

[..]

FUFR, dit zei je een pagina terug. Je kunt zelf toch ook wel verzinnen dat ze niet om de publiciteit heeft gevraagd? En dus dat deze reactie niet echt tactvol is? Je doet nu namelijk net alsof ze zelf de publiciteit op heeft gezocht.
eh, niet iedereen gebruikt meerdere pagina's...
ze zoekt wel zelf de publiciteit door hier te reageren.
Dat van de krant, tja das de media, dat werkt nu eenmaal zo.
Ik heb ook wel eens ongevraagd in de krant gestaan.
pi_72964193
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:53 schreef Gromit het volgende:

[..]

Dat valt nou juist zeer te betwijfelen. Het aantal stupide reacties op daadwerkelijk schokkende zaken die gemeld worden op FOK! zijn vaak (veel te vaak) beneden alle peil en geplaatst door emotie-, empathie- en kwaliteitsloze randdebielen die geen idee hebben van wat ze doen of waar ze het over hebben. Kortzichtig en dom reageren (en denken, want ik denk dat ze niet tot meer in staat zijn, ze weten gewoon niet beter) en daar dan trots op zijn...

Moeder van Wietse, fijn om te horen dat het beter gaat met uw zoon.
Ach, de stupiditeit van acties lokken meestal eenzelfde soort stupiditeit aan reacties uit.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 13:00:44 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_72964199
Je moet wel heel ver heen zijn om jezelf in de brand te steken, brandwonden doen zo vreselijk zeer.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_72964228
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef vanhal het volgende:

[..]

Wat is er mis met een discussie oplaaien? Ze is blijkbaar op een bepaald moment het internet gaan nalezen op reacties op dit voorval en is dit topic tegengekomen waarin in mijn ogen en blijkbaar ook haar ogen beschamende reacties zijn gepost, en wil daar nu haar ei over kwijt. Ik vind dat ze daar het volste recht toe heeft, of in ieder geval ben jij in geen positie om te bepalen dat ze dat NIET moet doen.

En zelfmoord is ALTIJD egoistisch? Misschien wel, maar om op basis daarvan te concluderen dat dit een domme actie is, is wat mij betreft te kort door de bocht en is de situatie hoogstwaarschijnlijk te gevoelig voor. Maar goed, niet iedereen heeft de tact om hier goed mee om te gaan, dat is wel te zien aan jouw algehele mening over dit onderwerp en aan de reacties van sommige apen hier in dit topic.
Wat kan je toch altijd doen alsof je zelf zo lekker superieur bent en iedereen die het niet met je eens is zal het dan wel niet snappen of te dom zijn

Ik vind het een domme actie
Ik vind het stom dat ze schijnbaar zit te googlen op haar zoon of wat en dan hier anderhalf jaar na dato komt kwebbelen
Ik vind zelfmoord egoistisch.

En gelukkig is dit Nederland, en FOK! en kan ik dat gewoon zeggen. Net als dat mevrouw hier haar zegje mag doen. Maar momenteel ben jij en ook zij geen haar beter dan de mensen die je veroordeelt want jullie zitten beide mensen voor 'debielen' of 'apen' uit te maken
pi_72964263
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, de stupiditeit van acties lokken meestal eenzelfde soort stupiditeit aan reacties uit.
Wat weet jij nou over hoe die jongen in elkaar steekt? Wie weet had hij een psychose, weet jij veel? Dat is niet stupide, dat is erg. Punt.

Maar ook over schokkende nieuwsberichten waar slachtoffers zelf geen hand in hebben gehad of mensen die vragen stellen in het R&P-forum, het is naar en stupide wat de klok slaat. Het niveau van de gemiddelde FOK!-er is dieptreurig.
pi_72964312
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat kan je toch altijd doen alsof je zelf zo lekker superieur bent en iedereen die het niet met je eens is zal het dan wel niet snappen of te dom zijn

Ik vind het een domme actie
Ik vind het stom dat ze schijnbaar zit te googlen op haar zoon of wat en dan hier anderhalf jaar na dato komt kwebbelen
Ik vind zelfmoord egoistisch.

En gelukkig is dit Nederland, en FOK! en kan ik dat gewoon zeggen. Net als dat mevrouw hier haar zegje mag doen. Maar momenteel ben jij en ook zij geen haar beter dan de mensen die je veroordeelt want jullie zitten beide mensen voor 'debielen' of 'apen' uit te maken
Mwoah, ik kan me wel voorstellen dat ze de berichten nazoekt van datgene wat haar overkomen is. Ik heb dat zelf ook gedaan toen me in het buitenland iets 'vervelends' overkomen was, maar ik heb me dan ook niet al te druk gemaakt om de debiele reacties die ik toen voorbij zag komen.

Dat hoort er een beetje bij als nieuws op een medium komt te staan waar er de mogelijkheid bestaat tot anoniem reageren.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 21 september 2009 @ 13:08:07 #144
38396 mazaru
pi_72964380
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Gromit het volgende:

[..]

Wat weet jij nou over hoe die jongen in elkaar steekt? Wie weet had hij een psychose, weet jij veel? Dat is niet stupide, dat is erg. Punt.

Maar ook over schokkende nieuwsberichten waar slachtoffers zelf geen hand in hebben gehad of mensen die vragen stellen in het R&P-forum, het is naar en stupide wat de klok slaat. Het niveau van de gemiddelde FOK!-er is dieptreurig.
Als het niveau hier zo overduidelijk kortzichtig is, dan zou haar beste reactie geen reactie, zijn geweest.
Fok is niet het forum om je hart uit te storten. Het internet is zo ontzettend veelzijdig en dan geeft ze juist hier deze reactie.
Ik snap haar verdriet en verontwaardiging, maar op deze manier wordt er alleen maar zout in een wonde gestrooid die nog veel te vers en rauw is.
pi_72964383
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:05 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Mwoah, ik kan me wel voorstellen dat ze de berichten nazoekt van datgene wat haar overkomen is. Ik heb dat zelf ook gedaan toen me in het buitenland iets 'vervelends' overkomen was, maar ik heb me dan ook niet al te druk gemaakt om de debiele reacties die ik toen voorbij zag komen.

Dat hoort er een beetje bij als nieuws op een medium komt te staan waar er de mogelijkheid bestaat tot anoniem reageren.
Ik begrijp alleen niet waarom er zoveel mensen denken dat je je hier maatschapplijk en sociaal verantwoord moet opstellen? ik ben godverdomme hier niet bij mn schoonmoeder.
pi_72964404
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:05 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

wil je er over praten of moeten wij zonder verhaal onze mening vormen?
  maandag 21 september 2009 @ 13:09:29 #147
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_72964412
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef FUFR het volgende:

[..]

onzin, gewoon onzin.
Het maakt wel degelijk uit hoe of wat gebeurt is.
Als hij een op een andere manier in brand was gevlogen had eenieder het hier zielig gevonden en waren bepaalde reacties ook uitgebleven..
Er is nu eenmaal weinig tot geen begrip voor mensen die ZICHZELF zoiets aandoen.

Dan krijg je ook reacties die je niet wil als je anderhalf jaar later jezelf hier weer in de spotlights komt zetten.
Dit is niet de site van Stichting Correlatie, integendeel zelfs.
geen stichting nee, maar wel eenrichtingsverkeer als je het zo bekijkt. fora en hun bezoekers mogen van alles zeggen achter een redelijk anoniem beeld en als iemand, die daar constant (ook in media als kranten schijnbaar) mee geconfronteerd wordt en nu wel eens eenw eerwoord wil hebben, dna is dat eigen schuld en opzoeken van ellende... het klinkt gewoon bijna hypocriet...
put
your
clothes
on!
pi_72964461
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Gromit het volgende:

[..]

Dat is wel stupide, punt. Ik heb in mijn omgeving zat pogingen meegemaakt om te kunnen beoordelen dat alle pogingen tot zelfmoord stupide zijn.
quote:
Ja, een praktijkvoorbeeld is jouw reactie. Wat een dieptriest, kortzichtig en irritant geneuzel over iets wat ver van je bed staat, ongelooflijk.
pi_72964490
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

geen stichting nee, maar wel eenrichtingsverkeer als je het zo bekijkt. fora en hun bezoekers mogen van alles zeggen achter een redelijk anoniem beeld en als iemand, die daar constant (ook in media als kranten schijnbaar) mee geconfronteerd wordt en nu wel eens eenw eerwoord wil hebben, dna is dat eigen schuld en opzoeken van ellende... het klinkt gewoon bijna hypocriet...
Jer, ze mag hier vertellen wat ze wil, net als jij en ik, maar misschien dat iemand haar dan even had moeten vertellen dat dit niet het Vivaforum is en dat er hier andere met posts om wordt gegaan dan daar.
Er zijn imo betere plekken om je hart te luchten en bijval te krijgen.
  maandag 21 september 2009 @ 13:14:19 #150
38396 mazaru
pi_72964531
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Denk je niet dat zo'n weerwoord beter op zijn plaats was geweest in een forum als dit: http://werkgroepverder.xsbb.nl/
Of hier? http://www.korrelatie.nl/

Hoewel het hier ook eigenlijk wel zou moeten kunnen, we zitten hier in het subforum nieuws, en niet in onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')